Xboxlife forum

CoD: Ghost stats fra x360 til XO, men hvad med retur?

Snak om first-person-shooter spil.

CoD: Ghost stats fra x360 til XO, men hvad med retur?

Indlægaf BuBubbi » 1. dec 2013 19:43

Hey alle..
Har brug for lidt hjælp her, da jeg ikke synes jeg har kunne finde et svar på dette.

Kan man efter man har "opgraderet" sine stats fra x360 til XO, stadigvæk spille det på 360'en og ranke op der?
Jeg har jo stadig en masse kammier der gamer 360, som jeg jo også stadig gerne vil game med.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: CoD: Ghost stats fra x360 til XO, men hvad med retur?

Indlægaf BuBubbi » 2. dec 2013 13:53

Nå, fik selv svaret fra Activision.
Man kan sagtens spille på 360'en efter man har fået sine stats over på Xbox One.

Man dog nok ikke spille på begge brugere samtidigt, men man kan godt ranke op stadig på både 360 og X1.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: CoD: Ghost stats fra x360 til XO, men hvad med retur?

Indlægaf Krisgebis » 2. dec 2013 15:58

Godt du lige selv opdaterede tråden efter du fandt svaret. Så behøver andre ikke selv søge efter samme svar :)
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Re: CoD: Ghost stats fra x360 til XO, men hvad med retur?

Indlægaf Morten Skou » 2. dec 2013 16:02

Bubbibubbi skrev:Nå, fik selv svaret fra Activision.
Man kan sagtens spille på 360'en efter man har fået sine stats over på Xbox One.

Man dog nok ikke spille på begge brugere samtidigt, men man kan godt ranke op stadig på både 360 og X1.


Jeg har spillet på samme brugere samtidig på de to konsoller :-) (da jeg tog screenshotsne fra en tidligere tråd) - har dog kun prøvet med botsne.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: CoD: Ghost stats fra x360 til XO, men hvad med retur?

Indlægaf BuBubbi » 3. dec 2013 09:01

Skou, kan også sagtens være man kan, jeg ville dog undre mig, da ens stats nemt kunne blive rodet sammen.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: CoD: Ghost stats fra x360 til XO, men hvad med retur?

Indlægaf Raider » 12. dec 2013 17:34

Er der nogen der kan fortælle mig, hvordan jeg opgraderer mit marketplace købte cod: ghosts xbox 360 til xbox one udgaven?
Raider
Niveau 7
 
Indlæg: 2413


Re: CoD: Ghost stats fra x360 til XO, men hvad med retur?

Indlægaf BuBubbi » 17. dec 2013 12:49

Raider skrev:Er der nogen der kan fortælle mig, hvordan jeg opgraderer mit marketplace købte cod: ghosts xbox 360 til xbox one udgaven?

Hvilket marketplace er 360 versionen købt på?
Er den købt på det danske, er jeg bange for du ikke kan lave opgraderingen før det danske marketplace kommer online.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C



Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron