Xboxlife forum

Titanfall

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Titanfall

Indlægaf allanb » 16. jan 2015 19:20

Mike JezZ skrev:Hvilken game mode vil i?jeg er frisk på pilot hunter og last titan stranding.


Lyder som en god ide, nu hvor vi ingen taxier har :-)
Det er også 2 gamemodes jeg ikke har spillet så meget...
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: Titanfall

Indlægaf Mike JezZ » 16. jan 2015 20:49

Hm hvem er stadig på? Mange har meldt afbud....
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Titanfall

Indlægaf Zt3pH » 17. jan 2015 01:24

Sorry Mike og andre... Fik uventede gæster :)
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Titanfall

Indlægaf TerrificFalcon » 13. feb 2015 02:15

Hej røvere! Døde Titanfall igen? Jeg har pt. skidetravlt med semesterstart, en eksamen (som jeg lige nu laver overspringshandlinger på) og en masse andet snask, men nu har jeg fået købt Season Pass, og jeg vil gerne tilbage til at skyde nogle af de prøjsere, som fortjener at blive kørt over at et dansk kamikazehold i fuldmekaniske kamprobotter.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741

+1

Re: Titanfall

Indlægaf allanb » 13. feb 2015 07:19

Er altid frisk på en gang Titanfall :-)
Har haft kastet min sparsomme tid på Zombie slaying i Dying Light, så der har ikke været meget tid til TF..
Men mit seasonpass skal altså snart bruges, for ellers har det været 60kr. ud af vinduet.. :D
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: Titanfall

Indlægaf OleBachJunior » 14. feb 2015 12:53

Drenge, jeg er blomstret sent og derfor først her for nyligt begyndt at spille Titanfall. Jeg er i dag kommet i Level 50 (Hurra for mig), men hvad er det næste så? Stiger man i grader eller hvordan?

Fantastisk underholdende spil.
OleBachJunior
Niveau 0
 
Indlæg: 30
By: Aalborg - Nordens Paris


Re: Titanfall

Indlægaf TerrificFalcon » 14. feb 2015 13:17

Du kan enten Regenerate - så nulstiller dine levels, men til gengæld går du en "Generation" op. Det er ligesom at starte forfra, sådan set. Hver gang man skal Regenerate bliver det sværere, fordi der er Challenges, man skal klare.

Du kan også bare fokusere på Ranked Play, hvor man i hver sæson kan stige i rang, og få sig et fancy, flot emblem, der viser hvor god du er - hvilket jo sådan set er mållinjen i samtlige skydespil nutildags.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Titanfall

Indlægaf OleBachJunior » 14. feb 2015 17:20

TerrificFalcon skrev:Du kan enten Regenerate - så nulstiller dine levels, men til gengæld går du en "Generation" op. Det er ligesom at starte forfra, sådan set. Hver gang man skal Regenerate bliver det sværere, fordi der er Challenges, man skal klare.

Du kan også bare fokusere på Ranked Play, hvor man i hver sæson kan stige i rang, og få sig et fancy, flot emblem, der viser hvor god du er - hvilket jo sådan set er mållinjen i samtlige skydespil nutildags.


Jeg takker. Og valgte Regenerate.
OleBachJunior
Niveau 0
 
Indlæg: 30
By: Aalborg - Nordens Paris


Re: Titanfall

Indlægaf TerrificFalcon » 14. feb 2015 17:37

Det er faktisk også muligt at gøre begge ting samtidig, hvis man har lyst - det er bare to forskellige 'retninger' at progressere i, sådan set, alt efter hvad man egentlig har lyst til, når man spiller.

Jeg er personligt også rigtig, rigtig glad for Regenerate-systemet. Det er dejligt, også når man sidder med nogle helt vilde Challenges, som man tænker, at man ikke rigtigt kan klare.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Titanfall

Indlægaf Lowlandet » 26. feb 2015 22:20

Er kommet igang med Titanfall igen igen igen, elsker det spil :D

Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Titanfall

Indlægaf ThyHauge » 27. feb 2015 07:16

Elsker også spillet :) Jeg gik faktisk fra PS4 til XO for at få spillet ;)

Kan i der spiller Titanfall ikke tilføje mig? Mit bruger navn er det samme som på dette site, altså ThyHauge :)
Det er jeg fuldstændig ligeglad med! Videre!
ThyHauge
Niveau 0
 
Indlæg: 16
By: Rødding


Re: Titanfall

Indlægaf IkkNico » 17. mar 2015 13:18

Når man sidder hjemme med dårlig mave, så kan man godt lige nå nogle runder mellem toilet besøgene 8-[

800 mennesker online worldwide, og alligevel sidder hit detection stadig lige i øjet. Her bliver man ikke skudt rundt om hjørner, og der kommer ikke skumfiduser ud af mit gevær. Dejligt. Man mærker faktisk slet ikke, at der kun er 800 mennesker online, skidtet kører bare. Det kunne andre online shooters lære noget af.

Jeg bliver ikke engang sur når jeg dør, for det sker kun fordi jeg selv dummer mig, eller fordi jeg bliver direkte udspillet. Ja, jeg ved godt det sidste lyder som fantasi, men det sker altså :mrgreen:

Det allerbedste er at EA ikke lige pludselig lukker ned for serverne (som de jo har en grim vane med at gøre), for hele herligheden kører i Azure.

http://www.datacenterknowledge.com/arch ... cy-gaming/
http://www.respawn.com/news/lets-talk-a ... ive-cloud/
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Titanfall

Indlægaf Mike JezZ » 17. mar 2015 13:24

Billede

jeg er klar til Titanfall 2 :D
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris

+1

Re: Titanfall

Indlægaf A42Merlin » 17. mar 2015 13:44

Mike JezZ skrev:
jeg er klar til Titanfall 2 :D



Det er sku godt gået :)
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Titanfall

Indlægaf TerrificFalcon » 17. mar 2015 18:03

IkkNico skrev:800 mennesker online worldwide, og alligevel sidder hit detection stadig lige i øjet. Her bliver man ikke skudt rundt om hjørner, og der kommer ikke skumfiduser ud af mit gevær. Dejligt. Man mærker faktisk slet ikke, at der kun er 800 mennesker online, skidtet kører bare. Det kunne andre online shooters lære noget af.


Tjekkede du samtlige server-hubs? Spillet deles jo netop op i forskellige servere, alt efter hvor man er fra. Tjekkede du alle dem, eller kun Nordic Europe?
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron