Morten Skou skrev:Jeg synes egentlig at det som overrasker mig mest er, at jeg ikke engang havde tænkt mig at købe spillet. Men at jeg nu faktisk ser frem til det.
Det er KUN multiplayer er det ikke?
Respawn has confirmed Titanfall will only have Multiplayer, mainly because it's a small studio of 60 developers.
"We make these single-player missions that take up all the focus of the studio, that take a huge team six months to make, and players run through it in 8 minutes," he said. "And how many people finish the single-player game? It's a small percentage. It's like, everyone plays through the first level, but 5% of people finish the game.
"Really, you split the team. They're two different games. They're balanced differently, they're scoped differently. But people spend hundreds of hours in the multiplayer experience versus 'as little time as possible rushing to the end' [in single-player]. So why do all the resources go there? To us it made sense to put it here. Now everybody sees all those resources, and multiplayer is better. For us it made sense."
Zampella goes on to explain there will be some narrative in the game, but it'll all be accessed through the multiplayer modes. Additionally, he asserted that the single-player/multiplayer blend could work if studios have enough resources, and cited the Assassin's Creed franchise as one which had got it right.
TerrificFalcon skrev:Nej, historien er en del af online-delen, så der er ingen single-player del. Sådan går det, når et hold får frihed til selv at udvikle et spil og bestemme hvad der skal være med.
Morten Skou skrev:Selv om det jo giver fin mening det han siger, så er det også modigt af dem synes jeg - der ER trodsalt stadig spillere som køber spillene fordi de vil spille singleplayer, men dem udelukker de nu.
60 personer stort studie.. det var ikke meget
Morten Skou skrev:Enig, de burde gøre det samme med COD / Battlefield serierne. Halo ville jeg dog blive ked af, hvis det kun var multiplayer.
Thorpedo29 skrev:Halo er også lidt specielt for et fps idag, hele succesen blev skabt på en af de bedste sp campaigns jeg har prøvet på tværs af platforme.
Zt3pH skrev:Våbene føles så lækker der er vildt
Det er lidt en geni streg hvordan de afbalanceret det her spil. Og fysikken spiller max, 10 min gameplay og langt de fleste gamers vil være hooked. Det bliver uden tvivl en "system seller" af de helt store
TerrificFalcon skrev:Nej, historien er en del af online-delen, så der er ingen single-player del. Sådan går det, når et hold får frihed til selv at udvikle et spil og bestemme hvad der skal være med.
Jeg synes umiddelbart at det fungerer ok... men det er sgu svært at sige rigtigt før man har fået nogle flere timer foran skærmen.
Selvfølgelig. Det lyder immervæk lovende. Vi ved jo alle, at du er mr. FPS (og kun lader være med at stille op i MGL for at give alle de andre en chance), så når du siger det er godt, så lyder det sgu lovende!
CaptainKicker skrev:Damn, Titanfall på Xbox One er fedt. Det retfærdiggøre VIRKELIG et køb af konsollen, og bekræfter at jeg er glad for at jeg valgte den over PS4 som ikke rigtig kan levere noget i samme dur.
Fedt, fedt spil.
CaptainKicker skrev:Damn, Titanfall på Xbox One er fedt. Det retfærdiggøre VIRKELIG et køb af konsollen, og bekræfter at jeg er glad for at jeg valgte den over PS4 som ikke rigtig kan levere noget i samme dur.
Fedt, fedt spil.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster