Xboxlife forum

Titanfall

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Titanfall

Indlægaf Major Oblivious » 18. feb 2014 06:28

Andre som opdagede Titans´ene som mindre dominerende end i forgårs ?
Tror at jeg nåede og sende 3 titans ind i en runde fordi de alle blev smadret, og fik også selv skudt en del i stykker.
Hvilket var super fedt, da det gav et meget bedre mix af pilots og titans og ikke 12 titans som rendte rundt og bashede på hinanden
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Titanfall

Indlægaf IkkNico » 18. feb 2014 10:32

Bare vi dog snart fik noget XB360 info. Jeg har så mange spørgsmål, som ...
> Framerate?
> Dedikerede servere, P2P eller et mix?
> Er gameplay identisk med XB1?
> De samme maps og gamemodes?
> Hvordan kommer spillet til at køre uden en beta? (hvis det er standard EA setup, så bliver de første 30 dage ikke sjove)

Fint nok at MS betaler for fokus på XB1 udgaven, men ingen skærmbilleder, videoer eller lign. er :( :( :(
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Titanfall

Indlægaf fodbod1232 » 18. feb 2014 11:15

IkkNico skrev:Bare vi dog snart fik noget XB360 info. Jeg har så mange spørgsmål, som ...
> Framerate?
> Dedikerede servere, P2P eller et mix?
> Er gameplay identisk med XB1?
> De samme maps og gamemodes?
> Hvordan kommer spillet til at køre uden en beta? (hvis det er standard EA setup, så bliver de første 30 dage ikke sjove)

Fint nok at MS betaler for fokus på XB1 udgaven, men ingen skærmbilleder, videoer eller lign. er :( :( :(


Har en pc fra 2009 med nvidia geforce gt320 dårligt grafik kort. Titanfall kører fint på min pc med low settings :)
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


Re: Titanfall

Indlægaf IkkNico » 18. feb 2014 11:55

fodbod1232 skrev:
IkkNico skrev:Bare vi dog snart fik noget XB360 info. Jeg har så mange spørgsmål, som ...
> Framerate?
> Dedikerede servere, P2P eller et mix?
> Er gameplay identisk med XB1?
> De samme maps og gamemodes?
> Hvordan kommer spillet til at køre uden en beta? (hvis det er standard EA setup, så bliver de første 30 dage ikke sjove)

Fint nok at MS betaler for fokus på XB1 udgaven, men ingen skærmbilleder, videoer eller lign. er :( :( :(


Har en pc fra 2009 med nvidia geforce gt320 dårligt grafik kort. Titanfall kører fint på min pc med low settings :)

Desværre er PC beta lukket, ellers havde jeg prøvet
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Titanfall

Indlægaf Da Senzai » 18. feb 2014 12:17

Jeff Gerstmann fortalte i Bombcasten fra i Tirsdags af, at dem han har talt med siger at Xbox 360 udgaven ser fin ud.

Jeg ender nok med at købe Titanlfall til 360´eren ^_^
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Titanfall

Indlægaf munckster » 18. feb 2014 12:41

Da Senzai skrev:Jeff Gerstmann fortalte i Bombcasten fra i Tirsdags af, at dem han har talt med siger at Xbox 360 udgaven ser fin ud.

Jeg ender nok med at købe Titanlfall til 360´eren ^_^


Jeg troede ikke du var til hypede shooters shin? :D
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Re: Titanfall

Indlægaf Zeh » 18. feb 2014 12:44

IkkNico skrev:
fodbod1232 skrev:
IkkNico skrev:Bare vi dog snart fik noget XB360 info. Jeg har så mange spørgsmål, som ...
> Framerate?
> Dedikerede servere, P2P eller et mix?
> Er gameplay identisk med XB1?
> De samme maps og gamemodes?
> Hvordan kommer spillet til at køre uden en beta? (hvis det er standard EA setup, så bliver de første 30 dage ikke sjove)

Fint nok at MS betaler for fokus på XB1 udgaven, men ingen skærmbilleder, videoer eller lign. er :( :( :(


Har en pc fra 2009 med nvidia geforce gt320 dårligt grafik kort. Titanfall kører fint på min pc med low settings :)

Desværre er PC beta lukket, ellers havde jeg prøvet


Den skulle også gerne være åben på PC nu :-)
Zeh
Niveau 3
 
Indlæg: 247


Re: Titanfall

Indlægaf Rotator » 18. feb 2014 12:58

PC Betaen kører stadig. Spillede for små 15 minutter siden.
Mest lovende FPS'er jeg har set længe.
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Re: Titanfall

Indlægaf Da Senzai » 18. feb 2014 13:00

munckster skrev:
Da Senzai skrev:Jeff Gerstmann fortalte i Bombcasten fra i Tirsdags af, at dem han har talt med siger at Xbox 360 udgaven ser fin ud.

Jeg ender nok med at købe Titanlfall til 360´eren ^_^


Jeg troede ikke du var til hypede shooters shin? :D


Jeg kan godt lide skyde-spil, hvis de er lavet (hvad jeg synes er) ordentligt og temaet er fedt. Jo dummere et spil er - uden at være decideret plat eller være spoof - jo bedre.

Jeg gider bare ikke Call of Duty, da det rent tematisk virker utroligt tørt, og gameplayet ud fra det lidt jeg har spillet er kedeligt og generic. Call of Duty er bare det eneste folk spiller og taler om... Selv på arbejdet taler de Call of Duty.. Bliver træt af det...ZZzzZZZZzzZzzzzz! :D

Jeg synes, at jeg kommer vidt omkring indenfor skydespil. Jeg har ihvertfald brugt meget tid online i The Outfit, ShadowRun, Defiance, 50 Cent: Blood on the Sand(okay, mest tid i Single-player), Prey, Chromehounds, Gotham City Imposters, og så kan jeg ikke lige på stående fod huske flere. Jeg har også spillet en del Gears og så i klan i GRAW. Men de to spil var ikke så fede igen :P

Edit: Læste lige dit indlæg igen. Der er vist ingen af de spil jeg nævnte, som var decideret "hypede" :P
Senest rettet af Da Senzai 18. feb 2014 13:15, rettet i alt 1 gang.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Titanfall

Indlægaf IkkNico » 18. feb 2014 13:08

Rotator skrev:PC Betaen kører stadig. Spillede for små 15 minutter siden.
Mest lovende FPS'er jeg har set længe.

Jep, men der er lukket for tilmeldinger

Thanks for your interest in the beta! We’ve reached the maximum number of sign-ups and can’t accept any more at this time. We’ll see you in March!


http://www.titanfall.com/betainfo
https://www.origin.com/da-dk/store/buy/ ... l-ANW.html
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Titanfall

Indlægaf Rotator » 18. feb 2014 13:10

Aaah... Sur r*v for dig, så :D
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Re: Titanfall

Indlægaf IkkNico » 18. feb 2014 13:35

Rotator skrev:Aaah... Sur r*v for dig, så :D

Hold kæft!!!











:mrgreen: ... og ja, sur røv for mig
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Titanfall

Indlægaf Blauwy » 18. feb 2014 17:08

@ Don Drift


Du har bestemt lov til at have din mening. Det er også fedt, for mig, at læse hvad andre synes er mindre godt.
Ikke alle kan lide hvad andre synes er sjovt. Selvom 99% af feedbacken på nettet er positivt. Men jeg vil stadig gerne lige modargumentere lidt, fra en der er stor fan af online fps'er og især Titanfall;

Måske det bare er mig, men jeg savner noget væsentlig customization, ved godt det kun er en beta, men stadigvæk.


Du ved det er en beta, men alligevel gerne vil have mere customization? En beta er et udpluk fra det endelige spil, de viser ikke alt frem på en gang. Har du set den leakede liste for perks, items og whatnot? Der er massere af vælge og vrage imellem, både til titans og pilots. Ved dog ikke om vi ser skins og den slags, men det kunne være fedt hvis de implementerede det.

Desuden synes jeg det er ærgeligt at der ikke er mere grand scale destruction ala hvad vi pt. ser i Battlefield. Titanfall om nogen er da et spil hvor det ville passe godt ind, med destructable enviroments.


Det ville ikke virke tror jeg, der er en grund til de ikke har indført det. Til sidst i kampen ville det mere eller mindre kun være én store plæne (mere eller mindre, forstå mig ret) med titans, uden cover og hvor piloter ville have ingen chance for at overleve.
Men det kan også være fordi det er COD udviklere der står bag, og det bare ikke er noget de vil gøre sig i og overlade den slags til Battlefield serien.

Banerne virker også utrolig små, samtidig synes jeg heller ikke 5 mod 5 er helt optimalt, havde gerne set flere spillere.


Det er 6v6 og det er tilpas. Bots der render rundt giver alligevel en "mætheds følelse" og gøre det hektisk. 9v9 eller 12v12 ville blive i overkanten. Potentielt 24 titans på mappet på samme tid? :P Det ville være sindsyg kaos og ingen taktisk tænkning bag. Banerne er for små, njah, det er nok en smagssag. For mig passer de fint, nu titans løber så langsomt. Det ville blive kedeligt at konstant bruge 1-2 min på at finde fjenderne, hvis banerne blev for store.

Ideen med AI der tonser rundt er skam god nok, men for mig blev de til sidst bare et kæmpe irritationsmoment, alle de små grunts og spectres der løber rundt, pisse irriterende.


Ideen med grunts og bots er ikke at de skal være en udfordring, eller at hjælpe dit hold med at vinde. De er kun til for at farme kills så folk kan få deres titans det hurtigere. Og selvfølgelig for at de mindre gode kan føle de også hjælper holdet med at vinde :) Du kan jo bare ignorere dem helt hvis du lyster.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Titanfall

Indlægaf ALIE » 19. feb 2014 11:05

Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Titanfall

Indlægaf torniel » 19. feb 2014 15:15

Don Drift skrev:Min oplevelse af spillet var bare mere en "meh" følelse, men det er nok fordi jeg mest af alt er totalt mættet af de der fast-paced FPS'er.

Dermed ikke sagt, at det er et dårligt spil, det har jeg slet ikke sagt :) Forstår som sagt bare ikke hvad alt the fuzz is about :D

Men det er jo mainstream shooters, så de vil altid blive hyped as hell.


Jeg er meget enig. Jeg synes dog at grafikken er for steril og jeg kan ikke se det fantastiske ved den. Selve styringen var fed nok, men der manglede dybde i spillets indhold a la BF4. Jeg blev sådan set bare bekræftet i at CoD-spil og mech-spil ikke er mig.

Hvis prisen havde været omkring 100kr, havde jeg nok købt det for at kunne få et hurtigt fix sammen med vennerne, men jeg vil ikke få spillet det nok til at jeg vil give 400-500kr for det.
Hold til højre, tak.
torniel
Niveau 2
 
Indlæg: 175


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron