Xboxlife forum

Black Ops 2 turnering - Regelforslag

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Black Ops 2 turnering - Regelforslag

Indlægaf Zeet » 11. apr 2013 03:44

Har set folk på facebook der søger efter et hold også, så burde ikke være et problem at finde et :)
Zeet
Niveau 2
 
Indlæg: 128


Re: Black Ops 2 turnering - Regelforslag

Indlægaf nielsen94 » 11. apr 2013 09:39

Jeg skrev tidligere at jeg var ligeglad med reglerne. Men ved nærmere eftertanke synes jeg at der skal spilles efter leauge play reglerne ift. våben og attachments så alle kan være med uden at de skal bruge andre våben en de plejer.
Nogle kan mene, at der så er nogle våben der er OP. Men de våben kan folk selv bruge og være "klamme" eller tage afstand fra dem og ikke bruge dem, derfor vil de jo ikke være noget problem længere.

Ved banerne og gamemodes kan man vælge at køre efter EGL's regler. Da jeg synes de er rimelig gode og kommer godt omkring.

Ved scorestreaks kan en afstemning bestemme hvilke der må blive brugt, evt. kan det være de 5 scorestreaks med flest stemmer der vinder.

Håber der er nogle der synes om mine forslag.
nielsen94
Niveau 2
 
Indlæg: 164
By: Kolding


Re: Black Ops 2 turnering - Regelforslag

Indlægaf DangerSniper DK » 11. apr 2013 10:09

Jeg og nogle andre prøvede nogle "Decerto" regler.
Jeg var meget skeptisk over for dem. De bannede Shotguns, Sentrygun, Dualwield, KAP40 og meget andet.
Spillet blev meget kedeligt og hvad skal man gøre på små Hardpoints uden Shotguns?
Vi vandt stadigt, men jeg synes spillet blev meget mindre taktisk.

Persontligt synes jeg COD Championship reglerne / League play reglerne skal bruges. Dog uden Selectfire og LMG'er.
*Man kan godt træne til de her regler. Der er jo League Play som fungere ligesom Scrims.
^ Også kaldet MLG Regler :) Håber du kan bruge min mening.
DangerSniper DK
Niveau 3
 
Indlæg: 246


Re: Black Ops 2 turnering - Regelforslag

Indlægaf iiMSchulerDK » 11. apr 2013 10:26

Efter med nærmere eftertanke og efter gode inputs hvilke regelsæt der skal bruges så læner jeg mest op til Leauge Play/MLG regler. Jeg syntes personlig selv Decerto er et fremragende ruleset og kan forstå bl.a. på duggi, det er det de fleste professionelle hold anvender og det ville jeg også have bakket op om, men i og med det er en turnering inde for det danske community er meget uerfaren som helhed inde for amatør professionel spil, så vil jeg sige leauge play. Tilbage i MW3 havde Decerto været godt, da det var det alle spillede og mange gik op i det, men sådan som det har været i Black Ops 2 siden release, så har størstedelen ikke gidet/haft tiden eller beskæftige sig med spillet. Der er selvfølgelig et par hold der har holdt troen (som et stærkt hold som infamo) men alle andre hold eller ihvertfald største delen af de hold der stiller op har brugt med sikkerhed leauge play/MLG, som træningsredskab og det ville være syndt/mærkeligt eller hvad det rette ord nu er, hvis størstedelen nu skal til at beskæftige sig med et helt nyt regelsæt.
Efter min mening så er der ikke noget i vejen med Decerto/MLG/GB regler. Det er alle rulesets der er unikke på hver deres måde, men største delen benytter sig af leauge play/MLG

Det er så mit input til regelsættet :D
Lige meget hvilke regelsæt der bliver brugt, så stiller jeg op med et hold for underholdningen skyld og får at fornemme følelsen af at yde sit bedste i COD igen :D
Ser frem til en fed turnering!
iiMSchulerDK
Niveau 4
 
Indlæg: 450


Re: Black Ops 2 turnering - Regelforslag

Indlægaf DuGGii MoNsTeR » 11. apr 2013 10:50

Hvis det nu bliver LP som vi kommer til at bruge, Så syntes jeg bare det er super vigtigt at vi så ikke spiller nogen af de maps som nemlig ikke har været med på Decerto i LANG tid, Og det er Plaza HP og SND og express CTF. Hvis de bliver smidt ud når toruny så kommer. Så det vel OKAY... Men stadig Decerto >
Billede
DuGGii MoNsTeR
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: Black Ops 2 turnering - Regelforslag

Indlægaf Zeet » 11. apr 2013 12:12

Jeg går også ind for League Play regler. Jeg, som den glade amatør, kan så nå at få trænet lidt, så vi i det mindste ikke bliver tværet 100% ud.
Zeet
Niveau 2
 
Indlæg: 128


Re: Black Ops 2 turnering - Regelforslag

Indlægaf Monzee DK » 11. apr 2013 14:47

100P på Decerto regler, alt andet ville være fjollet.
Monzee DK
Niveau 3
 
Indlæg: 255


Re: Black Ops 2 turnering - Regelforslag

Indlægaf Saunte » 11. apr 2013 18:16

Decerto
Saunte
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Re: Black Ops 2 turnering - Regelforslag

Indlægaf Saunte » 11. apr 2013 18:17

Ja, og så er jeg enig med alt det Duggii siger :D
Saunte
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Re: Black Ops 2 turnering - Regelforslag

Indlægaf saliko90 » 11. apr 2013 18:34

Det skal være Decerto regler, det har man altid spillet. Alt andet er noget lort for at sige det lige ud. Bare fordi det har været cod Championship og MLG Dalles, behøves ikke gå efter de regler.
saliko90
Niveau 0
 
Indlæg: 1
By: sønderborg


Re: Black Ops 2 turnering - Regelforslag

Indlægaf mathias0108 » 11. apr 2013 19:17

Jeg er enig med duggii. DECERTO REGLER ALL THE WAY!
mathias0108
Niveau 0
 
Indlæg: 1
By: Kolding


Re: Black Ops 2 turnering - Regelforslag

Indlægaf carlmlr » 11. apr 2013 19:28

Jeg synes at det burde være Decerto regler, fordi de har været aktive i et godt stykke, og jeg finde ud af at lave et godt regelsæt.
Til dem som mener at de ikke kan øve sig med Decerto regler, det er ikke svært at finde nogle som man kan scrimme imod.
Billede
carlmlr
Niveau 5
 
Indlæg: 1277


Re: Black Ops 2 turnering - Regelforslag

Indlægaf Tobiasrocks » 11. apr 2013 19:54

DECERTO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tobiasrocks
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Re: Black Ops 2 turnering - Regelforslag

Indlægaf Morten Skou » 11. apr 2013 19:57

Som jeg skrev i et tidligere indlæg, så vil jeg meget gerne høre for/imod argumenter - det er mange af jer heldigvis kommet med, og det er super fedt! Men der er stadig plads til flere - vi træffer beslutningen i løbet af weekenden og turneringen bliver annonceret søndag.

Uanset hvilket regelsæt det bliver, så er jeg sikker på at det nok skal blive en sjov turnering.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Black Ops 2 turnering - Regelforslag

Indlægaf DuGGii MoNsTeR » 11. apr 2013 20:02

Morten Skou skrev:Sjov turnering.

Free Stuff er altid sjovt :)
Billede
DuGGii MoNsTeR
Niveau 3
 
Indlæg: 245


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 36 gæster