Xboxlife forum

Call Of Duty - Ghosts (info)

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf DKhANSI » 30. jan 2014 20:35

Cena skrev:
Blauwy skrev:Jeg ved sgu ikke hvad det er. Men efter patchen lagger 9/10 kampe jeg kommer ind i. Sådan nogle kampe hvor man bare kan føle at forbindelsen er forsinket. Har genstartet router og hele skidtet, kablet, trådløs ect ect. Alle kampe har super skod forbindelse. Kæft hvor er det træls at det altid er ødelagt 1+uge efter en ny patch rammer.


Køb nu for fanden den PS4 :D så er dine problemer løst!

Håber du får en klækkelig hyre, af Sony. Der kommer ikke et indlæg fra dig uden PS4 det PS4 dat. Tror du ikke du er på det forkerte forum. BTW køb xbox one så bliver dine børn smukke og kvinderne gladere for dig...
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Cena » 30. jan 2014 20:51

DKhANSI skrev:
Cena skrev:
Blauwy skrev:Jeg ved sgu ikke hvad det er. Men efter patchen lagger 9/10 kampe jeg kommer ind i. Sådan nogle kampe hvor man bare kan føle at forbindelsen er forsinket. Har genstartet router og hele skidtet, kablet, trådløs ect ect. Alle kampe har super skod forbindelse. Kæft hvor er det træls at det altid er ødelagt 1+uge efter en ny patch rammer.


Køb nu for fanden den PS4 :D så er dine problemer løst!

Håber du får en klækkelig hyre, af Sony. Der kommer ikke et indlæg fra dig uden PS4 det PS4 dat. Tror du ikke du er på det forkerte forum. BTW køb xbox one så bliver dine børn smukke og kvinderne gladere for dig...


Ja Sony betaler min løn hver måned fordi jeg har købt en PS4. Gør Microsoft ikke det for dig? Så burde du også skifte måske?
Men det er rigtigt at alle mine 4000+ indlæg er omkring PS4, så jeg er lidt af en fanboy.

Nu har jeg spillet ufattelig mange timer med Blauwy på Xbox 360 og jeg har sagt til ham fra Day One jeg købte PS4 at han skulle med over. Så det noget internt noget. Det burde du i øvrigt vide når du har tjekket alle mine indlæg er om PS4.

Men selvfølgelig vil jeg gerne have dem med over jeg har spillet med tidligere på PS4. Du kan bare fortsætte med at hygge med kinect.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Morten Skou » 30. jan 2014 21:09

Cena skrev:Ja Sony betaler min løn hver måned fordi jeg har købt en PS4. Gør Microsoft ikke det for dig? Så burde du også skifte måske?
Men det er rigtigt at alle mine 4000+ indlæg er omkring PS4, så jeg er lidt af en fanboy.


I knew it! Pro Sony Gamer! :D Der er også nogen som betaler min løn :mrgreen:

Husk lige at holde tonen pæn i tråden, det kan hurtigt løbe lidt løbsk.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Cena » 30. jan 2014 21:31

Morten Skou skrev:
Cena skrev:Ja Sony betaler min løn hver måned fordi jeg har købt en PS4. Gør Microsoft ikke det for dig? Så burde du også skifte måske?
Men det er rigtigt at alle mine 4000+ indlæg er omkring PS4, så jeg er lidt af en fanboy.


I knew it! Pro Sony Gamer! :D Der er også nogen som betaler min løn :mrgreen:

Husk lige at holde tonen pæn i tråden, det kan hurtigt løbe lidt løbsk.


Det var kun derfor jeg skiftede ;)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Blauwy » 30. jan 2014 21:42

DrGetHigh DK skrev:Hvis du er så glad for CoD, Blauwy, hvorfor så PS4 når Titanfall et lige om hjørnet?


Jeg har spurgt mig selv om det samme et par gange efterhånden :D
Primært fordi dem jeg spiller med, Kano, Mitzu, vælger at købe PS4.
Jeg køber også XB1, men der går nok bare lidt tid inden.

Tænker lidt at jeg giver Titanfall et forsøg på X360. Og hvis det er en tidsdræber som COD, så må jeg nok til lommerne lidt hurtigere og skaffe en XB1 :P

arnel925 skrev:Nu spiller jeg selv COD på både XO og PS4 dagligt og oplever ingen problemer så kan ikk genkende problemet Blauwy beskriver, kan jo være noget med din forbindelse.


Det er ikke min forbindelse, nej. Du sidder også på Nextgen, nok derfor du ik har de samme problemer jeg har på X360. :P
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Phimosis » 31. jan 2014 09:35

Må sige jeg sidder på en 50/50 forbindelse, og jeg oplever heller ikke så store problemer, vi snakker måske et par gange i løbet af en kamp hvor jeg mener han burde være død, men ellers ikke det store - spiller selv 360
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Major Oblivious » 31. jan 2014 12:33

Blauwy skrev:
DrGetHigh DK skrev:Hvis du er så glad for CoD, Blauwy, hvorfor så PS4 når Titanfall et lige om hjørnet?


Jeg har spurgt mig selv om det samme et par gange efterhånden :D
Primært fordi dem jeg spiller med, Kano, Mitzu, vælger at købe PS4.
Jeg køber også XB1, men der går nok bare lidt tid inden.

Tænker lidt at jeg giver Titanfall et forsøg på X360. Og hvis det er en tidsdræber som COD, så må jeg nok til lommerne lidt hurtigere og skaffe en XB1 :P

arnel925 skrev:Nu spiller jeg selv COD på både XO og PS4 dagligt og oplever ingen problemer så kan ikk genkende problemet Blauwy beskriver, kan jo være noget med din forbindelse.


Det er ikke min forbindelse, nej. Du sidder også på Nextgen, nok derfor du ik har de samme problemer jeg har på X360. :P


Du skal bare på Next-Gen.. slut prut. Så lige din sidste post i BF4 tråden, hvor du også skrev om lag. Jeg købte først BF4 igår, og fik spillet et par timer i går aftes, og for første gang i min BF-karriere ever, oplevede jeg en konsekvent sammenhæng mellem skud/skade og kills.
Tog et par runder Ghost bagefter, og det spillede lige så fint som det har gjort siden den store patch.
Du vil opleve Ghost som et helt nyt spil på Next-Gen. IW har virkelig røvrendt current-gen ejere med Ghost (har det også til 360)
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Blauwy » 31. jan 2014 17:27

Når lige at brokke mig inden jeg tager en TDM KEM strike med 34-6 score. Bum bum.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Morten Skou » 7. feb 2014 19:59

Er der nogen der ved om det er muligt at forhindre mit Ghosts (på Xbox One) til ikke at starte singleplayer-delen op automatisk hver gang jeg starter spillet?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Blauwy » 7. feb 2014 20:07

Morten Skou skrev:Er der nogen der ved om det er muligt at forhindre mit Ghosts (på Xbox One) til ikke at starte singleplayer-delen op automatisk hver gang jeg starter spillet?


Så vidt jeg ved er den en uventet glitch der kom med den seneste patch.

Har læst mig til at disse ting kunne afhjælpe det;

Slå auto sign in fra. Når du signer ind skulle den starte i menuen som den plejer og ikke loade singleplayer.

Eller også starte det fra en "pin" istedet for disc ikonet.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Morten Skou » 7. feb 2014 21:15

Det sutter rimelig meget røv... jeg prøver lige at pinne den senere :-) Men nu skal den godt nok have en på frakken i aften. :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf IkkNico » 7. feb 2014 21:22

Morten Skou skrev:Men nu skal den godt nok have en på frakken i aften. :D

Skou, vi vil helst ikke høre om dit sexliv
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Morten Skou » 7. feb 2014 21:24

IkkNico skrev:
Morten Skou skrev:Men nu skal den godt nok have en på frakken i aften. :D

Skou, vi vil helst ikke høre om dit sexliv


Haha... join mig, vi spiller Ghosts Nico? På Xbox One :mrgreen:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf IkkNico » 7. feb 2014 23:00

Morten Skou skrev:
IkkNico skrev:
Morten Skou skrev:Men nu skal den godt nok have en på frakken i aften. :D

Skou, vi vil helst ikke høre om dit sexliv


Haha... join mig, vi spiller Ghosts Nico? På Xbox One :mrgreen:

Du er et dårligt menneske, og jeg hader dig






:mrgreen:
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Morten Skou » 7. feb 2014 23:16

Blauwy skrev:
Morten Skou skrev:Er der nogen der ved om det er muligt at forhindre mit Ghosts (på Xbox One) til ikke at starte singleplayer-delen op automatisk hver gang jeg starter spillet?


Så vidt jeg ved er den en uventet glitch der kom med den seneste patch.

Har læst mig til at disse ting kunne afhjælpe det;

Slå auto sign in fra. Når du signer ind skulle den starte i menuen som den plejer og ikke loade singleplayer.

Eller også starte det fra en "pin" istedet for disc ikonet.


Nice, det virkede hvis man starter den op fra pin.!
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron