Xboxlife forum

Call Of Duty - Ghosts (info)

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf BuBubbi » 29. jan 2014 07:42

Jens emil skrev:Hehe nej jeg misforstår skam ikke. Jeg er animator og kender godt forskel på 1080 og 720.

Men ja det er nok pga. bloom og alt deres andet halløjsa.
Men self. også noget med de jordfarver som bruges.
I modsætning til fog, er et map som bayview meget nemmere at spille.

Hvis du kender det så godt hvorfor bliver du så ved med at snakke om forskellen på 720p og 1080p??
Det har jo intet med det at gøre..
Nu prøver jeg lige én gang til.
360'en kører 720p opskalleret til 1080p, okay?
Xbox One kører CoD: Ghosts i 720p opskalleret til 1080p. Sådan...

Ergo samme opløsning.
Du argumenterede for at det ikke behøve at være sløret på 360'en "bare fordi" det er 720p.
Nej det er jeg da godt klar over, efter som det heller ikke er sløret i de gamle spil, eller på Xbox One.
Men nu er Ghosts nu engang meget sløret på 360'en i forhold til Xbox One.
Som altså kører nøjagtig samme opløsning.
Ergo må der være en del kvalitetsforskel i textures og andet detalje halløj på 360'en så som volumetric lighting og andet stads.

Okay? :-)

Der er altså ingen grund grund til at snakke om forskel på 720p og 1080p, når de begge kører samme opløsning.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Jens emil » 29. jan 2014 15:00

Rolig nu. Vi er jo enige.
Og jeg bliver ikke ved med at snakke om native eller upscaled.
Mener det var dig som bragte det på banen, nevermind.

Det jeg mente var at det på nogle maps er rigtig svært at skelne spiller fra omgivelser - andre er ikke.
Skal slet ikke kunne udtale mig om xbone, da jeg ikke har en.

Derimod er jeg slet ikke i tvivl om skærmstørrelsen har rigtig meget at sige - det siger lissom sig selv.

Der er sgu ikke grund til at blive negativ, fordi andre har en anden mening end dig.
Jens emil
Niveau 2
 
Indlæg: 125


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf arnel925 » 29. jan 2014 15:09

Smokenhagen skrev:Jeg synes det er en meget god DLC :)

Helt enig, rigtig gode maps faktisk, meget bedre end mange af de maps som kom med spillet :)
arnel925
Niveau 5
 
Indlæg: 1153


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf BuBubbi » 29. jan 2014 15:53

Jens emil skrev:Der er sgu ikke grund til at blive negativ, fordi andre har en anden mening end dig.


Hahahaha... Hvad i alverden snakker du om???
Tror du ikke lige du skulle læse tråden igennem én gang til.
Jeg har hele vejen igennem forsøgt at få dig til at forstå, at jeg er enig med dig, men du bliver ved med at snakke om forskellen på 720p og 1080p når det slet ikke har noget med det er gøre Hr. Animator.

Holy damn...
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Jens emil » 30. jan 2014 02:33

Din attitude stinker da seriøst.
Du får bare lige dit forum for dig selv.
Så har du også altid ret.

Kæft altså....
Jens emil
Niveau 2
 
Indlæg: 125


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Cena » 30. jan 2014 05:48

Jens emil skrev:Din attitude stinker da seriøst.
Du får bare lige dit forum for dig selv.
Så har du også altid ret.

Kæft altså....


Nu kan jeg huske hvorfor jeg satte dig på ignore listen på et tidspunkt
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf BuBubbi » 30. jan 2014 11:22

Er der ikke nogen der gider lære ham Jens Emil at læse tingene ordentligt, inden han flipper ud på andre der er enige med ham?
Jesus Christ.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Major Oblivious » 30. jan 2014 11:55

Jeg startede Ghost op på One igår for første gang siden før-jul, og hentede den 1.4 GB update som var tilgængelig, og spillet kørte meget meget bedre end tidligere. afbalanceret lag, ingen insta-kills. Jeg havde mere end et split-sekund til at reagere i gunfights, og de nye baner er faktisk meget fede.

Vild glad for at udviklerne har mulighed for at pushe nye builds af spillet ud. Det forbedre spil-oplevelsen en hel del.
Selv da vi sad 3 i party kunne vi finde gode baner, og havde fin hit-detection.
Spillet virkede også skarpere, og pænere end sidst jeg spillede det. En kammerat som kun spiller COD / Battlefield (for real) havde også bemærket en forandring.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Blauwy » 30. jan 2014 16:37

Jeg ved sgu ikke hvad det er. Men efter patchen lagger 9/10 kampe jeg kommer ind i. Sådan nogle kampe hvor man bare kan føle at forbindelsen er forsinket. Har genstartet router og hele skidtet, kablet, trådløs ect ect. Alle kampe har super skod forbindelse. Kæft hvor er det træls at det altid er ødelagt 1+uge efter en ny patch rammer.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Cena » 30. jan 2014 16:48

Blauwy skrev:Jeg ved sgu ikke hvad det er. Men efter patchen lagger 9/10 kampe jeg kommer ind i. Sådan nogle kampe hvor man bare kan føle at forbindelsen er forsinket. Har genstartet router og hele skidtet, kablet, trådløs ect ect. Alle kampe har super skod forbindelse. Kæft hvor er det træls at det altid er ødelagt 1+uge efter en ny patch rammer.


Køb nu for fanden den PS4 :D så er dine problemer løst!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Blauwy » 30. jan 2014 16:53

Cena skrev:
Blauwy skrev:Jeg ved sgu ikke hvad det er. Men efter patchen lagger 9/10 kampe jeg kommer ind i. Sådan nogle kampe hvor man bare kan føle at forbindelsen er forsinket. Har genstartet router og hele skidtet, kablet, trådløs ect ect. Alle kampe har super skod forbindelse. Kæft hvor er det træls at det altid er ødelagt 1+uge efter en ny patch rammer.


Køb nu for fanden den PS4 :D så er dine problemer løst!


Jamen forhelvede! :(

Jeg venter på et godt tilbud. Jeg er for nærrig til at give 4000kr for at spille COD. Også uden min dejlige SCUF? Den kan jeg ikke leve uden :D
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Cena » 30. jan 2014 17:03

Blauwy skrev:
Cena skrev:
Blauwy skrev:Jeg ved sgu ikke hvad det er. Men efter patchen lagger 9/10 kampe jeg kommer ind i. Sådan nogle kampe hvor man bare kan føle at forbindelsen er forsinket. Har genstartet router og hele skidtet, kablet, trådløs ect ect. Alle kampe har super skod forbindelse. Kæft hvor er det træls at det altid er ødelagt 1+uge efter en ny patch rammer.


Køb nu for fanden den PS4 :D så er dine problemer løst!


Jamen forhelvede! :(

Jeg venter på et godt tilbud. Jeg er for nærrig til at give 4000kr for at spille COD. Også uden min dejlige SCUF? Den kan jeg ikke leve uden :D


Nej så hellere spille med lag 9/10 kampe. Det kan jeg godt se :p
Du lyder også som om du er rigtig tilfreds med måden det kører på i øjeblikket.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Blauwy » 30. jan 2014 17:20

Cena skrev:
Nej så hellere spille med lag 9/10 kampe. Det kan jeg godt se :p
Du lyder også som om du er rigtig tilfreds med måden det kører på i øjeblikket.


Jeg er pisse tilfreds mand! Det er ikke fordi jeg har lyst til at kyle lortet ud af vinduet hver gang jeg slukker for den :P

Tror bare jeg må tage mig sammen og bestille en PS4.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf DrGetHigh DK » 30. jan 2014 19:20

Hvis du er så glad for CoD, Blauwy, hvorfor så PS4 når Titanfall et lige om hjørnet?
Senest rettet af DrGetHigh DK 30. jan 2014 20:26, rettet i alt 1 gang.
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf arnel925 » 30. jan 2014 19:56

Cena skrev:
Blauwy skrev:Jeg ved sgu ikke hvad det er. Men efter patchen lagger 9/10 kampe jeg kommer ind i. Sådan nogle kampe hvor man bare kan føle at forbindelsen er forsinket. Har genstartet router og hele skidtet, kablet, trådløs ect ect. Alle kampe har super skod forbindelse. Kæft hvor er det træls at det altid er ødelagt 1+uge efter en ny patch rammer.


Køb nu for fanden den PS4 :D så er dine problemer løst!

Nu spiller jeg selv COD på både XO og PS4 dagligt og oplever ingen problemer så kan ikk genkende problemet Blauwy beskriver, kan jo være noget med din forbindelse.
arnel925
Niveau 5
 
Indlæg: 1153


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron