Xboxlife forum

Call Of Duty - Ghosts (info)

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Blauwy » 14. jan 2014 19:53

Ignition er Scrapyard remake.

Og jeg er helt enig. De gamle baner var de bedste i hele serien.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf iiMSchulerDK » 14. jan 2014 21:25

Blauwy skrev:Ignition er Scrapyard remake.

Og jeg er helt enig. De gamle baner var de bedste i hele serien.

Her er jeg også enig. Ser intet problem i at betale for noget der fungere.

I min verden burde der ikke eksitere Season Pass til 400 kr +/- men sådan er det bare i dag... :(
Syntes virkelig banerne ser fine ud og det er Small/medium size størrelse. Videoen kan selvfølgelig snyde, men jeg syntes banerne og det nye våben ser spændene ud :)

Nogen der forresten spiller ofte Extintion? Jeg vil virkelig gerne spille 4-mand da jeg går efter achievements. Hvade alle på 360, men kunne også tænke mig dem på X1. Nogen der er friske inden længe? :)
iiMSchulerDK
Niveau 4
 
Indlæg: 450


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf IkkNico » 14. jan 2014 21:39

Det dåmme spil er gået i stykker. IW hat lavet om i koden, så jeg ikke kan ramme mere. Kan ikke huske hvornor jeg sidst har været så skæv :mrgreen:
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Blauwy » 14. jan 2014 21:46

IkkNico skrev:Det dåmme spil er gået i stykker. IW hat lavet om i koden, så jeg ikke kan ramme mere. Kan ikke huske hvornor jeg sidst har været så skæv :mrgreen:


Du er bare gammel :oops:

Hvordan har spillet kørt for jer igår og idag?
Jeg har ikke tal på hvor mange kampe der laggede som en sindsyg og hvor mange der tabte connection til host.
Jeg føler jeg er et sekund bagud igen for det meste. Brugte deadeye tidligere og selvom jeg fik 2 røde hitmarkers så døde jeg først.

Det er sgu ved at blive irriterende, det kørte meget bedre før jeg lagde det på hylden i Nov :S

Og for satan hvor er TDM pisse kedeligt. At i gider spille det som 1.priotet fatter jeg ikke :P
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf BuBubbi » 14. jan 2014 22:12

Nu har jeg ikke super meget imod de nye baner, men..
Grunden til jeg brokker mig over de gamle baner genbruges er ikke pga de gør det, men pga de tillader sig at tage penge for dem (igen).

Hvis de endelig skal smide en gammel bane ind, burde der sgu være gratis.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf IkkNico » 14. jan 2014 22:15

Meget gamel :mrgreen:
Blauwy skrev:Hvordan har spillet kørt for jer igår og idag?

De sidste kampe du var med i hakkede helt åndssvagt, men følte kun det var ham Fainiis (eller hvad han hed), der var foran. Jeg skød i hvert fald på ham flere gange, hvor han havde tid til at vende sig og skyde igen.
De sidste par dage har spillet hakket helt vildt, når nogle smuttede midt i kampen. Det oplevede vi også rigtig meget her til aften. Skidtet hakker, og 2-5 sekunder senere, står der xxx left the game i kill feedet.

Generelt får jeg de bedste lobbyer, når jeg sidder helt alene. Sidder vi 2-3 mand bliver vi sat sammen med andre smågrupoper fra bla. England og Frankrig

Blauwy skrev:Og for satan hvor er TDM pisse kedeligt. At i gider spille det som 1.priotet fatter jeg ikke :P

TDM er hyggeligt. Der går jo sport i at finde campere :)

Spiller jeg fx Dom bliver jeg bare sur fordi ingen andre spiller objektet, men bare sidder og kill-farmer. Så er det nemmere med TDM, hvor, man bare skal skyde på alt hvad der bevæger sig.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Blauwy » 14. jan 2014 22:28

Så er det ikke bare mig der har haft elendige lobbyer :P Det er altid noget. Jeg oplevede "lost connection to host" ca 2 ud af 5 kampe. Førhen var det 1 ud af 20.

Det er virkelig underligt, jeg har stadig ikke fundet ud af hvordan spillet fungerer, rent kode mæssigt. Den ene kamp går jeg 30-4 i cranked og næste kamp føler jeg min soldatgut går i vand til knæene, og mine skud forbinder bare ikke. Jeg dør før jeg kan nå at reagere. Det er sgu træls når man lige har haft en super kamp(e) også bliver man bare taget bagfra af samme personer man lige har slaget. Jeg fatter det ikke. :P

Jeg spiller altid solo, men kan huske forbindelsen blev værre når man spillede 2-3 mand i party, som du også siger.

Jeg har bare accepteret at randoms er nogle kogler der bare vil snipe til deres montage som ingen ser alligevel. Jeg spiller for det meste cranked eller blitz, selvom det kan være svært at vinde alene.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf BuBubbi » 14. jan 2014 22:33

Det kunne være super fedt npr i skrive om problemer osv med spiller, at i lige skriver hvilken konsol i spiller på.
Jeg kan ikke selv huske det fra gang til gang, og for at det er nemmest at hjælpe er det rart at vide. :)
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Jens emil » 14. jan 2014 23:16

Er der andre som oplever at blive smidt på anden lobby når man owner for meget ?
Den anden dag var jeg på 47-6 og bliver så smidt af.
Jeg laggede ikke og resten af mit party kunne spille videre på samme server.

Andre som oplever det ?

Derudover...er det normalt at man meget ofte møder folk på ens venneliste i de forsk lobbies ?
Især en spiller støder jeg på igen og igen. Underligt.
Jens emil
Niveau 2
 
Indlæg: 125


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Blauwy » 14. jan 2014 23:26

Jens emil skrev:Er der andre som oplever at blive smidt på anden lobby når man owner for meget ?
Den anden dag var jeg på 47-6 og bliver så smidt af.
Jeg laggede ikke og resten af mit party kunne spille videre på samme server.

Andre som oplever det ?

Derudover...er det normalt at man meget ofte møder folk på ens venneliste i de forsk lobbies ?
Især en spiller støder jeg på igen og igen. Underligt.



Jeg tror bare det er tilfældigt, alt andet ville være ulogisk.
Forbindelserne er ikke lige de meste stabile pt, så der kan være så meget der har spillet ind lige der.

Har oplevet før at jeg, eller en anden spiller fra partyet bliver smidt ud, mens andre bliver inde i kampen.

Jeg har dog prøvet flere gange idag, hvor jeg starter pisse godt ud og kan mærke det er en rigtig god lobby mod spillere uden hænder (dem elsker vi jo alle), hvorefter forbindelsen ryger. Det er skide træls, men det er nok bare den infamøse COD timing :P

Bubbi, jeg og Nico er på X360.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Michelve » 15. jan 2014 02:28

Jens emil skrev:Er der andre som oplever at blive smidt på anden lobby når man owner for meget ?
Den anden dag var jeg på 47-6 og bliver så smidt af.
Jeg laggede ikke og resten af mit party kunne spille videre på samme server.

Andre som oplever det ?

Derudover...er det normalt at man meget ofte møder folk på ens venneliste i de forsk lobbies ?
Især en spiller støder jeg på igen og igen. Underligt.


Spiller også med en hver gang: LOH Donkey
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf IkkNico » 15. jan 2014 08:35

Jens emil skrev:Er der andre som oplever at blive smidt på anden lobby når man owner for meget ?
Den anden dag var jeg på 47-6 og bliver så smidt af.
Jeg laggede ikke og resten af mit party kunne spille videre på samme server.

Andre som oplever det ?

Nope, jeg oplever oftere, at jeg i første halvdel af en kamp ikke kan gøre noget forkert, og så halvvejs igennem kan jeg lige pludselig ikke vinde mere. Bøtten vender lige 180 grader. Jeg har ingen ide om hvorfor.

En enkelt gang blev vores 3 mand smidt i hver sin lobby. Vi nåede at spille et halvt minut før vi opdagede, at vi var i hver vores lobby ... og med kun en modstander per lobby. Meget mærkeligt.

Jens emil skrev:Derudover...er det normalt at man meget ofte møder folk på ens venneliste i de forsk lobbies ?
Især en spiller støder jeg på igen og igen. Underligt.

Der er en 2-3 gamertags jeg tit ryger i lobby med. Det er ikke folk jeg har givet feedback, så det er en eller anden matchmaking maskine, der sørger for det.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Phimosis » 17. jan 2014 06:15

Hmmmm har lige spillet små 7 timer inde på mit arbejde, og er endt i 2 spil, hvor de pludselig kunne hoppe flere 100 meter, heldigvis er min konto jo allerede smadret, så det gjorde ikke så ondt denne her gang - men synes sku det virker top trist de ikke kan få styr på det her pis.... :/
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf BeatenIndiana » 17. jan 2014 09:49

Jeg må også indrømme, at jeg ser frem til af få dette spil solgt igen.
Har aldrig prøvet et spil, som kan få mit pis i kog som dette.
- Den ene kamp kan man mærke, hvordan connection-guderne kærtegner én, næsten ligefrem kildrer én under testiklerne og fortæller man intet kan gøre forkert. Den næste kamp er man så slaven, hvor man bliver bundet op på korset, får fortalt at man INTET er værd, imens man fumler over hvordan det hele kunne gå så galt.
Alt i alt, så er dette spil som en SM-session på afveje.
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf SvAmP » 17. jan 2014 10:21

BeatenIndiana skrev:Jeg må også indrømme, at jeg ser frem til af få dette spil solgt igen.
Har aldrig prøvet et spil, som kan få mit pis i kog som dette.
- Den ene kamp kan man mærke, hvordan connection-guderne kærtegner én, næsten ligefrem kildrer én under testiklerne og fortæller man intet kan gøre forkert. Den næste kamp er man så slaven, hvor man bliver bundet op på korset, får fortalt at man INTET er værd, imens man fumler over hvordan det hele kunne gå så galt.
Alt i alt, så er dette spil som en SM-session på afveje.


du har reddet min fredag!!!
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron