DKhANSI skrev:Hvis man lægger disse to sammen har i den gode "hit-detection"
DKhANSI skrev:Spiller CoD Ghosts en gang fra tid til anden og min oplevelse hvad angår "hit-detection er formentlig lidt anderledes end mange herinde. Det skal lige siges at jeg har spillet upassende meget MW2, Black Ops, og Black ops 2. Min oplevelse går på det er hit-boxene der er anderledes i mellem Infinity Ward og Treyarch spil.
Til dem der ikke ved hvad hit-box er, skal i forestille jer, at det er det område på ens in-game karakter som kan rammes af projektiler og dermed optage skade.
I Infinity Ward spil synes jeg at de er meget gavmilde med hit-boxene. Med det mener jeg, at det område som kan skydes på ofte skrider ud over den synlige karakter. I kender de deaths hvor en sniper skyder en i håret og man så dør, eller rammer helt ved siden af. Det er ikke den samme oplevelse jeg har i Treyarch spil og Black Ops, hvor jeg er sikker på at hit-boxen er mindre end i IW spil.
En anden faktor folk overser er også time to kill. Det er jo betydeligt hurtigere at dræbe en fjende i Ghosts hvor våbene skader 38-40 per skyd.
Hvis man lægger disse to sammen har i den gode "hit-detection".
Er jeg helt ved siden af, må i gerne rette på mig
Jens emil skrev:Hentede Onslaught til middag og gal jeg er skuffet.
Synes IW har tabt sutten i den grad.
Spiller kun tdm og det kan jeg så ikke medmindre jeg vil igennem 5 spil kill confirmed først.
første fire spil spawnede jeg konsekvent foran en modstander.
Fog....wtf...spiller jeg zombies eller ?
Michael Myers...ved ikke hvad jeg skal sige. Det er jo til grin i et Cod spil
Synes sgu de med Ghosts har smadret serien fuldstændigt.
Bubbibubbi skrev:Hold da op hvor er i kedelige.
Jeg synes det er super fedt med noget nytænkning.
Havde det fx bare været en hal med et par kasser i midten, havde i sikkert også brokket jer.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster