Xboxlife forum

Call Of Duty - Ghosts (info)

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf IkkNico » 17. jan 2014 10:22

BeatenIndiana skrev:Alt i alt, så er dette spil som en SM-session på afveje.

Du får det til at lyde som en dårlig ting :mrgreen:
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf BeatenIndiana » 17. jan 2014 11:05

"På afveje" er nøgleordene her :D. Lidt ligesom hvis man glemmer sit "safe-word". Pinligt og smertefuldt..
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Phimosis » 18. jan 2014 16:29

Oplevede en ny hack igår, hoppede ind i Domination, og så spillede vi pludselig en 50.000 frem for de alm 200, blev dog ikke så længe derinde men man vil kunne lave seriøse point derinde :)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Smokenhagen » 18. jan 2014 16:34

Phimosis skrev:Oplevede en ny hack igår, hoppede ind i Domination, og så spillede vi pludselig en 50.000 frem for de alm 200, blev dog ikke så længe derinde men man vil kunne lave seriøse point derinde :)


Det kører rigtig for dig :) Har aldrig oplevet det.
Delingsmotto: Eat Shit Or Die Tryin' 1LOPKESK
Smokenhagen
Niveau 4
 
Indlæg: 307
By: Downtown Jewville


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf BuBubbi » 18. jan 2014 18:02

Håber virkelig alle de hackede lobby'er bliver over på 360'en og holder sig langt væk fra Xbox One. :(
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Smokenhagen » 18. jan 2014 18:09

Bubbibubbi skrev:Håber virkelig alle de hackede lobby'er bliver over på 360'en og holder sig langt væk fra Xbox One. :(


Samme her, synes det ødelægger spillet fra os andre der gør det Legit.
Delingsmotto: Eat Shit Or Die Tryin' 1LOPKESK
Smokenhagen
Niveau 4
 
Indlæg: 307
By: Downtown Jewville


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Blauwy » 18. jan 2014 18:19

Smokenhagen skrev:
Bubbibubbi skrev:Håber virkelig alle de hackede lobby'er bliver over på 360'en og holder sig langt væk fra Xbox One. :(


Samme her, synes det ødelægger spillet fra os andre der gør det Legit.


Helt enig. Jeg tror dog ikke de vil holde sig væk fra One. Mener at have læst folk rapportere hackere på PS4, så det er vel kun et spørgsmål om tid.

Lidt over 2 dages spilletid på X360, og har endnu ikke mødt nogle hackere i nogle gamemodes. Heldigvis.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Cena » 18. jan 2014 19:30

Blauwy skrev:
Smokenhagen skrev:
Bubbibubbi skrev:Håber virkelig alle de hackede lobby'er bliver over på 360'en og holder sig langt væk fra Xbox One. :(


Samme her, synes det ødelægger spillet fra os andre der gør det Legit.


Helt enig. Jeg tror dog ikke de vil holde sig væk fra One. Mener at have læst folk rapportere hackere på PS4, så det er vel kun et spørgsmål om tid.

Lidt over 2 dages spilletid på X360, og har endnu ikke mødt nogle hackere i nogle gamemodes. Heldigvis.


Har ikke stødt på det endnu. Men har også kun haft Black Flag i konsollen de sidste 2 ugers tid.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Phimosis » 18. jan 2014 20:48

Ved ikke om det er fordi jeg spiller om natten, har pt nattevagt - for det er første gang i hele min 360 tid jeg har oplevet det, og så hele 3 gange i træk
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Michelve » 18. jan 2014 21:51

Phimosis skrev:Ved ikke om det er fordi jeg spiller om natten, har pt nattevagt - for det er første gang i hele min 360 tid jeg har oplevet det, og så hele 3 gange i træk


Det er vis en god job du har :D
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf BuBubbi » 18. jan 2014 23:42

Blauwy skrev:Helt enig. Jeg tror dog ikke de vil holde sig væk fra One. Mener at have læst folk rapportere hackere på PS4, så det er vel kun et spørgsmål om tid.

Grunden til det er nemt på X360, er jo at du bare smider din profil over på en USB pind, og så fyrer du den i din PC,
og smider dine hacks ind på den vej.

Dette kan muligvis også lade sig gøre på PS4, men så vidt jeg ved er det ikke muligt på Xbox One.
Så håber de bliver væk. :)
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Blauwy » 19. jan 2014 00:09

Bubbibubbi skrev:
Blauwy skrev:Helt enig. Jeg tror dog ikke de vil holde sig væk fra One. Mener at have læst folk rapportere hackere på PS4, så det er vel kun et spørgsmål om tid.

Grunden til det er nemt på X360, er jo at du bare smider din profil over på en USB pind, og så fyrer du den i din PC,
og smider dine hacks ind på den vej.

Dette kan muligvis også lade sig gøre på PS4, men så vidt jeg ved er det ikke muligt på Xbox One.
Så håber de bliver væk. :)


Okay, det vidste jeg ikke :)

Men jeg tror du undervurderer hvor gode hackere er blevet efterhånden. Hvis de vil, skal de nok finde en måde.
Jeg håber da også at de bliver væk, da det er nederen de skal ødelægge det for alle andre.

Bare se COD4. Den bedste online shooter nogensinde lavet, ødelagt af hackere. :(

Jeg tager selv lige ét minuts stilhed hver gang jeg tænker på de minder jeg har haft i det spil :P
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf DrGetHigh DK » 19. jan 2014 02:02

Blauwy skrev:Bare se COD4. Den bedste online shooter nogensinde lavet, ødelagt af hackere. :(

Jeg tager selv lige ét minuts stilhed hver gang jeg tænker på de minder jeg har haft i det spil :P


Sidder også nogle gange og snøfter over videoer som denne.. Kæft det bringer minder frem :´(


Fanme gode tider.. se den hele. det fortjener den
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Blauwy » 19. jan 2014 12:05

Nice, tak for linket :)

Det var bare den gyldne era indenfor COD, da Hutch og Seananners arbejede hos Machinima. Det kom der mange fede videoer ud af, og blev rimelig nederen da han smuttede da det bare ikke var det samme længere. Øv øv.

Det er sjovt hvor mange af de klips der bliver brugt i videoen, som jeg kan huske jeg så da de var nye. F.eks der hvor Wings laver en 1on1, fordi han tror han er god når han camper sig til en 2.5KD, og taber. Så skulle Woody have skylden for at streame det fordi Wings blive pigesur. Hold nu kæft det var sjovt hvis man så det live :P

Jeg tror aldrig Treyarch og IW vil rette op på deres gamle titler. Så snart der er et nyt COD ude, så glemmer de alt om de gamle. Det er super ærgeligt.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf BuBubbi » 20. jan 2014 09:15

Har aldrig selv været den store fan af CoD4/MW1, men..

Savner sgu det simple World at War en gang i mellem.
Hvor er det sørgeligt at se at det bliver hacket på den måde. :(

Jeg gennemførte campaign'en for et par måneder siden i Co-Op med en kammi der lige havde fået sin 360'er.
Det var sgu lige før man kneb en tåre over hvor god en Co-Op campaign der var i det spil.
Co-Op campaigns burde være elementært i alle CoD spil.

Multiplayeren var dejlig simpel. UAV, artilleri og hunde var hvad der var kill streaks.
Elsker stadig alle de gamle våben.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster