Xboxlife forum

Call Of Duty - Ghosts (info)

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Blauwy » 28. jan 2014 20:25

Bubbi, nu har folk jo lov til at fortælle hvad de mener, godt eller skidt, nu de har givet penge for det.
Det eneste jeg ikke kan lide ved mappacken er de ting jeg har nævnt tidligere.

Jeg er på 360'eren, ja. Tror også det er derfor det er svært at se folk, med sådan en dårlig opløsning. Glæder mig endnu mere til jeg opgraderer til PS4. Det kører virkelig virkelig skidt på nuværende konsoller.

Kan lige tilføje at jeg sidder på en BenQ xl2420t og under en meter fra skærmen. Vanvittigt at det stadig kan være svært at skelne folk fra baggrunden.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Smokenhagen » 28. jan 2014 20:37

Jeg synes det er en meget god DLC :)
Delingsmotto: Eat Shit Or Die Tryin' 1LOPKESK
Smokenhagen
Niveau 4
 
Indlæg: 307
By: Downtown Jewville


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Jens emil » 28. jan 2014 20:46

Blauwy jeg har fin fin opløsning på 360 i 1080p.
Jens emil
Niveau 2
 
Indlæg: 125


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Blauwy » 28. jan 2014 20:52

Jens emil skrev:Blauwy jeg har fin fin opløsning på 360 i 1080p.


Nej du har ikke. Ghosts kører i 720p på 360. Min skærm har også 1080p, men det er opskaleret på 360'eren.

På PS4 har du native 1080p opløsning, og der kan du virkelig se forskellen.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Jens emil » 28. jan 2014 20:58

ok. det vidste jeg faktisk ikke.
under alle omstændigheder står det super skarpt, sikkert pga den store skærm så
Jens emil
Niveau 2
 
Indlæg: 125


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Major Oblivious » 28. jan 2014 21:06

Jeg oplever også at Ghost er meget meget skarpere, og det er meget meget nemmere at se folk på One end 360. Jeg har siddet 10 cm fra mit 50" TV i håb om at se folk på 360. Det blender nemlig helt ekstremt ind i baggrunden. Det kan de også gøre på One, men slet ikke i samme grad som 360.
Ens "clear line of sight" er meget kortere på 360 end på One/PS4
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf BuBubbi » 28. jan 2014 21:06

Husk det har altså også en hel del at sige med de bedre textures i spillet.
Selvom Xbox One kun køre Ghosts i 720p, er det jo langt fra det samme som på 360'en.
360'en er meget sløret i forhold til, fordi texturekvaliteten er det lavere.

Selvfølgelig skla folk have lov til at brokke sig, og det har jeg heller ikke sagt de ikke må, men så har ved vel også lov til at gen-brokke mig lidt over hvad folk siger.
Kan da godt se Mike Myers ikke har ret meget med et krigsspil at gøre, men han passer bare perfekt ind i stemningen på Fog. :)
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Jens emil » 28. jan 2014 21:31

Jeg har bare svært ved at se hvilken retning det er de prøver at tage med Ghosts.
Det er som om de både vil ha zombies og extinction eller hvad den gamemode hedder med.
Og så prøver de at proppe lidt zombie mode ind i ghosts fordi zombie var super populært.

Så gerne at de holdt skæg og snot for sig.

Mht. textures behøver skidtet jo ikke at sløre fordi det "kun" er 720p - Blops stod jo fint skarpt, lissom en del andre meget ældre spil.
Men altså endnu en ting som de har fejlet på.

Nogle gange sidder jeg med fornemmelsen af at spille en alpha/beta udgivelse.

og så igen igen...hvorfor ændre playlisten når det vel var det mest velfungerende ved spillet.
Jens emil
Niveau 2
 
Indlæg: 125


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf BuBubbi » 28. jan 2014 22:25

Jens emil skrev:Mht. textures behøver skidtet jo ikke at sløre fordi det "kun" er 720p - Blops stod jo fint skarpt, lissom en del andre meget ældre spil.

Du misforstår vist.
Både 360 og Xbox One kører Ghosts i 720p, og opskallerer det til 1080p.
Det er med garanti de textures i 360 versionen af Ghosts der ikke er af ret god kvalitet.
Det vil gøre spillet sløret.

Det har sikkert noget at gøre med at der er puttet en del lysdetaljer osv ind i Ghosts,
og dermed rammer det nok toppen af hvad 360'en kan.
Så har de måske valgt at spare lidt på detaljerne på de textures.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Jens emil » 28. jan 2014 23:34

Hehe nej jeg misforstår skam ikke. Jeg er animator og kender godt forskel på 1080 og 720.

Men ja det er nok pga. bloom og alt deres andet halløjsa.
Men self. også noget med de jordfarver som bruges.
I modsætning til fog, er et map som bayview meget nemmere at spille.
Jens emil
Niveau 2
 
Indlæg: 125


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf koopi » 29. jan 2014 00:41

Fog og Michael Myers-temaet er fantastisk. :3
koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 389


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf BuBubbi » 29. jan 2014 07:42

Jens emil skrev:Hehe nej jeg misforstår skam ikke. Jeg er animator og kender godt forskel på 1080 og 720.

Men ja det er nok pga. bloom og alt deres andet halløjsa.
Men self. også noget med de jordfarver som bruges.
I modsætning til fog, er et map som bayview meget nemmere at spille.

Hvis du kender det så godt hvorfor bliver du så ved med at snakke om forskellen på 720p og 1080p??
Det har jo intet med det at gøre..
Nu prøver jeg lige én gang til.
360'en kører 720p opskalleret til 1080p, okay?
Xbox One kører CoD: Ghosts i 720p opskalleret til 1080p. Sådan...

Ergo samme opløsning.
Du argumenterede for at det ikke behøve at være sløret på 360'en "bare fordi" det er 720p.
Nej det er jeg da godt klar over, efter som det heller ikke er sløret i de gamle spil, eller på Xbox One.
Men nu er Ghosts nu engang meget sløret på 360'en i forhold til Xbox One.
Som altså kører nøjagtig samme opløsning.
Ergo må der være en del kvalitetsforskel i textures og andet detalje halløj på 360'en så som volumetric lighting og andet stads.

Okay? :-)

Der er altså ingen grund grund til at snakke om forskel på 720p og 1080p, når de begge kører samme opløsning.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Jens emil » 29. jan 2014 15:00

Rolig nu. Vi er jo enige.
Og jeg bliver ikke ved med at snakke om native eller upscaled.
Mener det var dig som bragte det på banen, nevermind.

Det jeg mente var at det på nogle maps er rigtig svært at skelne spiller fra omgivelser - andre er ikke.
Skal slet ikke kunne udtale mig om xbone, da jeg ikke har en.

Derimod er jeg slet ikke i tvivl om skærmstørrelsen har rigtig meget at sige - det siger lissom sig selv.

Der er sgu ikke grund til at blive negativ, fordi andre har en anden mening end dig.
Jens emil
Niveau 2
 
Indlæg: 125


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf arnel925 » 29. jan 2014 15:09

Smokenhagen skrev:Jeg synes det er en meget god DLC :)

Helt enig, rigtig gode maps faktisk, meget bedre end mange af de maps som kom med spillet :)
arnel925
Niveau 5
 
Indlæg: 1142


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf BuBubbi » 29. jan 2014 15:53

Jens emil skrev:Der er sgu ikke grund til at blive negativ, fordi andre har en anden mening end dig.


Hahahaha... Hvad i alverden snakker du om???
Tror du ikke lige du skulle læse tråden igennem én gang til.
Jeg har hele vejen igennem forsøgt at få dig til at forstå, at jeg er enig med dig, men du bliver ved med at snakke om forskellen på 720p og 1080p når det slet ikke har noget med det er gøre Hr. Animator.

Holy damn...
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron