Xboxlife forum

Battlefield Modern Combat *56k warning*

Snak om first-person-shooter spil.

Battlefield Modern Combat *56k warning*

Indlægaf stuckpizza » 12. maj 2004 13:04

Hvad synes i om pc versionerne af battlefield.
Vil i købe et spil som BMC.


Billede
Billede
Billede
stuckpizza
Niveau 4
 
Indlæg: 649


Indlægaf Playkid » 12. maj 2004 14:06

Nej, jeg er ret træt af den slag spil.
Jeg kan sikker heller ikke engang køre det på min computer.
Playkid
 


Indlægaf S.I.D.O » 13. maj 2004 19:14

Ja, det ville jeg gerne, men det kommer nu an på, hvor mange der kan spille online i ét spil.. Det er det der er så fedt ved B1942 osv, at man kan spille op til 64 spiller... Men hvis det kun bliver 16 eller sådan, på xboxen så tror jeg nok ikke, jeg ville købe spillet..
"What lies behind us and what lies before us are small matters compared to what lies within us.."
S.I.D.O
Niveau 2
 
Indlæg: 142


Indlægaf Slane » 13. maj 2004 21:59

Jeg har næsten lige erhvervet(?) mig BattleField: Vietnam til PC. Damn det er fedt. Grafikken er fed og gameplayet er fedt. Kan det blive bedre? :)

Ud fra Screensne fra BattleField: Modern Combat, synes jeg ikke det ser særlig godt ud... Grafikken er lidt grumset... :? Well, det er selvfølgelig gameplayet der tæller, men alligevel...

Desværre tror jeg bare det er et 4. præs i citronen... Jeg tror ikke der bliver ændret det store. Selvfølgelig ud over styringen. Men jeg har på fornæmelsen, at BF-serien går hend og bliver en slags de-kan-lide-det--de-får-mere--og-skide-vær-med-om-der-bliver-tilføjet-noget-nyt...

Jeg håber selvfølgelig at det bliver fedt, men mine forventninger er ikke lige frem skudt i top... :?
Im <(IN)> Trance !
Slane
Niveau 6
 
Indlæg: 1633

Brugeravatar

Indlægaf Anastacio » 13. maj 2004 22:01

Jeg har set trailere fra spillet og man kan spille op til 24 på en server, men selv OperationFlashpoint ser mere lovende ud end Battlefield Modern Combat.

Og så skal man jo også betale ekstra for DLC til alle EA's spil.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795



Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron