Xboxlife forum

Battlefield 4 - info

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf Major Oblivious » 30. jan 2014 20:03

Købte Battlefield 4 igår til Xbox One, og oplever lyd-problemer.. Når jeg går ind i et game, så forsvinder effekt-lyden. Andre som har oplevet dette ?
En af mine kammerater oplever det også. Temmelig underligt
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf JohnH » 30. jan 2014 20:06

Major Oblivious skrev:Købte Battlefield 4 igår til Xbox One, og oplever lyd-problemer.. Når jeg går ind i et game, så forsvinder effekt-lyden. Andre som har oplevet dette ?
En af mine kammerater oplever det også. Temmelig underligt


Det sker også ind imellem på Xbox 360, typisk BF3 & BF4 problem , desværre ....
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf Major Oblivious » 30. jan 2014 20:25

JohnH skrev:
Major Oblivious skrev:Købte Battlefield 4 igår til Xbox One, og oplever lyd-problemer.. Når jeg går ind i et game, så forsvinder effekt-lyden. Andre som har oplevet dette ?
En af mine kammerater oplever det også. Temmelig underligt


Det sker også ind imellem på Xbox 360, typisk BF3 & BF4 problem , desværre ....


Og der er ikke en fiks måde at ordne det på ? Gætter på at jeg skal genstarte maskinen.. Det var ikk nok at quitte spillet :?
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf JohnH » 30. jan 2014 20:32

Major Oblivious skrev:
JohnH skrev:
Major Oblivious skrev:Købte Battlefield 4 igår til Xbox One, og oplever lyd-problemer.. Når jeg går ind i et game, så forsvinder effekt-lyden. Andre som har oplevet dette ?
En af mine kammerater oplever det også. Temmelig underligt


Det sker også ind imellem på Xbox 360, typisk BF3 & BF4 problem , desværre ....


Og der er ikke en fiks måde at ordne det på ? Gætter på at jeg skal genstarte maskinen.. Det var ikk nok at quitte spillet :?


Tror jeg ikke, sker bare ind imellem.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf JohnH » 31. jan 2014 16:17

Så er der opdatering nummer 6 idag til (Xbox 360 ihvertfald) og allerede brokker folk sig over nye fejl i spillet .... manglende lyd og crashes

http://bf4central.com/2014/01/new-battl ... -released/

Edit: Jep og det passer, nogle spil bliver slutmusikken ved med at spille, i starten af banen .. og den stopper ikke, plus at spillet crasher konstant, FLOT !!!

Senest rettet af JohnH 31. jan 2014 18:35, rettet i alt 3 gange.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf DKhANSI » 31. jan 2014 18:03

Hvad angår problemer med lyden hjalp det for mig, at skifte server. Det er også dejligt at jeg nu kan vælge om jeg vil spille Second Assault og China Rising. Generelt oplever jeg færre fejl.
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf hackNICE1112@ » 31. jan 2014 18:54

DKhANSI skrev:Hvad angår problemer med lyden hjalp det for mig, at skifte server. Det er også dejligt at jeg nu kan vælge om jeg vil spille Second Assault og China Rising. Generelt oplever jeg færre fejl.


Har ikke nogle problemer overhoved ikke nåde med eller server :-)
Det er meget fedt at man kan vælge second assault og china rising :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf S-turner » 31. jan 2014 22:54

Wow... Det blev godt nok ustabilt efter update 6... :?
S-turner
Niveau 2
 
Indlæg: 101


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf JohnH » 31. jan 2014 23:02

S-turner skrev:Wow... Det blev godt nok ustabilt efter update 6... :?



Tror det var startproblemer, for lige nu kører det rigtig godt (Xbox 360)
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf Swerve » 2. feb 2014 16:56

jeg oplever stadig tit lag på servere, endda servere som jeg har fuld ping på :( nu må de sku snart få det fixet (360)
Work Hard - Play Hard
Swerve
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf SocomGriseNN » 2. feb 2014 21:38

Hvordan kører det på XONE? Har set nogle videoer fra da det udkom, hvori der er mange framedrops. Er det blevet bedre?
SocomGriseNN
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf Major Oblivious » 2. feb 2014 22:02

SocomGriseNN skrev:Hvordan kører det på XONE? Har set nogle videoer fra da det udkom, hvori der er mange framedrops. Er det blevet bedre?


Synes at det kører super godt på Xone. BORTSET fra at første kamp i TDM er der ingen skud/eksplosionslyd. Men det er tværs af platforme.
Oplever ingen framedrops, og rigtig god hit-detektion.
(Call of Duty på en god dag hit-detektion.)

For første gang synes jeg faktisk at BF er bedre og pænere end Call of Duty, og normalt sværger jeg ved COD.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf SocomGriseNN » 2. feb 2014 22:41

Major Oblivious skrev:Synes at det kører super godt på Xone. BORTSET fra at første kamp i TDM er der ingen skud/eksplosionslyd. Men det er tværs af platforme.
Oplever ingen framedrops, og rigtig god hit-detektion.
(Call of Duty på en god dag hit-detektion.)

For første gang synes jeg faktisk at BF er bedre og pænere end Call of Duty, og normalt sværger jeg ved COD.


Det lyder godt. Er det noget som er blevet bedre med de seneste patch, eller har det altid kørt godt for dig med hensyn til FPS og hit-detection?

Har det selv på PC, men overvejer om jeg også skulle anskaffe det til XONE. Gider bare ikke hvis den konstant dropper i FPS og hit-detection er lige så ringe som på PC :)
SocomGriseNN
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf NimaAKaJoJo » 2. feb 2014 23:44

Ha! Hit detection er røv i det her spil.. Havde flere kampe i dag med klokkeklare ramte skud, og med blod. Ingen ting... Spiller Hardcore TDM.
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf CvKM » 3. feb 2014 01:10

Jeg skal ned og købe Battlefield 4 (Xbox One) på tirsdag, regner jeg med - er det et go eller no go? Jeg regner ikke med at skal spille så meget MP, mest singleplayer.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron