Xboxlife forum

Synes mus er begyndt at vise sig mere og mere i Bf3

Snak om first-person-shooter spil.

Synes mus er begyndt at vise sig mere og mere i Bf3

Indlægaf Phimosis » 13. jul 2012 06:23

Nu er det bare noget jeg har observere så i behøver ikke fortælle om i mener det er snyd eller ej, det er der en anden tråd til ;)

Men jeg er vild med at spille TDM, især når man skal have extrem mange kills med forskellige våben, men man aldrig har brugt før, men her på det sidste vi snakker inde for de sidste 14 dage, synes jeg at have lagt mærke til extrem mange der er begyndt og løbe rundt med sniper, gerne M40 med x12 scope på, og ikke for at peje finger af andre, men tror en del af dem netop bruger mus, ellers kan de bare noget jeg ikke kan med min controller.

Får når vi passere hinanden, vi snakker så tæt af ingen af os når at skyde, så kæmper jeg med at kommer rundt og bruger alt hvad jeg har lært for at gøre det hurtig (skal siges jeg har en ret høj sensitivity) og når jeg ikke meget mere end at komme en 1/3 rundt, før jeg bliver nakket med et headshot, med hans sniper med x12 scope på, i starten tænkte jeg: hold da helt op, han er jo helt extrem, men synes at løbe ind i flere og flere af de typer.

Er der andre der har lagt mærke til det?, eller er jeg bare ikke særlig god når det kommer til nærkamp ;)
Skal sige jeg spiller lmg og forsøger så vildt som muligt at få noget range i mellem mig og mit mål.

Vil lige hurtig sige, at hvis de bruger mus, som jeg ikke er hel klar over, så er det skam ikke fordi de er uovervindelige på nogen måder, mener da jeg fik en af dem sidst i kampen, stod den 8-4 til mig.
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Synes mus er begyndt at vise sig mere og mere i Bf3

Indlægaf DJan.dk » 13. jul 2012 07:52

Der er jo nogen der ikke laver andet end at gå rundt med en sniper og quickscope. Kan det tænkes at det er lidt heldigt at han netop får headshot? Har også oplevet det et par gange, men, har ikke tænkt mere over det. For næste gang sker det som regel ikke... :)
DJan.dk
Niveau 6
 
Indlæg: 1632


Re: Synes mus er begyndt at vise sig mere og mere i Bf3

Indlægaf Phimosis » 13. jul 2012 08:05

Kan være en mulighed, det vil jeg da indrømme, og i det jeg virkelig stinker i nærkamp gør det jo ikke mere svært for ham ;)

Men har siddet og søgt lidt på det, og prøv og kig på ham her, hvis tiden altså byder til det ;)
http://www.youtube.com/watch?v=-FLsrrvGnTA
Han bruger sådan en eagel eye adapter.

Noget helt andet, prøvede for sjov og skrive til gamebits og spørge ind til sådan en, om det var ulovligt og sådan noget, og de skrev:
Nej, der er intet ulovligt i det..
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Synes mus er begyndt at vise sig mere og mere i Bf3

Indlægaf MollDenn » 13. jul 2012 08:33

hehe nej der intet ulovligt i at bruge en adapter, men hvor er det lavt i mine øjne at tilkøbe sig sådan udstyr :x hvis konsollen havde plug and play indgang til understøttelse af mus & tastatur syntes det er iorden, da alle vil have mulighed for at smide sit alm. grej til.

Men vil du spille prof. glor de sku nok lidt at man kommer svansene med sit musselort under armen.
Dem der køber sådan udstyr er i mine øjne dem som ikke kan spille rigtig konsol, eller dem som normalt kun spiller PC, som springer til konsol istedet.

Hvis det er fordi man mangler en ordenlig kontroller, så syntes jeg istedet man skal købe sig en Razor Onza Tournament edition. se dem er lækker og spille med (man kan ikke høre undertegnet selv ejer den :roll: )

men tror desværre du har ret i at flere og flere får øjne op får disse enheder og køber dem, netop får at have en fordel med hensyn til styring af aim :(
MollDenn
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Re: Synes mus er begyndt at vise sig mere og mere i Bf3

Indlægaf Phimosis » 13. jul 2012 09:02

Må da sige jeg selv kommer fra pc'er og var hvad jeg selv vil sige ret god til det lort ;)
Men måtte skifte da jeg ikke mere havde råd til at have en computer der kunne køre de her spil i højeste opløstning.

Så kan faktisk godt forstå der er nogen der skifter til mus, men når det så er sagt, så er det ikke for at hænge dem ud der bruger det, det er der en anden tråd til, det var mere for at se om andre selv ligger mærke til det :)

Faldt også lidt over ham her, ikke at jeg kan sige med sikkerhed han bruger det, men vil da sige der er 95% chance for det, hvis man ligger mærke til hvordan han bevæger sig i ryk, og hvor præcis han er, så lugter det da langt langt væk af mus og tastatur.
http://www.youtube.com/watch?v=9RoipDmVAAw
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Synes mus er begyndt at vise sig mere og mere i Bf3

Indlægaf SealFox » 24. jul 2012 13:29

Har ikke bruge for mus og tastatur i bf3 for at pwne folk.

http://battlelog.battlefield.com/bf3/so ... 2066/xbox/
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Re: Synes mus er begyndt at vise sig mere og mere i Bf3

Indlægaf Phimosis » 29. jul 2012 14:59

Ja må sku sige du klare det fantastisk godt, har lige fået min K/D i plus.

Jeg vil her i næste månede bestille sådan en Xim Edge til min xbox - om det så er godt eller dårligt vil jeg så forsøge og beskrive herinde, hvis det har nogen intresse...
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Synes mus er begyndt at vise sig mere og mere i Bf3

Indlægaf carlmlr » 2. aug 2012 13:49

Hvis du køber sådan en gør du jo kun problemet værre
Billede
carlmlr
Niveau 5
 
Indlæg: 1277


Re: Synes mus er begyndt at vise sig mere og mere i Bf3

Indlægaf LurifaX » 5. aug 2012 13:53

Phimosis skrev:Ja må sku sige du klare det fantastisk godt, har lige fået min K/D i plus.

Jeg vil her i næste månede bestille sådan en Xim Edge til min xbox - om det så er godt eller dårligt vil jeg så forsøge og beskrive herinde, hvis det har nogen intresse...

Kom gerne med en review hvis du køber en! :)
LurifaX
Niveau 2
 
Indlæg: 156


Re: Synes mus er begyndt at vise sig mere og mere i Bf3

Indlægaf Phimosis » 5. aug 2012 19:44

Skal lige have det godkendt oppe i toppen af systemet (konen), så nu får vi og se om det sker, men jo vil da gøre et forsøg ;)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Synes mus er begyndt at vise sig mere og mere i Bf3

Indlægaf Monty » 11. aug 2012 14:55

SealFox skrev:Har ikke bruge for mus og tastatur i bf3 for at pwne folk.

http://battlelog.battlefield.com/bf3/so ... 2066/xbox/

Jamen tillykke SealSux.
Helt fantastisk bidragende kommentar til tråden. =D>
Monty
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Re: Synes mus er begyndt at vise sig mere og mere i Bf3

Indlægaf Monty » 11. aug 2012 15:02

Phimosis skrev:Ja må sku sige du klare det fantastisk godt, har lige fået min K/D i plus.

Jeg vil her i næste månede bestille sådan en Xim Edge til min xbox - om det så er godt eller dårligt vil jeg så forsøge og beskrive herinde, hvis det har nogen intresse...

Har helt klart interesse Phim!
Jeg har en simpel Xfrag 360, og den skal åbenbart fodres med den helt rigtige mus, til tråds for at den på papiret er kompatibel med de fleste kombinationer. :evil:
Edge modellen ser ud til at være meget bedre når det kommer til kompatibilitet...ifølge deres site anywayz.
Monty
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Re: Synes mus er begyndt at vise sig mere og mere i Bf3

Indlægaf Pronality » 11. aug 2012 15:05

Mus er i mine øjne ikke et lovligt hjælpemiddel, dog har jeg intet imod at folk bruger det.
Billede
Pronality
Niveau 4
 
Indlæg: 429


Re: Synes mus er begyndt at vise sig mere og mere i Bf3

Indlægaf SealFox » 11. aug 2012 16:32

Monty skrev:
SealFox skrev:Har ikke bruge for mus og tastatur i bf3 for at pwne folk.

http://battlelog.battlefield.com/bf3/so ... 2066/xbox/

Jamen tillykke SealSux.
Helt fantastisk bidragende kommentar til tråden. =D>


Dit andet indlæg, og du starter med at svine folk til, flot du er da ikke særlig intelligent,
Og jo jeg bidrager noget til hans tråd da mine stats er okay og man ikke behøves mus og tastatur for at klare sig godt,
Men misundelse er en grim ting, og det er okay, jeg tilgiver dig.
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Re: Synes mus er begyndt at vise sig mere og mere i Bf3

Indlægaf Burnie.dk » 11. aug 2012 16:46

pfff! 2,18?!
Burnie.dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1151
By: Aarhus C


Næste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron