Xboxlife forum

Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Snak om first-person-shooter spil.

Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Indlægaf Del Pede » 18. apr 2012 15:42

Sammen med Xboxlife.dk arrangeres en Battlefield 3 Squad Rush turnering, som er åben for alle xboxlife'er og spilles på Xboxlife's Xbox servere.

Turneringen foregår sådan, at man laver sig et squad, og så tilmelder man det. Så vil turneringens ledelsen lave en matchmaking, og så er det op til de matchede squads, at finde et tidspunkt at få kampen spillet. Begge squads melder tilbage med resultatet af kampen med henvisning til Battlelog.

Jeg foreslår, at man kan tilmelde sig ind til 1. maj, og så begynder vi matchmaking. Det vil også give mulighed for at de tilmeldte squads kan træne.

Kampe.
En kamp spilles over to maps, hvor begge squad spiller som attacker og defender. Det giver 4 kampe i alt. Der gives 1 point pr Mcom man tager/forsvarer, og 1 point hvis man vinder kampen. Som attacker kan det give op til 3 point for en runde, hvis man tager begge Mcoms. Som defender vil det give 3 point, hvis man vinder på første Mcom. Max point over de 4 runder vil blive 12 point, som man tager med sig til ranglisten.

Server settings vil være, friendly fire on og deathcam/killcam off. 3D spotting vil stadig være slået til.

Når alle squads har spillet mod hinanden, kommer der er et slutspil, hvor de 4 bedste squads spiller semifinale og finale. Ender vi med at være 16+ squads, syntes jeg at vi godt kan spille kvartfinale også. I slutspillet tager man ikke point med sig videre. Der er det vinderen der går videre. Der spiller man bedst ud af fem. Det vil sige, at dem der først får 3 sejre, går videre til næste runde. Skulle squads ligge af point på 4/8 pladsen, vil de spille bedsts ud af 5, for at finde ud af hvem der skal have pladsen i slutspillet.

Map rotation.
Skulle der væres maps folk ikke ønsker at spille på, eller om vi skal indsnævre mulighederne for maps, så folk bedre ved hvilke der spilles på, og squads kan arbejde med taktik og lære de maps bedre at kende. Jeg foreslår, at vi ikke tager B2K maps med, så vi ikke udelukker nogen fra at deltage.

Skulle der være ønsker til hvilke ting, der ikke må benyttes i turneringen, så vil jeg lade det være åben til Xboxlife brugerne at diskutere det, og så tager vi stilling til det.

Jeg håber folk vil være villige til at støtte op om det her. Med rent a server og squad rush, så har vi endelig muligheden for, at få gode og hyggelige kampe mod hinanden, hvor vi kan bruge lidt mere taktik og kommunikation.

For at tilmelde et squad, så skriver man det i tråden. Squad navn og hvem der er med i squadet. Det er okay at være mere end 4, hvis man har brug for at have ”udskiftere” med. In game kan man alligevel kun være 4 på hvert hold.

Skulle der være spørgsmål, så skriv i tråden, og jeg vil forsøge at svare

Tilmeldte squads

1. Ukendt
Need Weed 88
zZ Monken Zz
ClanAaB
xX Cannacop Xx

2. NoF

Horsholm
VonBatman
Xzaviern
MWM88

3. LAB - Like A Baws

TaubR
xNoga
iPwn Eson
ggluk
iPwn Fredeyman (stand-in)

4. Don't Attack Raging Turtle
(DART)

Mikevds
Pools DK
philosophic dk
CyberxXxDeath

5. iHug:

Mircu
Maagaard90
HITMAN Denmark
Elgaard

6. Kaffeklubben:

MadskimoDK
Insanity DK
ZnavzDK
Evil Potato DK

7. GHas

TigerJax007
BulletEyeDK
Miami1978
McToeffel

8. Team no Name (TnN)
Back to Baysiks
nielsen94
warming94
jonas0103

link til stilling og kampplan

https://docs.google.com/spreadsheet/ccc ... Xl5dTAtY1E

Gruppe 1
Ukendt Team No Name
Lab NoF

Ukendt LAB
Team No Name NoF

Ukendt NoF
Team No Name LAB

Gruppe 2
DART iHug
Kaffeklubben Ghas

DART Ghas
Kaffeklubben iHug

Kaffeklubben DART
iHug Ghas
Senest rettet af Del Pede 14. maj 2012 13:36, rettet i alt 12 gange.
Billede
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


Re: Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Indlægaf jsejrup » 18. apr 2012 16:34

jeg er ihvertfald frisk og en super super ide. Thumbs up herfra.. Skal dog høre om dem jeg spiller med er friske på og lave et squad..
Billede
jsejrup
Niveau 4
 
Indlæg: 416


Re: Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Indlægaf BulletEyeDk » 18. apr 2012 18:24

spiller nærmest kun CQ - men hvis jeg kan få det til at passe ind og få banket et hold op kunne jeg være interesseret i at være med ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Indlægaf Morten Rask » 18. apr 2012 18:28

Held og lykke med turneringen, godt initiativ, jeg ser frem til at høre hvordan det gik. :)
Morten Rask
Niveau 1
 
Indlæg: 81


Re: Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Indlægaf livekiller92 » 18. apr 2012 19:38

Jeg er frisk jsejrup hvis vi skal lave et sqaud
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Indlægaf iFroxy x » 18. apr 2012 20:11

Fed pis!
iFroxy x
Niveau 4
 
Indlæg: 662


Re: Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Indlægaf paNk » 18. apr 2012 20:31

Vi er en 3-4 stykker der plejer at spille sammen, hvis jeg kan fange dem er jeg frisk.

"Tilmelding indtil 1. Maj". Hvornår er selve turneringen så, bare løbende når folk kan :)?
Billede
paNk
Niveau 3
 
Indlæg: 275


Re: Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Indlægaf Del Pede » 18. apr 2012 20:39

paNk skrev:Vi er en 3-4 stykker der plejer at spille sammen, hvis jeg kan fange dem er jeg frisk.

"Tilmelding indtil 1. Maj". Hvornår er selve turneringen så, bare løbende når folk kan :)?


Som nævnt, så laver jeg matchingerne, og så vil jeg lader det være op til de forskellige squad, at finde spille tidspunkt. Hvis det viser sig helt umuligt, så kan det være at vi får en voksen til at træde ind, men det er nemlig med den tanke, at det skal være når folk kan.

Det åbner også muligheden for, at man kan få afrundet mere end en kamp pr. dag. Når vi når slutspillet, så bliver det nok lidt mere diktatorisk
Billede
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


Re: Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Indlægaf Cyberisback » 18. apr 2012 23:29

Skide godt :D
Cyberisback
Niveau 2
 
Indlæg: 141
By: København S


Re: Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Indlægaf BulletEyeDk » 19. apr 2012 06:32

Til orientering, så har jeg ændret på server 1, så den kører 4vs4 squad rush, på karkand og BF3 baner - kampen starter ved kun 2 mand og serveren er ranked.

Jeg ville ellers have låst den med et password, men fandt ud af at det kun er muligt hvis man laver serveren privat og dermed ikke længere får ranked point. Hvis det bliver et problem at komme ind på serveren fordi "andre" låner den, må i sige til, så kan vi lave den privat med password.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Indlægaf Madskimo » 19. apr 2012 07:09

Skal man bare tilmelde sig her ?
Madskimo
Niveau 4
 
Indlæg: 680
By: Aalborg


Re: Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Indlægaf Del Pede » 19. apr 2012 07:19

Madskimo skrev:Skal man bare tilmelde sig her ?


Ja. Har man ikke et fuldt squad, så kan man søge et her eller rekrutere.
Billede
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


Re: Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Indlægaf XandriusNOR » 19. apr 2012 08:26

Er det mulig for norske Xboxlifere å melde seg på denne også?
XandriusNOR
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Re: Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Indlægaf Del Pede » 19. apr 2012 08:33

XandriusNOR skrev:Er det mulig for norske Xboxlifere å melde seg på denne også?


Det kan jeg ikke se noget problem i. Tværtimod. Men jeg må hellere lige vende den med Skou, inden jeg lover for meget
Billede
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


Re: Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Indlægaf Morten Skou » 19. apr 2012 08:34

Det er vel helt fint? I skal jo ikke snakke med dem, bare skyde dem ;-)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Næste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster

cron