Xboxlife forum

Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Indlægaf BulletEyeDk » 28. maj 2012 23:52

Lowlandet skrev:iHug regner med at stille sig klar, på Onsdag klokken 20:00.

Er der nogen som allerede nu kan være klar til kamp?


Jeg undersøger lige med de øvrige fra GHas om det er muligt...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Indlægaf maagaard90 » 29. maj 2012 13:36

BulletEyeDk skrev:
Lowlandet skrev:iHug regner med at stille sig klar, på Onsdag klokken 20:00.

Er der nogen som allerede nu kan være klar til kamp?


Jeg undersøger lige med de øvrige fra GHas om det er muligt...


Det lyder godt. Vi håber I kan få det op at køre :)
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Indlægaf BulletEyeDk » 29. maj 2012 19:11

maagaard90 skrev:
BulletEyeDk skrev:
Lowlandet skrev:iHug regner med at stille sig klar, på Onsdag klokken 20:00.

Er der nogen som allerede nu kan være klar til kamp?


Jeg undersøger lige med de øvrige fra GHas om det er muligt...


Det lyder godt. Vi håber I kan få det op at køre :)


Vi kan ikke stille fuldt hold onsdag desværre, vi har en mand på kursus hele ugen... igen og han er først klar søndag, vi finder lige ud af om vi kan stille op søndag.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Indlægaf Lowlandet » 29. maj 2012 19:52

Vi er som udgangspunkt også kun 3 mand, da vi stadig afventer svar fra vores sidste i truppen.

Men er det imod reglerne at spille kampen 3v3?
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Indlægaf Del Pede » 29. maj 2012 22:47

Lowlandet skrev:Vi er som udgangspunkt også kun 3 mand, da vi stadig afventer svar fra vores sidste i truppen.

Men er det imod reglerne at spille kampen 3v3?


Hvis beggte hold kan blive enige om at spille 3v3 så har jeg ikke noget problem med det. Eller det vil sige, at jeg ikke syntes det er optimalt, og frustrerende at der ikke kan stilles hold. Men med den givne situation in mente, så vil jeg da også hellere at kampene kommer igang.
Billede
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


Re: Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Indlægaf nielsen94 » 30. maj 2012 07:36

Del Pede skrev:
Lowlandet skrev:Vi er som udgangspunkt også kun 3 mand, da vi stadig afventer svar fra vores sidste i truppen.

Men er det imod reglerne at spille kampen 3v3?


Hvis beggte hold kan blive enige om at spille 3v3 så har jeg ikke noget problem med det. Eller det vil sige, at jeg ikke syntes det er optimalt, og frustrerende at der ikke kan stilles hold. Men med den givne situation in mente, så vil jeg da også hellere at kampene kommer igang.


Jeg tror det ville være en god idé at låse serveren hvis i spiller 3 vs. 3 fordi så er der ikke alle mulige randoms der joiner og ødelægger det for jer :)
nielsen94
Niveau 2
 
Indlæg: 164
By: Kolding


Re: Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Indlægaf maagaard90 » 30. maj 2012 09:49

Er der så 3 vs 3 kamp i aften klokken 20:00 mellem iHug og GHas?

iHug er 100% klar, er Ghas?
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Indlægaf Elgaard » 30. maj 2012 10:22

Lowlandet skrev:Vi er som udgangspunkt også kun 3 mand, da vi stadig afventer svar fra vores sidste i truppen.


Det må så være mig? :) .. Har ikke fået nogen besked, men er nu stadig klar.

Var det ikke bedre at se om vi kan finde en backup til Ghas? Hvis i ikke selv kender nogen, så må det da være muligt at finde en 4. mand herinde til i aften.
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


Re: Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Indlægaf Lowlandet » 30. maj 2012 16:48

Vi prøver lige en sidste gang: iHug stiller sig klar til i aften klokken 20, er der et hold som har mod på at spille imod os?
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Indlægaf maagaard90 » 30. maj 2012 17:17

Lowlandet skrev:Vi prøver lige en sidste gang: iHug stiller sig klar til i aften klokken 20, er der et hold som har mod på at spille imod os?

Det er GHas og DART vi henvender os til.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Indlægaf maagaard90 » 31. maj 2012 14:26

Pede - vi sad i går i iHug og snakkede om en deadline på denne turnerings første runde. Det lader til, at kun ganske få hold er aktive i denne tråd. Helt konkret snakkede vi om en deadline for holdene om, at inden en dato i nær fremtid, skal holdene have afsluttet deres første kamp, ellers ryger de ud af turneringen.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Indlægaf far til 3 » 31. maj 2012 18:55

Jeg kan spille for hvem som helst i aften hvis nogle mangler
Love my PIV status
far til 3
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Aalborg


Re: Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Indlægaf BulletEyeDk » 31. maj 2012 19:34

maagaard90 skrev:
Lowlandet skrev:Vi prøver lige en sidste gang: iHug stiller sig klar til i aften klokken 20, er der et hold som har mod på at spille imod os?

Det er GHas og DART vi henvender os til.


Vi (GHas) er tidligst klar til kamp søndag aften, (men den er pt. kun clearet af med en af de andre dvs. der mangler melding fra 2 mand)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Indlægaf Del Pede » 1. jun 2012 10:11

maagaard90 skrev:Pede - vi sad i går i iHug og snakkede om en deadline på denne turnerings første runde. Det lader til, at kun ganske få hold er aktive i denne tråd. Helt konkret snakkede vi om en deadline for holdene om, at inden en dato i nær fremtid, skal holdene have afsluttet deres første kamp, ellers ryger de ud af turneringen.


Ærlig talt så virker det som om, at hele turneringen er dødsejlet. Jeg havde foreslået at fastsætte spilletidspunkter, men det virker ligesom omsonst, når ikke engang squad kan samles og spille. Det er helt forståeligt, at folk har et liv ved siden af, men det syntes jeg man skulle have taget med i overvejelserne, inden man tilmeldte sig.

Der har også været begrænset hvad der har været af input til turneringstruktur, spilletidspunkter og regler, selvom formattet har været, at spillerne skulle være med til at tegne turneringen.

Jeg vil lade det være op til folk, om de er interesseret i at køre videre. Om vi skal sadle om til en ren knock out turnering. Kom med jeres input, så vi kan redde den her turnering
Billede
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


Re: Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Indlægaf nielsen94 » 1. jun 2012 10:27

Del Pede skrev:
maagaard90 skrev:Pede - vi sad i går i iHug og snakkede om en deadline på denne turnerings første runde. Det lader til, at kun ganske få hold er aktive i denne tråd. Helt konkret snakkede vi om en deadline for holdene om, at inden en dato i nær fremtid, skal holdene have afsluttet deres første kamp, ellers ryger de ud af turneringen.


Ærlig talt så virker det som om, at hele turneringen er dødsejlet. Jeg havde foreslået at fastsætte spilletidspunkter, men det virker ligesom omsonst, når ikke engang squad kan samles og spille. Det er helt forståeligt, at folk har et liv ved siden af, men det syntes jeg man skulle have taget med i overvejelserne, inden man tilmeldte sig.

Der har også været begrænset hvad der har været af input til turneringstruktur, spilletidspunkter og regler, selvom formattet har været, at spillerne skulle være med til at tegne turneringen.

Jeg vil lade det være op til folk, om de er interesseret i at køre videre. Om vi skal sadle om til en ren knock out turnering. Kom med jeres input, så vi kan redde den her turnering


Jeg mener stadigvæk at det vil være en god idé at låse serveren, så det er muligt at spille 3 vs. 3, eller 3 vs. 4 for den sags skyld, uden der kommer nogle randoms og ødelægger det for ens hold (Det er bare et forslag) :D
Så får i bare ikke noget fra battlelog men så må i regne med at holdene godt kan finde ud af det med pointene.
For vores vedkommende TnN vil vi kunne spille en del flere kampe hvis der var mulighed for at vi kunne nøjes med at være 3 uden der kom en eller anden ind i kampen der vil ødelægge det for os :)
nielsen94
Niveau 2
 
Indlæg: 164
By: Kolding


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster

cron