Xboxlife forum

Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Indlægaf Del Pede » 25. maj 2012 08:34

Der er spillet to kampe, og jeg har kun fået point fra en kamp. Jeg syntes at der skal til at ske noget. Det her er uholdbart. Hvis der ikke sker noget inden onsdag, så fastsætter jeg spilletidspunkter, og så må vi tage den derfra
Billede
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


Re: Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Indlægaf BulletEyeDk » 25. maj 2012 09:00

Helt i orden...

Jeg tror og håber på at vi i GHas finder tid. Desværre er vi i vores team 4 kolleger, der alle har skiftende arbejdstider forskelligt af hinanden, det giver visse udfordringer, men vi håber selvfølgelig på at der bliver nogle tidspunkter hvor vi kan...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Indlægaf nielsen94 » 27. maj 2012 09:40

Del Pede skrev:Der er spillet to kampe, og jeg har kun fået point fra en kamp. Jeg syntes at der skal til at ske noget. Det her er uholdbart. Hvis der ikke sker noget inden onsdag, så fastsætter jeg spilletidspunkter, og så må vi tage den derfra


For at være helt ærlig tror jeg det er en god idé at sætte password på serveren fordi så vil det være muligt at spille 3 vs. 3.. det er nemlig tit et problem for os at vi lige mangler den sidste mand for at være 4 og tror flere hold har samme problem. :( Jeg kan nemlig heller ikke se hvordan i kan se hvad stillingen bliver ud fra vores battlelog og derfor kan serveren godt blive låst.. Det eneste der bare er nødvendigt er at i stoler på at alle siger det rigtige resultat for ellers kan det hurtigt blive noget rod :)

Hvis serveren bliver låst er TnN klar i aften på en 3 vs. 3
telefon nr. 28 60 64 45
nielsen94
Niveau 2
 
Indlæg: 164
By: Kolding


Re: Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Indlægaf Madskimo » 27. maj 2012 10:43

nielsen94 skrev:
Del Pede skrev:Der er spillet to kampe, og jeg har kun fået point fra en kamp. Jeg syntes at der skal til at ske noget. Det her er uholdbart. Hvis der ikke sker noget inden onsdag, så fastsætter jeg spilletidspunkter, og så må vi tage den derfra


For at være helt ærlig tror jeg det er en god idé at sætte password på serveren fordi så vil det være muligt at spille 3 vs. 3.. det er nemlig tit et problem for os at vi lige mangler den sidste mand for at være 4 og tror flere hold har samme problem. :( Jeg kan nemlig heller ikke se hvordan i kan se hvad stillingen bliver ud fra vores battlelog og derfor kan serveren godt blive låst.. Det eneste der bare er nødvendigt er at i stoler på at alle siger det rigtige resultat for ellers kan det hurtigt blive noget rod :)

Hvis serveren bliver låst er TnN klar i aften på en 3 vs. 3
telefon nr. 28 60 64 45


Er turneringen ikke 4v4? Det er vel jeres problem hvis I kun kan stille op med 3
Madskimo
Niveau 4
 
Indlæg: 680
By: Aalborg


Re: Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Indlægaf nielsen94 » 27. maj 2012 11:35

Madskimo skrev:
nielsen94 skrev:
Del Pede skrev:Der er spillet to kampe, og jeg har kun fået point fra en kamp. Jeg syntes at der skal til at ske noget. Det her er uholdbart. Hvis der ikke sker noget inden onsdag, så fastsætter jeg spilletidspunkter, og så må vi tage den derfra


For at være helt ærlig tror jeg det er en god idé at sætte password på serveren fordi så vil det være muligt at spille 3 vs. 3.. det er nemlig tit et problem for os at vi lige mangler den sidste mand for at være 4 og tror flere hold har samme problem. :( Jeg kan nemlig heller ikke se hvordan i kan se hvad stillingen bliver ud fra vores battlelog og derfor kan serveren godt blive låst.. Det eneste der bare er nødvendigt er at i stoler på at alle siger det rigtige resultat for ellers kan det hurtigt blive noget rod :)

Hvis serveren bliver låst er TnN klar i aften på en 3 vs. 3
telefon nr. 28 60 64 45


Er turneringen ikke 4v4? Det er vel jeres problem hvis I kun kan stille op med 3


Hvis turneringen kun er 4 vs. 4 kommer vi heller ikke i gang med at spille i dag. Men det var bare et forslag for at få lidt gang i det her, men det er squ svært at samle 8 spillere. Fordi alle har deres liv ved siden af boxen og derfor tænkte jeg det ville være lettere hvis nogle af kampene kunne blive spillet 3 vs. 3
nielsen94
Niveau 2
 
Indlæg: 164
By: Kolding


Re: Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Indlægaf BulletEyeDk » 27. maj 2012 17:36

Serveren kan sættes ned til 6-7 spillere for at gå igang, det gør jeg naturligvis gerne hvis der er stemning for det...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Indlægaf jonas12 » 27. maj 2012 18:01

Det hjælper ikke meget da en random person bare joiner og ødelægger det
Billede
jonas12
Niveau 5
 
Indlæg: 863
By: Kolding


Re: Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Indlægaf Lowlandet » 27. maj 2012 22:30

iHug regner med at stille sig klar, på Onsdag klokken 20:00.

Er der nogen som allerede nu kan være klar til kamp?
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Indlægaf Madskimo » 28. maj 2012 10:17

nielsen94 skrev:
Hvis turneringen kun er 4 vs. 4 kommer vi heller ikke i gang med at spille i dag. Men det var bare et forslag for at få lidt gang i det her, men det er squ svært at samle 8 spillere. Fordi alle har deres liv ved siden af boxen og derfor tænkte jeg det ville være lettere hvis nogle af kampene kunne blive spillet 3 vs. 3


Vi kan ikke ændre på reglerne nu hvor det hele er sat i søen, og folk har tilmeldt sig. Så vil alle jo kunne påråbe sig retten til at ændre i reglerne. Hvis man ikke kan samle 4 folk, så skulle man ikke have tilmeldt sig denne turnering, længere er den ikke. Vi har spillet (og tabt :lol:) en kamp allerede. Det gælder vel bare om at råbe højt og være samarbejdsvillig ? fra begge sider
Madskimo
Niveau 4
 
Indlæg: 680
By: Aalborg


Re: Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Indlægaf jonas12 » 28. maj 2012 10:27

øhhh makker du har spillet en kamp på 20 dage, hvilket tempo du skyder!!
Billede
jonas12
Niveau 5
 
Indlæg: 863
By: Kolding


Re: Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Indlægaf Madskimo » 28. maj 2012 10:35

jonas12 skrev:øhhh makker du har spillet en kamp på 20 dage, hvilket tempo du skyder!!


Tak "makker", hvem har tisset på din sukkermad?
Så vidt jeg kan se er det mere end mange andre :^o
Madskimo
Niveau 4
 
Indlæg: 680
By: Aalborg


Re: Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Indlægaf jonas12 » 28. maj 2012 10:39

det var bare fordi du havde så travlt med klappe dig selv på skulderen..
Billede
jonas12
Niveau 5
 
Indlæg: 863
By: Kolding


Re: Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Indlægaf Madskimo » 28. maj 2012 10:42

jonas12 skrev:det var bare fordi du havde så travlt med klappe dig selv på skulderen..


På ingen måde "makker". Jeg pointerede blot at det var lykkedes os at få en kamp sat op, under de givne regler.
Hvorfor skulle jeg prøve at hævde mig selv i en "for sjov" turnering ? Jeg forstår slet ikke lige hvorfor du retter et personligt angreb på mig, og mener at jeg klapper mig selv på skulderen.
Madskimo
Niveau 4
 
Indlæg: 680
By: Aalborg


Re: Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Indlægaf Lowlandet » 28. maj 2012 11:15

Istedet for at diskutere, kan i så ikke istedet for stablet et par kampe på benene?

Indtil videre er der blevet spillet 1 gyldig kamp.
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Indlægaf BulletEyeDk » 28. maj 2012 23:50

jonas12 skrev:Det hjælper ikke meget da en random person bare joiner og ødelægger det


Det problem er jeg helt med på, det har været et "issue" tidligere i tråden, men i og med at vi af hensyn til turneringen gerne skulle kunne trække data fra kampene så skal de være rankede og det er de pr. automatisk ikke hvis vi laver serveren privat med password.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster

cron