Xboxlife forum

Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Indlægaf Del Pede » 7. maj 2012 09:06

BulletEyeDk skrev:Så er server 1 sat op til turneringen, af træningsmæssige årsager starter serveren ved bare 2 personer, dette sættes op til kamp.

Del pede har skrevet i første post, at man efter en kamp skal linke til battlelog, jeg er i tvivl om man også kan linke til en privat kamp, er der nogle som har erfaring med det ?
Indtil videre er serveren opsat som en privat server med password: delpede

Hvis det bliver et problem med battlelog, så må vi eventuelt opsætte den til en alm. ranked, med fare for at andre "låner" serveren en gang imellem. Dette problem kan håndteres ved at give VIP status til dem der skal spille, desværre kan man kun give til max 20 personer.

Serveren kører 5 map rotation på gængse BF3 maps, vi kan eventuelt tage nogle karkand maps med såfremt alle har disse og der er stemning for det.


Privat matches er ikke ranked, og derfor får vi ikke battle reports. Det er sådan set også okay. Det vil bare gøre det lidt nemmere administrativt.
Billede
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


Re: Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Indlægaf Del Pede » 7. maj 2012 09:18

Hold da op. Jeg har virkeligt fucket up i de her matchninger. 4 runder!! Gak gak. Jeg er igang med at rette det til, og de kommer op i senere i dag. Hvis alle 8 hold (9 nu) skulle møde hinanden, så er 4 runder jo ikke nok
Billede
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


Re: Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Indlægaf BulletEyeDk » 7. maj 2012 09:44

ok, så laver jeg serveren ranked igen ;)

Jeg håber ikke det giver anledning til problemer med afvikling af kampene, serveren risikerer jo at være fyldt med andre.

Hvis de forskellige hold er gode til at poste evt. spiltider her i tråden kan jeg i aftentimerne muligvis være behjælpelig med at smide andre udefrakommende spillere af serveren, såfremt det skulle blive et problem.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Indlægaf maagaard90 » 7. maj 2012 10:00

Del Pede skrev:Hold da op. Jeg har virkeligt fucket up i de her matchninger. 4 runder!! Gak gak. Jeg er igang med at rette det til, og de kommer op i senere i dag. Hvis alle 8 hold (9 nu) skulle møde hinanden, så er 4 runder jo ikke nok


Hvad med at lave puljer? 8-9 kampe før der sker en udskillelse, synes jeg, virker uoverskueligt.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Indlægaf Del Pede » 7. maj 2012 10:07

BulletEyeDk skrev:ok, så laver jeg serveren ranked igen ;)

Jeg håber ikke det giver anledning til problemer med afvikling af kampene, serveren risikerer jo at være fyldt med andre.

Hvis de forskellige hold er gode til at poste evt. spiltider her i tråden kan jeg i aftentimerne muligvis være behjælpelig med at smide andre udefrakommende spillere af serveren, såfremt det skulle blive et problem.


Kan den ikke være ranked og med password?
Billede
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


Re: Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Indlægaf Del Pede » 7. maj 2012 10:08

maagaard90 skrev:
Del Pede skrev:Hold da op. Jeg har virkeligt fucket up i de her matchninger. 4 runder!! Gak gak. Jeg er igang med at rette det til, og de kommer op i senere i dag. Hvis alle 8 hold (9 nu) skulle møde hinanden, så er 4 runder jo ikke nok


Hvad med at lave puljer? 8-9 kampe før der sker en udskillelse, synes jeg, virker uoverskueligt.


Det har jeg godt nok også overvejet, og jeg tror det ender sådan. Det giver desværre bare en gruppe en fordel, da de kun vil være 4, men det vil blive svært at løse uanset
Billede
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


Re: Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Indlægaf Elgaard » 7. maj 2012 10:51

Et alternativ kunne være Double Elimination. Det er en lidt hurtigere måde at afvikle det på, så det kommer an på hvor mange kampe folk gerne vil have. I DE får alle minimum 2 kampe, taber man begge er man ude.
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


Re: Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Indlægaf Del Pede » 7. maj 2012 10:54

Elgaard skrev:Et alternativ kunne være Double Elimination. Det er en lidt hurtigere måde at afvikle det på, så det kommer an på hvor mange kampe folk gerne vil have. I DE får alle minimum 2 kampe, taber man begge er man ude.


Det bliver svært med 9 hold. Jeg har nu lavet to puljer. I den ene spiller man 3 kampe, og den anden 4 kampe. Jeg skal lige have sikret mig at jeg ikke har dummet mig igen, inden jeg ligger dem op.
VI kommer jo også til at spille elimination når vi kommer videre fra puljerne
Billede
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


Re: Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Indlægaf BulletEyeDk » 7. maj 2012 11:44

Del Pede skrev:
BulletEyeDk skrev:ok, så laver jeg serveren ranked igen ;)

Jeg håber ikke det giver anledning til problemer med afvikling af kampene, serveren risikerer jo at være fyldt med andre.

Hvis de forskellige hold er gode til at poste evt. spiltider her i tråden kan jeg i aftentimerne muligvis være behjælpelig med at smide andre udefrakommende spillere af serveren, såfremt det skulle blive et problem.


Kan den ikke være ranked og med password?


Nej desværre....

Hvis der skal password på bliver den automatisk privat og unranked... :?
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Indlægaf Cyberisback » 7. maj 2012 15:03

Har vi dato på hvornår vi starter?
Cyberisback
Niveau 2
 
Indlæg: 141
By: København S


Re: Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Indlægaf Del Pede » 8. maj 2012 09:51

De nye matchninger er lavet, og jeg syntes ikke jeg kan se, at jeg har dummet mig helt vildt.

https://docs.google.com/spreadsheet/ccc ... Xl5dTAtY1E

Der er to puljer. En med 4 hold, der spiller over 3 runder, og en med 5 hold der spiller over 5 runder, men dog kun 4 kampe pr squad. De to bedste går videre fra hver pulje til slutspil

Hvornår vil folk helst spille. Hverdage eller weekend? Jeg syntes vi skal komme igang i den her uge, gerne fra torsdag af.
Billede
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


Re: Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Indlægaf jonas12 » 8. maj 2012 10:42

Fedt kan vi ikke få lavet 2 servere så når der nu aldrig er 2 som er fuld? Og gør dem pct for hvis der er hold med kun 3 spillere så kan en random joine.

Ellers ser det ud til at være meget godt. For mit vedkommende klart helst weekend da jeg først får af vide om jeg skal arbejde på dagen :)
Billede
jonas12
Niveau 5
 
Indlæg: 863
By: Kolding


Re: Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Indlægaf maagaard90 » 8. maj 2012 13:15

Aften og weekender er mest 'go' fra min side. Jeg sidder og sveder over min bachelor lige nu.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Indlægaf XboxGeek » 8. maj 2012 18:36

Weekender passer bedst.
XboxGeek
 


Re: Xboxlife Battlefield 3 Squad Rush turnering.

Indlægaf Cannacop » 8. maj 2012 18:53

Aften og weekend er bedst..
Cannacop
Niveau 0
 
Indlæg: 16


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron