Xboxlife forum

Black Ops 2 info

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Black Ops 2 info

Indlægaf tue69 » 12. dec 2012 10:13

Ahh ja, der er nu ikke noget som et COD-spil til at få blodtrykket til at eksplodere. På én dag røg min K/D fra 1,6 til 1,20'ish, og endte nærmest med at kaste min controller ud af vinduet.

LC, næppe, men COD-serien er bare det spil i verden, som minder mest om et spil poker, forstået på den måde, at når man først tilter, som jeg i den grad gjorde, så kan man lige så godt bare lægge sig ned, smide bukserne og vente på den første interesserede. Damnit!

Kommer stærkt tilbage om en uges tid, men lige nu tror jeg bare jeg går i ultra-rage hvis jeg samler det op igen :D
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf Major Oblivious » 12. dec 2012 10:35

tue69 skrev:Ahh ja, der er nu ikke noget som et COD-spil til at få blodtrykket til at eksplodere. På én dag røg min K/D fra 1,6 til 1,20'ish, og endte nærmest med at kaste min controller ud af vinduet.

LC, næppe, men COD-serien er bare det spil i verden, som minder mest om et spil poker, forstået på den måde, at når man først tilter, som jeg i den grad gjorde, så kan man lige så godt bare lægge sig ned, smide bukserne og vente på den første interesserede. Damnit!

Kommer stærkt tilbage om en uges tid, men lige nu tror jeg bare jeg går i ultra-rage hvis jeg samler det op igen :D


FAL med Select Fire + Silencer + Laser/Grip alt efter temperament - Det kan ikke gå galt. Man kan endda vinde nærkamps-situationer mod SMG´er fordi at det kun kræver 2 hits overalt på kroppen, og så dør folk..
Den bliver sikkert nerfed senere, så nyd det så længe det vare ;)
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf tue69 » 12. dec 2012 10:51

Major Oblivious skrev:
tue69 skrev:Ahh ja, der er nu ikke noget som et COD-spil til at få blodtrykket til at eksplodere. På én dag røg min K/D fra 1,6 til 1,20'ish, og endte nærmest med at kaste min controller ud af vinduet.

LC, næppe, men COD-serien er bare det spil i verden, som minder mest om et spil poker, forstået på den måde, at når man først tilter, som jeg i den grad gjorde, så kan man lige så godt bare lægge sig ned, smide bukserne og vente på den første interesserede. Damnit!

Kommer stærkt tilbage om en uges tid, men lige nu tror jeg bare jeg går i ultra-rage hvis jeg samler det op igen :D


FAL med Select Fire + Silencer + Laser/Grip alt efter temperament - Det kan ikke gå galt. Man kan endda vinde nærkamps-situationer mod SMG´er fordi at det kun kræver 2 hits overalt på kroppen, og så dør folk..
Den bliver sikkert nerfed senere, så nyd det så længe det vare ;)


Det kan godt være, at det er vejen frem. Jeg er bare upræget Assault Rifle-mand, og det har ikke just været nemt, hverken i banedesign eller power ift. SMG's (lidt bedre efter updaten dog).

Jeg kan dog godt mærke, at mit forhold til COD4 hæmmer mig og har gjort det siden MW2, hvor spawn systemet for alvor fik en overhaling. Det går simpelthen for stærkt ift. at folk pludseligt spawner bag mig midt på banen.

Jeg tog til gengæld et par runder S&D, og der var jeg i mit es med en K/D på 4+ og stort set overlevende hver gang. Det er langt mere min stil.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf Cena » 12. dec 2012 10:56

tue69 skrev:
Major Oblivious skrev:
tue69 skrev:Ahh ja, der er nu ikke noget som et COD-spil til at få blodtrykket til at eksplodere. På én dag røg min K/D fra 1,6 til 1,20'ish, og endte nærmest med at kaste min controller ud af vinduet.

LC, næppe, men COD-serien er bare det spil i verden, som minder mest om et spil poker, forstået på den måde, at når man først tilter, som jeg i den grad gjorde, så kan man lige så godt bare lægge sig ned, smide bukserne og vente på den første interesserede. Damnit!

Kommer stærkt tilbage om en uges tid, men lige nu tror jeg bare jeg går i ultra-rage hvis jeg samler det op igen :D


FAL med Select Fire + Silencer + Laser/Grip alt efter temperament - Det kan ikke gå galt. Man kan endda vinde nærkamps-situationer mod SMG´er fordi at det kun kræver 2 hits overalt på kroppen, og så dør folk..
Den bliver sikkert nerfed senere, så nyd det så længe det vare ;)


Det kan godt være, at det er vejen frem. Jeg er bare upræget Assault Rifle-mand, og det har ikke just været nemt, hverken i banedesign eller power ift. SMG's (lidt bedre efter updaten dog).

Jeg kan dog godt mærke, at mit forhold til COD4 hæmmer mig og har gjort det siden MW2, hvor spawn systemet for alvor fik en overhaling. Det går simpelthen for stærkt ift. at folk pludseligt spawner bag mig midt på banen.

Jeg tog til gengæld et par runder S&D, og der var jeg i mit es med en K/D på 4+ og stort set overlevende hver gang. Det er langt mere min stil.


Specielt i år er der virkelig kaos spawn. Hvis man spiller med disciplin kan man godt styre det (Dog slet ikke i samme grad som tidligere), og holde dem fast i et spawn.
Men spiller man med randoms har jeg flere gange oplevet at vi har tabt en domination kamp som var under kontrol fordi ens medspillere (nogle gange mig selv) fik flippet spawnet, og pludselig blev faldt i ryggen og mistede b positionen på nogle nøgletidspunkter.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf KIAMMI » 12. dec 2012 11:07

tue69 skrev:
Major Oblivious skrev:
tue69 skrev:Ahh ja, der er nu ikke noget som et COD-spil til at få blodtrykket til at eksplodere. På én dag røg min K/D fra 1,6 til 1,20'ish, og endte nærmest med at kaste min controller ud af vinduet.

LC, næppe, men COD-serien er bare det spil i verden, som minder mest om et spil poker, forstået på den måde, at når man først tilter, som jeg i den grad gjorde, så kan man lige så godt bare lægge sig ned, smide bukserne og vente på den første interesserede. Damnit!

Kommer stærkt tilbage om en uges tid, men lige nu tror jeg bare jeg går i ultra-rage hvis jeg samler det op igen :D


FAL med Select Fire + Silencer + Laser/Grip alt efter temperament - Det kan ikke gå galt. Man kan endda vinde nærkamps-situationer mod SMG´er fordi at det kun kræver 2 hits overalt på kroppen, og så dør folk..
Den bliver sikkert nerfed senere, så nyd det så længe det vare ;)


Det kan godt være, at det er vejen frem. Jeg er bare upræget Assault Rifle-mand, og det har ikke just været nemt, hverken i banedesign eller power ift. SMG's (lidt bedre efter updaten dog).

Jeg kan dog godt mærke, at mit forhold til COD4 hæmmer mig og har gjort det siden MW2, hvor spawn systemet for alvor fik en overhaling. Det går simpelthen for stærkt ift. at folk pludseligt spawner bag mig midt på banen.

Jeg tog til gengæld et par runder S&D, og der var jeg i mit es med en K/D på 4+ og stort set overlevende hver gang. Det er langt mere min stil.

Jeg er også udpræget AR mand, og
kan anbefale AN-94 med reflex dot sight + fast mag og quickdraw
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf Major Oblivious » 12. dec 2012 11:18

tue69 skrev:
Major Oblivious skrev:
tue69 skrev:Ahh ja, der er nu ikke noget som et COD-spil til at få blodtrykket til at eksplodere. På én dag røg min K/D fra 1,6 til 1,20'ish, og endte nærmest med at kaste min controller ud af vinduet.

LC, næppe, men COD-serien er bare det spil i verden, som minder mest om et spil poker, forstået på den måde, at når man først tilter, som jeg i den grad gjorde, så kan man lige så godt bare lægge sig ned, smide bukserne og vente på den første interesserede. Damnit!

Kommer stærkt tilbage om en uges tid, men lige nu tror jeg bare jeg går i ultra-rage hvis jeg samler det op igen :D


FAL med Select Fire + Silencer + Laser/Grip alt efter temperament - Det kan ikke gå galt. Man kan endda vinde nærkamps-situationer mod SMG´er fordi at det kun kræver 2 hits overalt på kroppen, og så dør folk..
Den bliver sikkert nerfed senere, så nyd det så længe det vare ;)


Det kan godt være, at det er vejen frem. Jeg er bare upræget Assault Rifle-mand, og det har ikke just været nemt, hverken i banedesign eller power ift. SMG's (lidt bedre efter updaten dog).

Jeg kan dog godt mærke, at mit forhold til COD4 hæmmer mig og har gjort det siden MW2, hvor spawn systemet for alvor fik en overhaling. Det går simpelthen for stærkt ift. at folk pludseligt spawner bag mig midt på banen.

Jeg tog til gengæld et par runder S&D, og der var jeg i mit es med en K/D på 4+ og stort set overlevende hver gang. Det er langt mere min stil.


FAL er også en assualt riffel ;) Den er som udgangspunkt semi-automatisk, men når man får den banket op i level 13 og sætter select fire på den, så bliver den fuld-automatisk, og så er den ond :D. Jeg er nemlig også selv AR-menneske. Nægter at spille med SMG´er medmindre at det er de helt petit baner, og har tit fået klappet måsen fordi hverken Type-25 eller M27 som er mine umiddelbare farvoritter har kunne matche SMG´ernes kugleregn i nærkamps-situationerne. Men fordi at FAL´en kun skal bruge to skud, og giver et voldsomt flinch når man bliver ramt, så har Assualt Riflerne fået en lille renæssance i mine øjne.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf tue69 » 12. dec 2012 11:27

Gode sager, Major. Den skal prøves!
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf Major Oblivious » 12. dec 2012 11:40



Her er en som spiller med kombinationen - bare så du kan se at belønningen overgår den møgsomme tur derop :mrgreen:
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf IkkNico » 12. dec 2012 11:47

Hvor lang tid tager det at få den FAL op til en select fire?


Cena skrev:Specielt i år er der virkelig kaos spawn. Hvis man spiller med disciplin kan man godt styre det (Dog slet ikke i samme grad som tidligere), og holde dem fast i et spawn.
Men spiller man med randoms har jeg flere gange oplevet at vi har tabt en domination kamp som var under kontrol fordi ens medspillere (nogle gange mig selv) fik flippet spawnet

jeg synes jeg har rimelig godt styr på, hvor lang frem vi kan presse før spawns flipper. til gengæøld virker det nogle gange som om der blot skal 1-2 spillere, der træder over den usynlige linie før spawns flipper, fx. 2 mand der kortvarigt løber ind og samler dogtags op i den lille have ved kirken på Slums.

Når det går rigtig stærkt kan man jo nå at skifte spawn 4-5 gange indenfor 30-60 sekunder;
Spawn -> løb 2 meter -> bliv skudt bagfra af den modstander der liger er spawnet -> spawn i den anden -> repeat.

Spawns ville dog ikke genere mg helt så meget, hvis jeg bare kunne høre modstanderne, men selv med awareness og dead Silence er det eneste jeg kan høre; medspillere (gennem flere vægge) og UAVer.

Det eneste jeg ønsker mig i julegave er flg. fixes:
> juster LC så den er mindre aggresiv (gerne til MW2 niveau)
> Fix lyde fra modstandere (Dead Silence og Awareness er ubrugelige lige nu)
> Fix spawns (det kan lade sig gøre på små maps, se fx Crysis 2)

Er spændt på hvordan spillet bliver, når BO2 ligger under juletræet i rigtig mange hjem
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Black Ops 2 info

Indlægaf Major Oblivious » 12. dec 2012 12:13

IkkNico skrev:Hvor lang tid tager det at få den FAL op til en select fire?


jeg gjorde det på en enkelt aften/nat.. Hvor jeg typisk fik 15-20 kills pr. runde i TDM, så det går egentlig ok hurtigt - den største udfordring er at man skal sidde og trykke så mange gange det kan godt blive temmelig trættende til sidst..

Men Grip er helt klart at anbefale, også uden select fire, så skal man ikke bekymre sig så meget om, hvorvidt rekylet løber af med den..
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf Cena » 12. dec 2012 12:45

IkkNico skrev:jeg synes jeg har rimelig godt styr på, hvor lang frem vi kan presse før spawns flipper. til gengæøld virker det nogle gange som om der blot skal 1-2 spillere, der træder over den usynlige linie før spawns flipper, fx. 2 mand der kortvarigt løber ind og samler dogtags op i den lille have ved kirken på Slums.

Når det går rigtig stærkt kan man jo nå at skifte spawn 4-5 gange indenfor 30-60 sekunder;
Spawn -> løb 2 meter -> bliv skudt bagfra af den modstander der liger er spawnet -> spawn i den anden -> repeat.

Spawns ville dog ikke genere mg helt så meget, hvis jeg bare kunne høre modstanderne, men selv med awareness og dead Silence er det eneste jeg kan høre; medspillere (gennem flere vægge) og UAVer.

Er spændt på hvordan spillet bliver, når BO2 ligger under juletræet i rigtig mange hjem


Slums og Hijacked er absolut også de baner hvor spawns er sværest er styre, og hvor den mindste fejl koster et totalt flip.
Mange af dem kan man godt træde ind over grænsen og så gå tilbage og stadig holde dem nogenlunde nede i spawn. Men på de 2 maps får man hurtigt lavet flip.

Men har man god disciplin som hold kan man også lukke de 2 maps FULDSTÆNDIG ned, så de aldrig bliver en trussel.

Jeg kan rigtig godt lide at spille taktisk, og vi gør det også når vi er 3-6 mand på holdet. Men når der er problemer med parties og folk må spille selv, er det umuligt at spille taktisk da der gerne er par stykker på holdet som burde spille TDM i stedet for Domination.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf No Problem 4U » 12. dec 2012 21:46

Hej.
Jeg har været væk fra xbox gaming i halvandet år,da jeg har været optaget af alt muligt andet.

Men nu går den ikke længere så her den 20 dec køber jeg en ny box.

Jeg har før spillet rigtig meget fps og køber da også Black Ops 2,hvis I vil anbefale det.Jeg bor i Sverige og spiller på en 50/50MB, 4 ms ping forbindelse.Har det nogen betydning mht lag compensation?

Hvilke våben er gode? og hvilke perks og attachments combi bruger I ?

Har altid spillet assault class.

Da jeg ikke har fulgt med herinde længe,vil forslag være meget velkomne.På forhånd tak.
COD 3 L3GeND!
No Problem 4U
Niveau 1
 
Indlæg: 69


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf Major Oblivious » 12. dec 2012 22:14

No Problem 4U skrev:Hej.
Jeg har været væk fra xbox gaming i halvandet år,da jeg har været optaget af alt muligt andet.

Men nu går den ikke længere så her den 20 dec køber jeg en ny box.

Jeg har før spillet rigtig meget fps og køber da også Black Ops 2,hvis I vil anbefale det.Jeg bor i Sverige og spiller på en 50/50MB, 4 ms ping forbindelse.Har det nogen betydning mht lag compensation?

Hvilke våben er gode? og hvilke perks og attachments combi bruger I ?

Har altid spillet assault class.

Da jeg ikke har fulgt med herinde længe,vil forslag være meget velkomne.På forhånd tak.

Din høje forbindelse kan betyde at du er farvorit til at trække host - det kan give problemer, men lige nu virker serverne til at være helt smadret, så ingen grund til bekymring ;)

Kan kun tale ud fra mit synspunkt, og FAL + Select Fire er rigtig solid, ellers er våben som M-TAR, Type 25 og M27 fine assualt Rifler.
Perks - Engineer, toughness, Ghost/blind eye er de perks jeg kører med. Synes det fungerer godt.

Men det kommer helt an på spillestil :)
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf MrBruun » 12. dec 2012 22:51

Lobby med folk fra Canada! Yeaaaah!
MrBruun
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf IkkNico » 12. dec 2012 23:10

3 x Host (igen) -> 3 x Leave game. Jeg nøgter simpethen at agere prügelknabe bare fordi Treyarch har ødelagt netkode og/eller matchmaking
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster