Xboxlife forum

Black Ops 2 info

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Black Ops 2 info

Indlægaf IkkNico » 17. nov 2012 09:39

Theater kører vist ikke for godt.
Ikke alle kampe bliver gemt, af dem der gør, er det kun halvdelen der viser hele kampen.

Renderede et 50 sekunder klip igår, det lå først på YT her til morgen, men kun 15 sekunder og ikke på min egen kanal, selvom jeg har linket.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Black Ops 2 info

Indlægaf MrBruun » 17. nov 2012 10:27

Nogen siger hvis man slå theaterfra hjælper det også på lc'en
MrBruun
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf Major Oblivious » 17. nov 2012 10:35

Det hjalp i MW3 - men hvor gør man det henne ? Har ledt efter den mulighed ?
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf Dreiager » 17. nov 2012 10:40

Mit hoved er ved at eksplodere over det spil. Det har så megen potentiale, og så megafucker det bare grundet LC.
Dreiager
Niveau 4
 
Indlæg: 661


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf IkkNico » 17. nov 2012 10:51

Skød en UAV ned igår. Lige som jeg fyrede min SMAW af blev jeg skudt. UAVen blev ødelagt, men på killcam skød jeg slet ikke min SMAW. Så er man temmeligt langt efter.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Black Ops 2 info

Indlægaf Them » 17. nov 2012 11:00

Tro vi skal slå lidt kold vand i blodet, er sikker på at der kommer en pacht der retter op på det,
Them
Niveau 4
 
Indlæg: 736


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf MrBruun » 17. nov 2012 11:05

Har ingen ide om hvor man gør det major, men det kunne være rart hvis det hjalp
MrBruun
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf Jens emil » 17. nov 2012 11:31

Ok.
Jamem så får i lov til at diskutere jetes lag.
Prøvede at fortælle alle andre en inderkredsen at det faktisk fungerede.
Det må i undskylde.

Brok så videre :)
Jens emil
Niveau 2
 
Indlæg: 125


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf polle3600 » 17. nov 2012 11:32

IkkNico skrev:

polle3600 skrev:Ja, der har været masser af snak om LC, men stort set intet video dokumentation.

Lav en YT søgning på lag compensation. Her er et par af de første eksempler


Det var ikke så meget det jeg eftersøgte. Er jo godt klar over hvordan LC fungere i teorien. Det var mere konkrete eksempler fra jeres eget gameplay. Der er jo theater mode, så det er jo nemt nok at dokomentere sine påstande. Det ville være meget mere brugbart, hvis folk vedlagde et eksempel når de brokker sig over spil mekanismen. Så ville det også være muligt at forklare folk hvorfor de tabte duellen. Så kunne folk være bedre forberedt til næste gang de er i samme situation.

Men bare at skrive "spillet er lort pga. LC" kan ingen drage nytte af. Det kommer jo hurtigt til at virke som en, der fisker efter en undskyldning for at han mødte en der var bedre. Det eneste der er værre end det, er folk der begynder på de der sølvhats teorier med at køre med WiFi og vende routeren mod Ikea og slukke sin Iphone hvis man køre app'en samtidigt.
polle3600
Niveau 3
 
Indlæg: 260


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf Major Oblivious » 17. nov 2012 11:43

Jeg vover lige næsen her. Måske er en af grundene til vi antager LC er så ekstrem; At killcam og virkelighed overhovedet ikke stemmer overens.
Sad i et lille party igår, hvor en eller to kom til senere, så vi var på modsatte sider - render ind i hinanden, og den sædvanlige bullet-spraying begynder. Han vinder, og på kill-cam får jeg skudt måske 2-3 gange max, men ser nærmere at jeg bare løber hen mod ham. Spørger ham, hvordan han oplevede situationen, og han siger at jeg fik skudt en hel del efter ham, og han var temmelig såret - hvilket også var hvad jeg så på min skærm..
Måske er spawn og generel lille kendskab til banernes labyrint egentlig den reelle grund til at vi oplever problemer ? (bare en teori)
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf Joerli » 17. nov 2012 11:51

Clinkie skrev:^
Ja, det er tit og ofte en fordel at læse hvad man rent faktisk får ved at forudbestille. Du kan derimod skrive dig op til Season Pass, så får du Zombie 2025 i løbet af december.


Jeg havde ikke undersøgt det. Det var fordi min kammerat, som har bestilt Hardened Edition, sagde, at han mente, at jeg også burde have den og han var meget sikker i sin sag. Jeg havde ikke selv tænkt over det.
Men da han sagde det sådan, tænkte jeg, at så ville jeg saft'susme også have den bane :-)
Billede

MUST | Green & Gold | Love United, Hate Glazer
Joerli
Niveau 1
 
Indlæg: 66


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf IkkNico » 17. nov 2012 12:00

Jens emil skrev:Ok.
Jamem så får i lov til at diskutere jetes lag.
Prøvede at fortælle alle andre en inderkredsen at det faktisk fungerede.

Det er bare ikke kun en inderkreds, der oplever dette. som jeg skrev tidligere, så kig en gang på facebook, det officielle forum, gaming fora, twitter og youtube.
I denne tråd er der også meget få, der ikke oplever problemer, alligevel mener du, at det er os der hører til minoriteten fordi du ikke selv oplever problemer.


polle3600 skrev:Det var ikke så meget det jeg eftersøgte. Er jo godt klar over hvordan LC fungere i teorien. Det var mere konkrete eksempler fra jeres eget gameplay. Der er jo theater mode, så det er jo nemt nok at dokomentere sine påstande

De 2 videoer forklarer ikke kun LC, de dokumenterer det også.

Jeg har en video liggende i mit share, hvor jeg ganske tydeligt er langt bagud. Der er slow-mo gengivelse plus modstanderen perspektiv. Jeg prøver at få den på YT igen i aften. Den jeg uploadede igår viser kun de første 15 sekunder.

Når nu så mange er enige om, at der er LC, tror du så ikke, at det er sandsynligt, at de oplever det? Som tidligere nævnt, så check Elite, så kan man jo hurtigt se om folk rent faktisk er faldet i stats, eller om de ligger på niveau med tidligere spil i serien. Det er jo en rimelig stærk indikator for at noget kan være galt.

Spiller jeg BO2 eller MW3 kan jeg næsten ikke gå positiv. Spiller jeg MW, BO eller MW2 er der lige pludselig ingen problemer. Det er vel at mærke uden killstreaks. Forskellen for mig ligger i at mine 2 første skud ikke registrer (så vidt jeg kan se). 2 skud er temmeligt meget i COD sammenhæng. men som nævnt jeg skal prøve at få samtlige 53 sekunder af en video uploaded, så har du din dokumentation
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Black Ops 2 info

Indlægaf polle3600 » 17. nov 2012 12:01

IkkNico skrev:Skød en UAV ned igår. Lige som jeg fyrede min SMAW af blev jeg skudt. UAVen blev ødelagt, men på killcam skød jeg slet ikke min SMAW. Så er man temmeligt langt efter.


Du ikke rammer Uav'en fordi du blev skudt lige efter du skød raketten af. Det er for at minimere chancen
for at folk står på kanten af map'et, fyrer raketten af og hopper ud over kanten, springer killkam over
og er med i kampen frisk og reloaded 1,5 sekund efter. Der ville jo ikke være nogen grund til at spille
med pointstreak, hvis folk bare kunne gøre sådan. Intet med LC at gøre.
polle3600
Niveau 3
 
Indlæg: 260


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf Jens emil » 17. nov 2012 12:17

Nico.
Jo det er en minoritet.

Jeg ser lige nu 187512 online.
Lagger de allesammen eller gør størstedelen. Jeg tvivler.

Så vidt jeg har forstået er det her en bo2 tråd.
Men de sidste 7 sider handler om lag. Jeg fortæller så i tre posts at det har jeg ikke.
Får at vide at det har i fattet.
Jamen efter 6-7 sider med lagsnak, er den efterhånden også feset ind her.

Fedt spil som kører perfekt :)
Jens emil
Niveau 2
 
Indlæg: 125


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf Dreiager » 17. nov 2012 12:25

polle3600 skrev:
IkkNico skrev:Skød en UAV ned igår. Lige som jeg fyrede min SMAW af blev jeg skudt. UAVen blev ødelagt, men på killcam skød jeg slet ikke min SMAW. Så er man temmeligt langt efter.


Du ikke rammer Uav'en fordi du blev skudt lige efter du skød raketten af. Det er for at minimere chancen
for at folk står på kanten af map'et, fyrer raketten af og hopper ud over kanten, springer killkam over
og er med i kampen frisk og reloaded 1,5 sekund efter. Der ville jo ikke være nogen grund til at spille
med pointstreak, hvis folk bare kunne gøre sådan. Intet med LC at gøre.


Wauw og lol.
Dreiager
Niveau 4
 
Indlæg: 661


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 45 gæster

cron