Xboxlife forum

Black Ops 2 info

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Black Ops 2 info

Indlægaf Major Oblivious » 15. nov 2012 18:27

TerrificFalcon skrev:
IkkNico skrev:
Jeezper skrev:Hvis man har lidt problemer med lag, er denne video ret brugbar.
http://www.youtube.com/watch?v=9sTbiVMnDdY&feature=plcp

En af "de store" kommentatorer, og så er hans råd at sætte search til 'Best'. Havde håbet på noget bedre.

Oplever kun at jeg er bagud i 2 ud af 10 kampe


Er det acceptabelt for et spil af denne her kaliber, at det 'kun' er 20% af onlinekampene, som ikke virker? Det er jo 80% funktionelt!

Og det er så meget bedre i jeres fighting-spil ?! ;)
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf IkkNico » 15. nov 2012 18:46

Skou, du var jo til det der preview/interview med Treyarch, og spurgte til lag compensation. Hvad var det, deres svar var?
Et eller andet poltisik ikke-svar mener jeg.

Andre end Bruun der hat tweeted wonderhår? Og har I fået svar?
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf Fredyxx » 15. nov 2012 19:35

Jeg har endelig fundet ud af det, jeg skulle åbenbart ind på min konto på xbox's hjemmeside og gøre noget med mine downloads :)
Fredyxx
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf Bulls85 » 15. nov 2012 19:54

Er der nogle der ved hvordan jeg kan få mit elite clantag på?
Bulls85
Niveau 1
 
Indlæg: 86


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf Dark x Crow » 15. nov 2012 21:01

http://www.twitch.tv/darkxcrow
COD:BO2 with Crow! League Play - Champions Series: Platinum Division: Rank 12
Billede
Dark x Crow
Niveau 6
 
Indlæg: 1321

Brugeravatar

Re: Black Ops 2 info

Indlægaf IkkNico » 15. nov 2012 22:35

Jeg har bemærket, at jeg har væsentligt bedre hit detection, når jeg sidder alene

En tanke; Der findes forskellige guides der anbefaler at sætte preference til best, når man søger efter kampe. Dette skulle til en vis grad afhjælpe LC, men hvad når man sidder i party. Hvordan finder spillet de bedste kampe, når 4 mand skal være med? Hvis den søger på best for party leader, så risikerer alle andre at blive bøjet forover og taget hårdt bagfra.

I øvrigt kan jeg varmt anbefale en custom match med 4 i party.
Lav 4 hold, party leader vælger så 2 friendly og 6 hostile bots og sætter dem til hardened. Sørg for at alle er på hvert sit hold. Det sgi'sme god underholdning
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Black Ops 2 info

Indlægaf Major Oblivious » 15. nov 2012 22:44

IkkNico skrev:Jeg har bemærket, at jeg har væsentligt bedre hit detection, når jeg sidder alene

En tanke; Der findes forskellige guides der anbefaler at sætte preference til best, når man søger efter kampe. Dette skulle til en vis grad afhjælpe LC, men hvad når man sidder i party. Hvordan finder spillet de bedste kampe, når 4 mand skal være med? Hvis den søger på best for party leader, så risikerer alle andre at blive bøjet forover og taget hårdt bagfra.

I øvrigt kan jeg varmt anbefale en custom match med 4 i party.
Lav 4 hold, party leader vælger så 2 friendly og 6 hostile bots og sætter dem til hardened. Sørg for at alle er på hvert sit hold. Det sgi'sme god underholdning


Jeg tror at når man er flere, så må alle straffes lidt gennem normal - vi sad nemlig tre, hvor jeg var host - valgte best, og de to andre havde gul/grøn connection.. Så du har helt ret i at det er temmelig kringlet :? Men det kørte for det meste ok her til aften.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf oliman22 » 15. nov 2012 23:06

Til her der mangler Nuketown DLC, i jeres preorder. http://support.activision.com/articles/ ... earch&pn=1
oliman22
Niveau 2
 
Indlæg: 197


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf MrBruun » 16. nov 2012 00:59

Nico-helse-kiammi-skou er i på zombies i morgen?
MrBruun
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf IkkNico » 16. nov 2012 07:14

Nej, men kan muligvis lokkes til at prøve det i aften
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Black Ops 2 info

Indlægaf MrBruun » 16. nov 2012 08:49

Sjovt
MrBruun
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf pongolle » 16. nov 2012 09:36

Nærmer mig prestige, har aldrig gået i prestige mode i nogle COD serier, da jeg altid har set det, som værende ret dumt at gøre det samme igen og igen.

Er der fordele ved det i denne udgave? Og Mister man sine unlocks til våbene -og sine perks?

Nogen der kan ridse det op, bare kort :)
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf TerrificFalcon » 16. nov 2012 09:38

Major Oblivious skrev:
TerrificFalcon skrev:Er det acceptabelt for et spil af denne her kaliber, at det 'kun' er 20% af onlinekampene, som ikke virker? Det er jo 80% funktionelt!

Og det er så meget bedre i jeres fighting-spil ?! ;)


Jeg ville personlig ikke spille et spil, hvor jeg oplevede, at 20% af min spiltid var spildtid :D
Det er måske derfor at jeg har rundet en uges gametime i Magic 2013, ifølge Raptr - og at man ikke kan sige det samme om de nyeste kampspil :). Måske er det bare fordi, at det er der, Shin og jeg kan sparke mest røv sammen.

(jeg går ud fra, at du godt ved, at jeg kun skrev det der, for at drille Nico - man er jo nødt til at stikke til ham, når han nu er faldet i fælden igen, på trods af, at han ellers havde sagt, at han ville undgå den i år)
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf MrBruun » 16. nov 2012 09:41

Nico er heller ikke for smart.. Når vi andre sidder og bliver hyped falder han meget let i
MrBruun
Niveau 4
 
Indlæg: 448


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster