Xboxlife forum

Black Ops 2 info

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Black Ops 2 info

Indlægaf TerrificFalcon » 9. aug 2012 19:48

Du gør jo det samme hele tiden i alle spil, når du sætter det sådan op. I Call of Duty løber du rundt og skyder et par fjender og så får du en killstreak, og så får du en til, og så en til, og så vinder du, og så er det en ny runde. Det er jo et tåbeligt argument du kommer med.

MW3 har store problemer med hensyn til lag compensation mener mange spillere, hvilket Infinity Ward åbenbart også mener, siden de har brugt, hvad, 2-3 opdateringer på at forsøge at løse problemet? At bruge folks evner til spillet som et modargument får dig kun til at lyde som en dreng på 12.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf Anonymous22 » 9. aug 2012 21:10

Så længe man går efter 50/75ms kampe er der ikke problemer, men lag compensation opstår når man rammer 100-150ms.
Anonymous22
 


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf carlmlr » 10. aug 2012 01:09

Raxxu skrev:
DKhANSI skrev:Men nok om det, min opfattelse er at hvis det næste CoD ikke skal floppe komplet ligesom MW3


WTF? Mw3 er sgu da ikke et flop. Tror bare det er dig som sucks til det for jeg hygger mig helt vildt med min clan og mine venner i mw3

MW3 er det værste Cod jeg har spillet, den eneste grund til at jeg spiller det, er at størstedelen af mine venner spiller det
Billede
carlmlr
Niveau 5
 
Indlæg: 1277


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf CaptainKicker » 10. aug 2012 01:58

Jeg havde hellere ikke den der "feeling" med MW3, og jeg har spillet endeløse timer i MW1 og MW2, og en god portion i WaW og BO. Men MW3... Det har jeg næsten ikke rørt, eller gidet. Ved ikke hvad der er med det, men kan ikke spille det særlig meget uden at kede mig.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf svend-bent » 11. aug 2012 00:32

carlmlr skrev:
Raxxu skrev:
DKhANSI skrev:Men nok om det, min opfattelse er at hvis det næste CoD ikke skal floppe komplet ligesom MW3


WTF? Mw3 er sgu da ikke et flop. Tror bare det er dig som sucks til det for jeg hygger mig helt vildt med min clan og mine venner i mw3

MW3 er det værste Cod jeg har spillet, den eneste grund til at jeg spiller det, er at størstedelen af mine venner spiller det


Og hvis alle har det på samme måde som dig, så sidder alle og spiller et spil de ikke gider at spille :wink:
Jeg synes heller ikke at MW3 er et godt CoD spil overhovedet, men jeg spiller det da somme tider når der kommer nyt DLC (har Elite som jeg fik med mit Hardened) men det er mest Spec Ops jeg får spillet der. Og som Black Ops 2 ser ud lige nu bliver det ikke et spil jeg køber på release selvom Treyarch ikke har skuffet mig endnu. Men vi må se hvordan det bliver :)
Life's a game, and i could seriously use a walkthrough..
Livet er som et tag-selv bord, med en alt for lille tallerken..
svend-bent
Niveau 5
 
Indlæg: 914


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf IkkNico » 11. aug 2012 09:53

carlmlr skrev:MW3 er det værste Cod jeg har spillet, den eneste grund til at jeg spiller det, er at størstedelen af mine venner spiller det

Spil noget andet, og lok vennerne med. Både COD4 og MW2 er stadig meget aktive online
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Black Ops 2 info

Indlægaf lucky ba » 11. aug 2012 10:29

For hver eneste CoD spil der kommer spiller jeg endnu mere, men det har nok også noget at gøre med at Klanmiljøet i Danmark bliver større og mere Competetive mindet for hvert spil der kommer, i MW3 er det for alvor taget fart så glæder mig meget til BO2's Decerto og Competetive del, fuck public og killstreaks det er alligevel for nemt ^^
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf IkkNico » 14. aug 2012 14:58

10 minutters gameplay (fundet på gameFAQs)



Personligt er jeg stadig ikke overbevist om, at jeg skal have dette spil
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Black Ops 2 info

Indlægaf Slimjay DK » 14. aug 2012 15:02

Ved ikke om det er nævnt...

Call of Duty: Black Ops 2 is looking to leave a mark on the future with its feature list, bringing livestreaming options into the series for the first time in its history. Developer Treyarch has revealed that Black Ops 2 will include the ability to stream and Shoutcast directly from the game on all platforms when it launches on November 13.

Source : Joystiq
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf Morten Skou » 14. aug 2012 15:05

Jeps det er max nice - er lige ved at skrive lidt om det nu :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf ilhan50 » 14. aug 2012 15:05

IkkNico skrev:10 minutters gameplay (fundet på gameFAQs)



Personligt er jeg stadig ikke overbevist om, at jeg skal have dette spil


Det ser da meget godt ud... :mrgreen:
ilhan50
Niveau 5
 
Indlæg: 854


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf ilhan50 » 14. aug 2012 15:08

SNIPING GAMEPLAY



ilhan50
Niveau 5
 
Indlæg: 854


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf IkkNico » 14. aug 2012 15:10

ilhan50 skrev:Det ser da meget godt ud... :mrgreen:

Enig, men hvis lag compensation er skruet voldsomt op igen, så siger jeg nej tak.

Meget mere info her; http://www.theverge.com/gaming/2012/8/1 ... ons-so-far

Copy / paster du til første post Ilhan?


... og en video mere
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Black Ops 2 info

Indlægaf IkkNico » 14. aug 2012 15:14

IGN har nogle map previews oppe.







det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Black Ops 2 info

Indlægaf ilhan50 » 14. aug 2012 15:14

Jep det gør jeg...

Gameplay og INFO...

ilhan50
Niveau 5
 
Indlæg: 854


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron