Xboxlife forum

Black Ops 2 info

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Black Ops 2 info

Indlægaf lucky ba » 10. maj 2012 08:04

Nu har jeg dog aldrig set nogle danskere der spiller competitive BF, men kan forestille mig det er meget nedern og stillestående så store som banerne er til så få personer ;)
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf Del Pede » 10. maj 2012 10:44

lucky ba skrev:Nu har jeg dog aldrig set nogle danskere der spiller competitive BF, men kan forestille mig det er meget nedern og stillestående så store som banerne er til så få personer ;)


Faktisk ikke. Det er faktisk temmeligt hektisk, da man jo ikke spawner random, som i CoD, men på hinanden og på flag. Derfor har man ikke den lange transport tid. En klan kamp vil typisk være 4v4 squad rush eller 8v8/12v12 conquest på små baner. Det er uden tvivl noget helt andet end i CoD. I BF vil man tit have meget specifikke opgaver, så som at være ham der holder en kampvogn i live. Tempoet er ganske hektisk, og akkurat som i CoD, kan det ikke sammenlignes med pub.

Squad rush er godt nok et lidt andet bæst, hvor det nok minder mere om Search'n'Destroy i CoD, dog med respawn. Der kan man til tider vente temmeligt lang tid på, at nogen kommer forbi din position.

Jeg er kommet over mit CoD had. Det er ikke et spil for mig. Jeg er også temmeligt ringe til CoD. Men CoD pub vs. comp er to vidtforskellige ting, og nok også i højere grad end i BF. Spiller man konkurrencepræget CoD, så kan man godt glemme alt om, at spillet er et taktiløst no brainer run'n'gun. Langt fra. Alle der tænker sig om, vil få en edge i spil, og det gælder også i CoD.

Jeg vil tro at marginen for fejl i CoD comp kampe, er mindre, da du har kortere tid til at rette op på fejlen. Men til at kalde BF comp kampe for kedelige, er nok lige voldsomt nok ;-)

Og det er 2012... den her debat er blevet kedelig
Billede
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf Madskimo » 10. maj 2012 14:54

lucky ba skrev:Nu har jeg dog aldrig set nogle danskere der spiller competitive BF, men kan forestille mig det er meget nedern og stillestående så store som banerne er til så få personer ;)


Når man spiller squad battles, så er banerne mindre... Anyways, skal ikke lave mere off topic i denne BO2 tråd
Madskimo
Niveau 4
 
Indlæg: 680
By: Aalborg


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf enfen » 20. maj 2012 08:19

Nyeste trailer. Minder meget om den første.

Grafikmotoren er begyndt at se lidt træt ud. MW3 ser udmiddelbart pænere ud. Ny engine skal og må introduceres i næste Call of Duty.

enfen
Niveau 7
 
Indlæg: 2154


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf Morten Skou » 20. maj 2012 09:35

Den er da fuldstændig identisk med reveal traileren? (Der er ikke kommet en trailer 2 endnu). De har bare redigeret den, cuttet et minut væk, og sikkert bare kaldt den #2 på Youtube for at få flere visninger - hvad de så end får ud af det :)

Sammenlign med reveal:
http://video.xboxlife.dk/xbox/1468/call ... ailer.html
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf enfen » 20. maj 2012 09:41

Den er jo ikke fuldstændig identisk, når der er redigeret og lagt andre scener ind ;)

Men som jeg skriver, så ja, de minder meget om hinanden. Den blev vist i går under CL finalen.
enfen
Niveau 7
 
Indlæg: 2154


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf ilhan50 » 27. maj 2012 00:53

Nogen der ved om der kommer noget nyt om spillet i E3?
Måske multiplayer gameplay :)
ilhan50
Niveau 5
 
Indlæg: 854


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf BulbaSaw » 27. maj 2012 02:53

Hvis det her rent faktisk passer, så kan jeg ikke vente på Black ops 2 zombies!
Twitter @kahlkee
BulbaSaw
Niveau 2
 
Indlæg: 127


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf ilhan50 » 13. jun 2012 17:58

Kommer der snart ikke en multiplayer trailer ?
ilhan50
Niveau 5
 
Indlæg: 854


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf ALIE » 16. jun 2012 10:59

http://www.neversoft.com/
lad mig bruge skateboard som vehicle.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf DKhANSI » 16. jun 2012 18:27

Ilhan, de viser ingen form for multiplayer gameplay før den 1. September hvor de højst sandsynligt afholder endnu et CoD XP.
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf ilhan50 » 7. aug 2012 15:37

Så kommer der multiplayer gameplay dansk tid kl 18 på youtube :)
ilhan50
Niveau 5
 
Indlæg: 854


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf fred7319 » 7. aug 2012 16:24

ilhan50 skrev:Så kommer der multiplayer gameplay dansk tid kl 18 på youtube :)

Link? :)
fred7319
Niveau 4
 
Indlæg: 502


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf ilhan50 » 7. aug 2012 16:33

fred7319 skrev:
ilhan50 skrev:Så kommer der multiplayer gameplay dansk tid kl 18 på youtube :)

Link? :)


Black ops (facebook side)

Skal nok linke videoen ind her.
ilhan50
Niveau 5
 
Indlæg: 854


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf fred7319 » 7. aug 2012 17:13

Super :D
er den kommet?
fred7319
Niveau 4
 
Indlæg: 502


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster

cron