Xboxlife forum

MW3 - Wall of shame

Snak om first-person-shooter spil.

Re: MW3 - Wall of shame

Indlægaf IkkNico » 15. nov 2011 17:42

Jobbermann skrev:Nogen som kan forklare hvad snyderriet går ud på? Hvad får snyderne af fordele?

Clan tag'et får de ikke noget ud af, men i Microsoft og Activisions øjne er en exploit stadig en exploit, så hvis de vil så banner de for den.

Lastbilen derimod er lidt grimmere. Folk kan sidde inde i tanken på en lastbil, hvor de kan være temmeligt svære at ramme (du ved ikke hvor de sidder), men de har til gengæld frit udsyn til alle sider. En GL, C4, Predator og lignende hjælper dog gevaldigt, men de kravler som regel lynhurtigt ind igen.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: MW3 - Wall of shame

Indlægaf ismand » 15. nov 2011 23:23

Har lige set en video på youtube der står man kan komme ind i alle truck's
Video: http://www.youtube.com/watch?v=qhTtYjfqf3w
Det er noget af et arbejde de får med at patche spillet med alle de fuel truck's der er i mw3
Håber de kan sætte en usynlig væg ind i modellen og ikke skal sætte en væg på alle maps hvor der er fuel truck's
Det er godt man ved at det ihvertfald bliver patch'd på den ene eller anden måde :D
EG - Empire Gaming - Member
ismand
Niveau 2
 
Indlæg: 173


Re: MW3 - Wall of shame

Indlægaf Pronality » 16. nov 2011 10:20

Det ser ud til at jeg ikke skal købe mw3 endnu, så er det okay at du ikke svarer mig på boxen Prozel. :roll:
Billede
Pronality
Niveau 4
 
Indlæg: 429


Re: MW3 - Wall of shame

Indlægaf Dreiager » 16. nov 2011 11:10

Wall of shame... Men hvor går grænsen så, jeg syns f.eks det mindst lige så gay at folk kvitter en kamp bare fordi den Er begyndt at ligne et nederlag...
Sådan en S&D hvor det 6 mod 2 halvdelen af tiden fordi nogen har efterladt sit hold i hullet er... Shame
Dreiager
Niveau 4
 
Indlæg: 661


Re: MW3 - Wall of shame

Indlægaf lucky ba » 16. nov 2011 13:29

Dreiager skrev:Wall of shame... Men hvor går grænsen så, jeg syns f.eks det mindst lige så gay at folk kvitter en kamp bare fordi den Er begyndt at ligne et nederlag...
Sådan en S&D hvor det 6 mod 2 halvdelen af tiden fordi nogen har efterladt sit hold i hullet er... Shame

Jeg synes i hvert fald virkelig det er trist at joine sådan en kamp, hvor hele holdet har leavet og man så kommer ind og er bagud 180 - 25 i domination.......Der gider jeg ikke engang prøve --'
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


Re: MW3 - Wall of shame

Indlægaf IkkNico » 16. nov 2011 14:34

Havde sådan en kamp for nylig.

TDM 6vs6, og så smutter 4 stk fra vores hold, hvorefter modstanderne sikkert regnede med en walk-over. Da jeg så fik en AC-130 og de var nede med ca. 2000pt skred 5 af deres spillere. 2-1 i resten af kampen var sgu' lidt kedeligt.


mener i øvrigt at man altid bliver og tager sin røvfuld uanset hvor stor den er. Så kan man altid smutte fra lobbyen når kampen er ovre.
Hvis man joiner midt i en kamp, så tryk dog B et par gange og check lige scoreboardet, hvis det er helt ad helogland til så kan man smutte (inden man overhovedet er kommet ind).
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: MW3 - Wall of shame

Indlægaf Prozel » 16. nov 2011 15:26

Pronality skrev:Det ser ud til at jeg ikke skal købe mw3 endnu, så er det okay at du ikke svarer mig på boxen Prozel. :roll:

lol
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: MW3 - Wall of shame

Indlægaf Pronality » 16. nov 2011 16:45

Prozel skrev:
Pronality skrev:Det ser ud til at jeg ikke skal købe mw3 endnu, så er det okay at du ikke svarer mig på boxen Prozel. :roll:

lol

:roll:
Billede
Pronality
Niveau 4
 
Indlæg: 429


Re: MW3 - Wall of shame

Indlægaf Tungroeg » 16. nov 2011 16:51

Pronality skrev:
Prozel skrev:
Pronality skrev:Det ser ud til at jeg ikke skal købe mw3 endnu, så er det okay at du ikke svarer mig på boxen Prozel. :roll:

lol

:roll:

Er i uvenner.... :wink:
Billede
Tungroeg
Niveau 1
 
Indlæg: 77


Re: MW3 - Wall of shame

Indlægaf Prozel » 16. nov 2011 18:02

Næ, kender ham ikke men han sendte en random fr, som jeg ikke accepterede, og nu er han åbenbart tøsesur, fordi jeg ikke svarede ham... dig deal
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: MW3 - Wall of shame

Indlægaf Pronality » 16. nov 2011 18:10

Prozel skrev:Næ, kender ham ikke men han sendte en random fr, som jeg ikke accepterede, og nu er han åbenbart tøsesur, fordi jeg ikke svarede ham... dig deal

Sorry, det var kun ment i sjov :).
Og den random fr, var fordi jeg havde set dit navn i mw3 friend tråden.
Billede
Pronality
Niveau 4
 
Indlæg: 429


Foregående

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster

cron