Xboxlife forum

Mw3 vs Bf3 ?

Snak om first-person-shooter spil.

Mw3 vs Bf3 ?

Helt klart Modern Warfare 3.
74
20%
Helt klart Battlefield 3.
176
48%
Same shit, ingen af dem.
21
6%
Køber dem begge.
99
27%
 
Afgivne stemmer : 370

Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf SONICDK » 21. aug 2011 06:02

Core skrev:I det mindste har Activision lukket for spilsalget før onlinedelen, i stedet for omvendt.

#-o
SONICDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1259


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf Core » 21. aug 2011 08:43

:roll:
Spiller for tiden:
AC4: Black Flag (PS4), COD: Ghosts (PS4), Resident Evil 6 (X360).
Core
Niveau 5
 
Indlæg: 1019


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf Prozel » 26. aug 2011 19:26

Det første spil som inkludere det smukke danske våben, Madsen, får titlen som bedste FPS ever!
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf DaneMac » 26. aug 2011 20:04

Prozel skrev:Det første spil som inkludere det smukke danske våben, Madsen, får titlen som bedste FPS ever!



Ham der designede det dyr har fandeme kigget meget på Yappernes våben fra WW2 var :lol:
Billede

Billede
DaneMac
Niveau 4
 
Indlæg: 629


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf Prozel » 26. aug 2011 20:11

DaneMac skrev:
Prozel skrev:Det første spil som inkludere det smukke danske våben, Madsen, får titlen som bedste FPS ever!



Ham der designede det dyr har fandeme kigget meget på Yappernes våben fra WW2 var :lol:

Tal ordenligt! Type 99 er kun fra 1939, den smukke Madsen er fra 1896! ;)
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf DaneMac » 26. aug 2011 21:29

kan du lige linke den? for så kigger jeg på noget helt forkert :P
Billede

Billede
DaneMac
Niveau 4
 
Indlæg: 629


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf Prozel » 27. aug 2011 00:02

DaneMac skrev:kan du lige linke den? for så kigger jeg på noget helt forkert :P

http://en.wikipedia.org/wiki/Madsen_machine_gun

Ved designed: "1896"
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf DaneMac » 27. aug 2011 13:35

Sweet, må kigge på andet end Google billeder, stod bare 1950 på dem så gik udfra den var derfra :P
Billede

Billede
DaneMac
Niveau 4
 
Indlæg: 629


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf BulbaSaw » 27. aug 2011 13:40

Personligt synes jeg bedst om MW3.
BF3 er for seriøst for mig, kræver for meget team-work. MW2 var mere i den sjove ende med quickscope og mere fast paced, med mindre maps og kræver mindre skud og dræbe.

Så det håber jeg MW3 bringer tilbage!
Twitter @kahlkee
BulbaSaw
Niveau 2
 
Indlæg: 127


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf Zerofl » 14. sep 2011 11:03

Battlefield 3. Har altid gamet både CoD og BF, og har egentlig hældt mest til CoD på boxen og BF på PC - indtil nu. MW3 ligner seriøst en mappack + weapon skin pack til MW2. Interface all the same. Giv os et nyt spil! Det er præcis hvad Battlefield 3 gør - det er derfor det bliver den eneste af de to titler som jeg køber!
Zerofl
Niveau 5
 
Indlæg: 1110


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf Madskimo » 14. sep 2011 12:19

Det er vel bare en smags sag... Som at gå til bageren. Nogle vil have kanelsnegle, and flødekager.

Jeg er sikker på begge spil nok skal blive rigtig gode, og vil være en fornøjelse at spille
Madskimo
Niveau 4
 
Indlæg: 680
By: Aalborg


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf lucky ba » 14. sep 2011 15:19

Zerofl skrev:Battlefield 3. Har altid gamet både CoD og BF, og har egentlig hældt mest til CoD på boxen og BF på PC - indtil nu. MW3 ligner seriøst en mappack + weapon skin pack til MW2. Interface all the same. Giv os et nyt spil! Det er præcis hvad Battlefield 3 gør - det er derfor det bliver den eneste af de to titler som jeg køber!

Jeg synes personligt det er perfekt at Call of duty ikke laver for meget om på gameplayet...Den eneste grund til at jeg er ved at være træt af Black ops, er på grund af våbene, banerne og alle de andre små detaljer som gør Cod værd at spille, selve hoved-gameplayet må de ikke ændre på, da de vil miste mange fans på det....bl.a mig....hvis jeg ønsker nyt gameplay kunne jeg jo bare købe battlefield ^^
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf Miaauw » 14. sep 2011 16:29

lucky ba skrev:
Zerofl skrev:Battlefield 3. Har altid gamet både CoD og BF, og har egentlig hældt mest til CoD på boxen og BF på PC - indtil nu. MW3 ligner seriøst en mappack + weapon skin pack til MW2. Interface all the same. Giv os et nyt spil! Det er præcis hvad Battlefield 3 gør - det er derfor det bliver den eneste af de to titler som jeg køber!

Jeg synes personligt det er perfekt at Call of duty ikke laver for meget om på gameplayet...Den eneste grund til at jeg er ved at være træt af Black ops, er på grund af våbene, banerne og alle de andre små detaljer som gør Cod værd at spille, selve hoved-gameplayet må de ikke ændre på, da de vil miste mange fans på det....bl.a mig....hvis jeg ønsker nyt gameplay kunne jeg jo bare købe battlefield ^^


Han siger jo heller ikke decideret at de skall ændre gameplayet. Han siger jo at det ligeså godt (I teorien) kunne være en map/weaponpack til MW2/Blackops. Så vidt JEG kan se, har de ikke ændret en fis grafikmæssigt, mens Battlefield har rykket sig en pæn del siden BF2. Og nej, grafik er ikke alt.
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf iiMSchulerDK » 14. sep 2011 17:36

Miaauw skrev:
lucky ba skrev:
Zerofl skrev:Battlefield 3. Har altid gamet både CoD og BF, og har egentlig hældt mest til CoD på boxen og BF på PC - indtil nu. MW3 ligner seriøst en mappack + weapon skin pack til MW2. Interface all the same. Giv os et nyt spil! Det er præcis hvad Battlefield 3 gør - det er derfor det bliver den eneste af de to titler som jeg køber!

Jeg synes personligt det er perfekt at Call of duty ikke laver for meget om på gameplayet...Den eneste grund til at jeg er ved at være træt af Black ops, er på grund af våbene, banerne og alle de andre små detaljer som gør Cod værd at spille, selve hoved-gameplayet må de ikke ændre på, da de vil miste mange fans på det....bl.a mig....hvis jeg ønsker nyt gameplay kunne jeg jo bare købe battlefield ^^


Han siger jo heller ikke decideret at de skall ændre gameplayet. Han siger jo at det ligeså godt (I teorien) kunne være en map/weaponpack til MW2/Blackops. Så vidt JEG kan se, har de ikke ændret en fis grafikmæssigt, mens Battlefield har rykket sig en pæn del siden BF2. Og nej, grafik er ikke alt.


Tjoh, det er jo en smags sag. Nogle går op i grafik, andre i gameplay eller noget helt tredje. Min vurdering (grafik mæssigt) MW2 tog et kæmpe skridt hvor BF2 BC haltede lidt efter. Så kom BO og det må jeg da selv indrømme som COD fan at det er da en kæmpe skuffelse at gå tilbage til noget der er ringere end MW2 grafik mæssigt. Så kan jeg da godt se ægte BF fans får juvel øjne når man ser BF3 da det er det nyeste og måske bedste kvalitet du kan få men MW3 har altså og fået fin pudset lidt deres spille motor.

Men forstår ikke hvad hulen helvede folk forventer af COD! Ja det ligner det and so what! Regner folk med fordi det er det ottende i serien at det skal hedde furture warfare hvor man kan få jetmotor på ryggen og gå gennem vægge?! Selvfølgelig vil det være det samme! Det bliver jo næsten og nød til når det er en fortsættelse af MW2. Men så spørg jeg mig selv.... Hvad er nyt i BF?? Okay du kan flyve jet.. Woooow. Nu er der lige pludselig tilføjet et køretøj end det forrige spil BF BC2. Der er større våben udvalg! .... gør det et spil bedre om jeg må spørge ? hvis man fx kiggede på HALO som er en serie der har fået succes, der er der ikke mere end 15 forskellige våben.

Syntes bare det er åndsvagt at folk forguder BF fordi det er så åhhh ihhh nyt. Der er jo ikke engang nye gamemodes fik jeg af vide af nogle venner xD

Men kan da sige til sidst at skal da helt klart eje begge spil da det er sikkert begge fantastiske spil på hver deres måde ;) Vil dog i sidste ende game mest COD ^^
iiMSchulerDK
Niveau 4
 
Indlæg: 450


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf Core » 14. sep 2011 18:10

Miaauw skrev:Så vidt JEG kan se, har de ikke ændret en fis grafikmæssigt, mens Battlefield har rykket sig en pæn del siden BF2.

I COD-regi har MW3 også rykket sig gevaldigt siden COD2, og dette endda i samme generation. Du sammenligner grafisk oprykning på tværs af sidste og denne generation. Selvfølgelig er der en forskel på det. Halo: Reach er også en del flottere end Halo 2, og det er vel forventeligt med et generationsskifte imellem dem.
Spiller for tiden:
AC4: Black Flag (PS4), COD: Ghosts (PS4), Resident Evil 6 (X360).
Core
Niveau 5
 
Indlæg: 1019


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron