Xboxlife forum

Mw3 vs Bf3 ?

Snak om first-person-shooter spil.

Mw3 vs Bf3 ?

Helt klart Modern Warfare 3.
74
20%
Helt klart Battlefield 3.
176
48%
Same shit, ingen af dem.
21
6%
Køber dem begge.
99
27%
 
Afgivne stemmer : 370

Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf ilhan50 » 10. aug 2011 10:04

Billede
Billede

Hvad bliver det i år drenge... :roll:
I må også meget gerne begrunde jeres valg.
ilhan50
Niveau 5
 
Indlæg: 854


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf Morten Skou » 10. aug 2011 10:09

Regner klart med at jeg skal have begge to. Men Battlefield har desværre aldrig rigtig fænget mig - ved dog ikke lige hvorfor egentlig.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf ilhan50 » 10. aug 2011 10:14

Morten Skou skrev:Regner klart med at jeg skal have begge to. Men Battlefield har desværre aldrig rigtig fænget mig - ved dog ikke lige hvorfor egentlig.


Jeg kunne heller aldrig kunne lide battlefield serien,men denne gang tror jeg at den kommer til at være i boxen længere tid end mw3.
ilhan50
Niveau 5
 
Indlæg: 854


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf Lowlandet » 10. aug 2011 10:21

Køber dem begge 2, men køber MW3 pga. campaign. Køber BF3 pga. Online delen.

Synes BF har jeg sjovere og mere intens multiplayer del.
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf Sevuz » 10. aug 2011 10:28

Vælger BF3. Maps sizes og team-work gameplay, er mere min smag.
Billede
Sevuz
Niveau 2
 
Indlæg: 109


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf Lowlandet » 10. aug 2011 10:34

Sevuz skrev:Vælger BF3. Maps sizes og team-work gameplay, er mere min smag.


Kunne ikke have sagt det bedre selv =D>
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf Noga » 10. aug 2011 11:54

Jeg er stor fan af begge serier, og skal sjovt nok også have begge. Jeg må dog indrømme, at jeg selv er mest Cod-fan, men hvis vi kigger på, hvilket af de to spil der har "udviklet" sig mest siden det forrige, må man sige BF3, og derfor glæder jeg mig på nuværende tidspunkt også mest til det! Selvom MW3 survival traileren også gav mig håb om, at MW3 ikke ligefrem er MW2! :D
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf IkkNico » 10. aug 2011 14:19

Jeg er også på begge spil.
Starter m MW3, og køber sikkert BF3 efter et par måneder, når EA har fået tyr på deres servere (synes jeg ikke de plejer at have i den type spil til at begynde med).
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf Del Pede » 10. aug 2011 14:35

Jeg køber BF3 og måske MW3 hvis der, mod forventning, skulle ske noget revolutionerende med deres campaign og online del.

IkkNico skrev:Jeg er også på begge spil.
Starter m MW3, og køber sikkert BF3 efter et par måneder, når EA har fået tyr på deres servere (synes jeg ikke de plejer at have i den type spil til at begynde med).


Jeg tror, og håber, ikke at problemet med serverne bliver et problem i denne omgang, som det var med BFBC2. EA/DiCE er klar over problemet, og med BFBC2 var det salgstallet der kom bag på dem, og de havde ikke deres infrastruktur på plads. Uden tvivl amatøragtigt, men forhåbentligt har de lært af det
Billede
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf DrGetHigh DK » 10. aug 2011 14:36

Folk der er på BF3 vognen indrømmer ikke, at de også køber MW3, mens dem på MW3 vognen køber dem begge ;) min egen fortolkning af afstemningen.. Jeg køber dem begge, men venter nok også lidt med BF3, da jeg ikke vil få tid til at spille det alligevel når MW3 kommer.
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf Elgaard » 10. aug 2011 14:47

DrGetHigh DK skrev:Folk der er på BF3 vognen indrømmer ikke, at de også køber MW3, mens dem på MW3 vognen køber dem begge ;) min egen fortolkning af afstemningen.. Jeg køber dem begge, men venter nok også lidt med BF3, da jeg ikke vil få tid til at spille det alligevel når MW3 kommer.


Nej. Der er mange derude, der ligesom mig, der ikke gidder at betale for endnu et COD spil der alligevel er stort set identisk med sidste års.

Stemte Battlefield 3, og har ingen intention om at købe MW3.
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf lionel » 10. aug 2011 14:47

Elgaard skrev:
DrGetHigh DK skrev:Folk der er på BF3 vognen indrømmer ikke, at de også køber MW3, mens dem på MW3 vognen køber dem begge ;) min egen fortolkning af afstemningen.. Jeg køber dem begge, men venter nok også lidt med BF3, da jeg ikke vil få tid til at spille det alligevel når MW3 kommer.


Nej. Der er mange derude, der ligesom mig, der ikke gidder at betale for endnu et COD spil der alligevel er stort set identisk med sidste års.

Stemte Battlefield 3, og har ingen intention om at købe MW3.


Enig.
Billede
lionel
Niveau 5
 
Indlæg: 1158


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf maagaard90 » 10. aug 2011 15:06

Jeg skal heller ikke brænde mine naller på en omgang lone wolf. Stemte BF3 og glæææder mig til at lege Rød Stue.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf Bremos » 10. aug 2011 15:31

Klart battlefield 3 .. Det nyt, de har aldrig skuffet.. Det bliver awesome..
Bremos
Niveau 2
 
Indlæg: 154


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf EfterAber » 10. aug 2011 15:32

Jeg køber det der kommer først, og når jeg bliver træt af det køber jeg det andet.
EfterAber
Niveau 0
 
Indlæg: 29


Næste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron