Xboxlife forum

Crysis 2: Hvor mange spiller det stadig? Og har i købt DLC?

Snak om first-person-shooter spil.

Crysis 2: Hvor mange spiller det stadig? Og har i købt DLC?

Indlægaf Dikaelen » 24. jun 2011 14:44

Hej, hvor mange spiller stadig Crysis 2 MP?

Og har i haft held med at finde spil på maps fra DLC-pakkerne (Retaliation/Decimation), eller er de ikke pengene værd?

Mvh.
Billede
Dikaelen
Niveau 0
 
Indlæg: 18


Re: Crysis 2: Hvor mange spiller det stadig? Og har i købt D

Indlægaf Del Pede » 24. jun 2011 16:33

Har lige købt det spillet, men er ikke hoppet med på DLC vognen. Ved ikke om jeg gør det
Billede
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


Re: Crysis 2: Hvor mange spiller det stadig? Og har i købt D

Indlægaf Dikaelen » 24. jun 2011 17:03

Jeg syntes faktisk, at spillet er ret godt. SP er én af de bedste på markedet IMO, og MP er et rigtig godt supplement til COD og BF, bedre end Halo i hvert fald, syntes jeg.
Billede
Dikaelen
Niveau 0
 
Indlæg: 18


Re: Crysis 2: Hvor mange spiller det stadig? Og har i købt D

Indlægaf Del Pede » 24. jun 2011 20:28

Dikaelen skrev:Jeg syntes faktisk, at spillet er ret godt. SP er én af de bedste på markedet IMO, og MP er et rigtig godt supplement til COD og BF, bedre end Halo i hvert fald, syntes jeg.


Har kun spillet MP indtil videre, og jeg syntes også det er NOGET bedre end Call of Duty
Billede
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


Re: Crysis 2: Hvor mange spiller det stadig? Og har i købt D

Indlægaf Defekto » 25. jun 2011 13:54

Jeg vil så gerne spille det, fordi jeg virkelig synes at MP er sjovt, men jeg har bare givet op. Sidst jeg sad og spillede tog det 5-10 min for at finde en match, og når jeg endelig kom ind, så laggede det helt vildt. Hvis de har fået styr på det, så er jeg frisk på at støve spillet af, og proppe det i boxen igen. Jeg har dog ikke købt DLC, og jeg kommer nok heller ikke til det.
Defekto
Niveau 3
 
Indlæg: 283


Re: Crysis 2: Hvor mange spiller det stadig? Og har i købt D

Indlægaf Dikaelen » 25. jun 2011 16:03

Jeg havde præcis samme problem mht. at finde matches indtil jeg 're-indstillede' min xbox's 'locale' fra Danmark til United Kingdom. Herefter fandt Crysis 2 matches med det samme istedet for blot at sætte mig i en tom lobby i 2-5 minutter for herefter at forbinde mig til et igangværende spil. Du kan ændre dette i xbox'ens systemindstillinger.

Mvh.
Billede
Dikaelen
Niveau 0
 
Indlæg: 18


Re: Crysis 2: Hvor mange spiller det stadig? Og har i købt D

Indlægaf Defekto » 25. jun 2011 16:48

Det skal da helt sikkert prøves. Hvis det virker, så er jeg frisk på at dele røvfulde ud i aften
Defekto
Niveau 3
 
Indlæg: 283


Re: Crysis 2: Hvor mange spiller det stadig? Og har i købt D

Indlægaf DK Anders » 5. jul 2011 19:09

Add mig! Btw vil jeg gerne have den achievement, hvor man skal være 3 el.lign. i et MP-party.

GT: iPwn Remixz (det er den account, jeg bruger)
Masta ch33f skrev: Hahahahah. It was my roflcopter. It goes SOI SOI SOI SOI SO
DK Anders
Niveau 5
 
Indlæg: 1247



Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster

cron