Xboxlife forum

Black ops xbox 360 cheat

Snak om first-person-shooter spil.

Black ops xbox 360 cheat

Indlægaf Raketfluen » 9. jun 2011 11:22

Nu har jeg begivet mig ud i black ops online og har valgt core da jeg som sagt ikke er verdens mester endnu :)

Jeg har bemærket spillet går rigtig stærkt hvilket er super FEDT.
Jeg har også lagt mærke til hvor mange af de modstander man møder nærmest rammer en instant uden man så meget som når at selv at trykke på sin aftrækker?

Nu har jeg spillet en del i mit liv og vil da mene at jeg ikke er den sløveste til at sigte og trykke på en aftrækker, men i de tilfælde her vil jeg mene der er tale om nogle personer benytter den cheat hvor de kan se folk kommer gennem en væg og så snart persone er target trykker de og bam you are dead.

http://www.youtube.com/watch?v=opQiAqzMw3U

personligt benytter jeg ikke selv disse cheats, men kan man slet ikke spore det på live? som de skriver man ikke kan for det er da total lamt at nogle ødelægger det for andre.

Men kan man dette så er jeg bare mega ringe haha
Raketfluen
Niveau 0
 
Indlæg: 13


Re: Black ops xbox 360 cheat

Indlægaf Cena » 9. jun 2011 11:25

Det er ikke om cheat. Problemet er desværre lag!

Oplever det også ind i mellem desværre.

Edit:
Havde ikke lige tjekket dit link før jeg skrev. Det der er selvfølgelig åbenlyst cheat.
Microsoft har dog lukket det hul. Det var vist på det tidspunkt hvor man kunne afvikle homebrew kode fra JTAG maskiner.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Black ops xbox 360 cheat

Indlægaf Raketfluen » 9. jun 2011 11:35

Så er jeg vel bare mega ringe eller så må jeg bare lige spænde hjelmen men fuck et nice spil ellers :)
Raketfluen
Niveau 0
 
Indlæg: 13


Re: Black ops xbox 360 cheat

Indlægaf Cena » 9. jun 2011 11:37

Det er et rigtig fedt spil. Men i nogle kampe er skills bare ligegyldige, for laggen spiller simpelthen for meget ind. Men hvis det er dit første FPS spil online, kan det også være en del af årsagen ;)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Black ops xbox 360 cheat

Indlægaf Raketfluen » 10. jun 2011 09:37

Det er det mere eller mindre har haft min Xbox en del tid men ikke rigtig spille online endnu :D
Men WOW det er jo mega nice. Har enda droppet alt Mmorpg på min Computer hehe
Raketfluen
Niveau 0
 
Indlæg: 13


Re: Black ops xbox 360 cheat

Indlægaf solo3300 » 10. jun 2011 11:19

Drenge det link der er fra pc :)
solo3300
Niveau 4
 
Indlæg: 304



Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron