Xboxlife forum

Modern Warfare 3 - Info

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf ilhan50 » 22. maj 2011 10:03

ilhan50
Niveau 5
 
Indlæg: 854


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf IkkNico » 22. maj 2011 22:57

MW3 får tilsyneladen en ny game engine

We haven't gone into detail on the engine yet but we've moved beyond the MW2 engine and added a lot of cool stuff for


kilde
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf iiMSchulerDK » 23. maj 2011 07:32

Downloadet en app, hvor der står officielle og uofficielle ting om MW3, og der står under rumors (rygte) at xbox spillere og PS3 spillere vil have mulighed for at spille mod hinanden over samme netwærk. Det lyder som en god løgn, men alt er jo næsten muligt nu om dage, så hvorfor ikke? :-D
iiMSchulerDK
Niveau 4
 
Indlæg: 450


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf Rotator » 23. maj 2011 07:37

iiMSchulerDK skrev:Downloadet en app, hvor der står officielle og uofficielle ting om MW3, og der står under rumors (rygte) at xbox spillere og PS3 spillere vil have mulighed for at spille mod hinanden over samme netwærk. Det lyder som en god løgn, men alt er jo næsten muligt nu om dage, så hvorfor ikke? :-D


Not gonna happen.
Det ville kræve en omstrukturering at både Xbox Live og PSN, hvilket jeg tvivler på at Sony og Microsoft er interesserede i at poste penge i.
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf iiMSchulerDK » 23. maj 2011 08:04

Rotator skrev:
iiMSchulerDK skrev:Downloadet en app, hvor der står officielle og uofficielle ting om MW3, og der står under rumors (rygte) at xbox spillere og PS3 spillere vil have mulighed for at spille mod hinanden over samme netwærk. Det lyder som en god løgn, men alt er jo næsten muligt nu om dage, så hvorfor ikke? :-D


Not gonna happen.
Det ville kræve en omstrukturering at både Xbox Live og PSN, hvilket jeg tvivler på at Sony og Microsoft er interesserede i at poste penge i.


Hehe tænkte jeg nok ^^ Så skal jeg ikke gå tænke over det mere :D
iiMSchulerDK
Niveau 4
 
Indlæg: 450


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf iiMSchulerDK » 23. maj 2011 08:10

Billede

Jeg har nogle billeder her som er fra min app, og ifølge den app er det nogen billeder som kun var få minutter på nettet og så blev fjernet igen. De kan sagtens være fake, men de ser meget overbevisende ud, så er det FAKE eller TRUE billeder?:)
iiMSchulerDK
Niveau 4
 
Indlæg: 450


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf iiMSchulerDK » 23. maj 2011 08:14

Billede
Senest rettet af iiMSchulerDK 23. maj 2011 08:15, rettet i alt 1 gang.
iiMSchulerDK
Niveau 4
 
Indlæg: 450


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf Macheta » 23. maj 2011 08:15

De våben ligner noget der er taget ud fra counterstrike.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf iiMSchulerDK » 23. maj 2011 08:18

Billede
iiMSchulerDK
Niveau 4
 
Indlæg: 450


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf iiMSchulerDK » 23. maj 2011 08:21

Ja og det kan jeg også godt selv tro, men så alligevel ikke for der er flere billeder endnu og på alle billeder har de taget vinkler af våbnet fra alle sider og det er jo et arbejde i sig selv at lave noget. Counter Strike våben ser man jo kun fra en vinkel. Man kan jo i sigte med sit våben eller noget andet. Men vi får nok nogle våben at se til E3 Messen og den første multplayer trailer som plejer at komme i septemper måned ;)
iiMSchulerDK
Niveau 4
 
Indlæg: 450


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf DrGetHigh DK » 23. maj 2011 08:21

De er ægte nok.. Resten af billederne er her:
http://www.modernwarfare247.com/news/kotaku-leaked-mw3-images
PS Demper, hvis du læser teksten i billedet ved du hvorfor nogle af våbnene ligner CS ;)
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf iiMSchulerDK » 23. maj 2011 08:28

DrGetHigh DK skrev:De er ægte nok.. Resten af billederne er her:
http://www.modernwarfare247.com/news/kotaku-leaked-mw3-images


Tak Vulture ;-D Så var de sku rigitgte ^^ Den Ak og M4 ser bare awesome godt lavet ud :D
iiMSchulerDK
Niveau 4
 
Indlæg: 450


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf DrGetHigh DK » 23. maj 2011 08:30

Rotator skrev:
iiMSchulerDK skrev:Downloadet en app, hvor der står officielle og uofficielle ting om MW3, og der står under rumors (rygte) at xbox spillere og PS3 spillere vil have mulighed for at spille mod hinanden over samme netwærk. Det lyder som en god løgn, men alt er jo næsten muligt nu om dage, så hvorfor ikke? :-D


Not gonna happen.
Det ville kræve en omstrukturering at både Xbox Live og PSN, hvilket jeg tvivler på at Sony og Microsoft er interesserede i at poste penge i.


Det er muligt i Shadowrun :roll:
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf Major Oblivious » 23. maj 2011 08:59

Det kunne være meget cool, (i teorien) hvis man kunne vælge forskellige ironsights.
Bare for at tage tilpasningsgraden til et maksimum.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf TerrificFalcon » 23. maj 2011 09:01

DrGetHigh DK skrev:
Rotator skrev:
iiMSchulerDK skrev:Downloadet en app, hvor der står officielle og uofficielle ting om MW3, og der står under rumors (rygte) at xbox spillere og PS3 spillere vil have mulighed for at spille mod hinanden over samme netwærk. Det lyder som en god løgn, men alt er jo næsten muligt nu om dage, så hvorfor ikke? :-D


Not gonna happen.
Det ville kræve en omstrukturering at både Xbox Live og PSN, hvilket jeg tvivler på at Sony og Microsoft er interesserede i at poste penge i.


Det er muligt i Shadowrun :roll:


Bortset fra at Shadowrun jo ligesom aldrig har været ude på PS3'en, #-o. I Shadowrun kan man dog spille på kryds og tværs af Xbox LIVE og Games for Windows LIVE. Som du forhåbentligt kan se på navnet, så er de to ting ikke så forskellige igen - i modsætning til Xbox LIVE og PSN.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron