Xboxlife forum

Modern Warfare 3 - Info

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf SocomGriseNN » 2. dec 2011 10:51

MrBruun skrev:
KIAMMI skrev:er det mig eller har de tonet ned for type95????, de synes godt nok, at det er stort set hver gang
jeg skal ramme manden 2-3 gange før han dør, uanset om det er i hovedet .


Ja de har nerfet den og fmg akimbo's.


Siden hvornår har de gjort det? Jeg dør næsten altid af et enkelt burst, om det i benene, hovedet, armen eller maven.
SocomGriseNN
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf SmashingBull » 2. dec 2011 10:55

SocomGriseNN skrev:
MrBruun skrev:
KIAMMI skrev:er det mig eller har de tonet ned for type95????, de synes godt nok, at det er stort set hver gang
jeg skal ramme manden 2-3 gange før han dør, uanset om det er i hovedet .


Ja de har nerfet den og fmg akimbo's.


Siden hvornår har de gjort det? Jeg dør næsten altid af et enkelt burst, om det i benene, hovedet, armen eller maven.


+1
Billede
SmashingBull
Niveau 4
 
Indlæg: 570


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf MrBruun » 2. dec 2011 10:57

SocomGriseNN skrev:
MrBruun skrev:
KIAMMI skrev:er det mig eller har de tonet ned for type95????, de synes godt nok, at det er stort set hver gang
jeg skal ramme manden 2-3 gange før han dør, uanset om det er i hovedet .


Ja de har nerfet den og fmg akimbo's.


Siden hvornår har de gjort det? Jeg dør næsten altid af et enkelt burst, om det i benene, hovedet, armen eller maven.


Robert bowling har skrevet på sin twitter at det blandt andet var det de ville fikse.

Hvis de ikke har gjort det, gør de det.. For alle brokker sig over hvor op de to ting er..
MrBruun
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf TerrificFalcon » 2. dec 2011 11:16

Utroligt at folk så ikke bare bruger MK14 i stedet - det våben skriger da bare "welcome to rape town!".
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf A42Merlin » 2. dec 2011 11:46

SmashingBull skrev:
Merlin42 skrev:Nu ved jeg ikke om mit spørgsmål har været fremme før, men orker ikke at lase alle sider igennem.. Men er det blevet nemmere at quick scope i mw3 i forhold til mw2? jeg syntes jeg bliver skudt af sniper hele tiden.


umiddelbart nej, dog er snipers rimelig dødelige at blive skudt af, jeg har endnu ikke overlevet et sniper skud


jeg spillede igår aftes og mødte en del der bare løb rundt og quick scopede. det er lidt øv :(
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf Thoz » 2. dec 2011 13:36

Mht. til nerf af typ95 og akimbo fmg, hvilken patch snakker I om? Jeg spillede i onsdags og der var et enkelt burst mere end rigeligt til at dræbe
Thoz
Niveau 4
 
Indlæg: 768


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf MrBruun » 2. dec 2011 13:52

Thoz skrev:Mht. til nerf af typ95 og akimbo fmg, hvilken patch snakker I om? Jeg spillede i onsdags og der var et enkelt burst mere end rigeligt til at dræbe



Tror ikke det var den sidste patch det blev fikset i.. Han snakkede om det ville være i den der ogsaå fiksede lag comp osv
MrBruun
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf Zentix » 2. dec 2011 15:16

Akimbo FMG må gerne blive fikset, men Type 95 fejler intet :)
Billede
Zentix
Niveau 6
 
Indlæg: 1450


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf DaneMac » 2. dec 2011 16:08

Type 95 og rapid fire er jo mega OP d:
Billede

Billede
DaneMac
Niveau 4
 
Indlæg: 629


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf ilhan50 » 2. dec 2011 16:29

Hvad fuck sker der,jeg får min første M.O.A.B og hvad sker der så,connecting fucking lost #$%$#@%#%$#
ilhan50
Niveau 5
 
Indlæg: 854


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf Dark x Crow » 2. dec 2011 19:45

ilhan50 skrev:Hvad fuck sker der,jeg får min første M.O.A.B og hvad sker der så,connecting fucking lost #$%$#@%#%$#

Det kunne godt koste en controller her hjemme :)
Billede
Dark x Crow
Niveau 6
 
Indlæg: 1321

Brugeravatar

Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf SvAmP » 2. dec 2011 19:50

Dark x Crow skrev:
ilhan50 skrev:Hvad fuck sker der,jeg får min første M.O.A.B og hvad sker der så,connecting fucking lost #$%$#@%#%$#

Det kunne godt koste en controller her hjemme :)


haha ja :) det er sku lige så slemt som når man skyder folk og så de ligger i last stand :) der er mit stik sku også blevet kastet rundt !
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf SmashingBull » 2. dec 2011 19:56

SvAmP skrev:
Dark x Crow skrev:
ilhan50 skrev:Hvad fuck sker der,jeg får min første M.O.A.B og hvad sker der så,connecting fucking lost #$%$#@%#%$#

Det kunne godt koste en controller her hjemme :)


haha ja :) det er sku lige så slemt som når man skyder folk og så de ligger i last stand :) der er mit stik sku også blevet kastet rundt !


generelt så syntes jeg godt nok ikke MW3 kan li mig, min controller har det ihvertfald ikke godt idag efter jeg har spillet et par timer :lol:
Billede
SmashingBull
Niveau 4
 
Indlæg: 570


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf SvAmP » 2. dec 2011 20:01

haha :P har det på samme måde :) mit stik rasler rigtigt meget efterhånden xD
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf Atticus » 2. dec 2011 21:26

Endnu mere dårligt er sgu at når man får en i last stand kan en anden nakke ens kill, burde de ændre til ligesom i Black Ops nu når de insisterer på at beholde det lort i spillet.
Atticus
Niveau 2
 
Indlæg: 151
By: Thisted


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster

cron