Xboxlife forum

Modern Warfare 3 - Info

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf iiMSchulerDK » 23. maj 2011 09:25

Jeg bemærkede lige dette billede af M4, hvor den der beskrives den har DUAL SCOPE på! Det ser ud til der alligevel bliver noget nyt fra Infinity Ward :D Man kan åbenbart vælge at sætte Holografisk sigte på med scope på.

Billede
iiMSchulerDK
Niveau 4
 
Indlæg: 450


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf Rotator » 23. maj 2011 09:30

DrGetHigh DK skrev:Det er muligt i Shadowrun :roll:


Og med det lysende eksempel på intelligente og gennemtænkte argumenter, melder jeg mig ud af samfundet. Her er fandeme for mærkeligt efterhånden :lol:
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf Major Oblivious » 23. maj 2011 09:32

iiMSchulerDK skrev:Jeg bemærkede lige dette billede af M4, hvor den der beskrives den har DUAL SCOPE på! Det ser ud til der alligevel bliver noget nyt fra Infinity Ward :D Man kan åbenbart vælge at sætte Holografisk sigte på med scope på.


Jeg forstår ikke hvad grunden til at det skulle være.
Nogen som kan forklare formålet ?
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf Prozel » 23. maj 2011 09:33

Rotator skrev:
DrGetHigh DK skrev:Det er muligt i Shadowrun :roll:


Og med det lysende eksempel på intelligente og gennemtænkte argumenter, melder jeg mig ud af samfundet. Her er fandeme for mærkeligt efterhånden :lol:


Så sandt, Rotator, så sandt.
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf SealFox » 23. maj 2011 09:35

Major Oblivious skrev:
iiMSchulerDK skrev:Jeg bemærkede lige dette billede af M4, hvor den der beskrives den har DUAL SCOPE på! Det ser ud til der alligevel bliver noget nyt fra Infinity Ward :D Man kan åbenbart vælge at sætte Holografisk sigte på med scope på.


Jeg forstår ikke hvad grunden til at det skulle være.
Nogen som kan forklare formålet ?


Du kan på en m4 carbine eller andre m4 havde et holo sigt også kaldet et eotech, og bagved dette sigte kan du placer en kiggert uden sigte i så du har op 2gange zoom med dit holo sigte.
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf lucky ba » 23. maj 2011 09:43

SealFox skrev:
Major Oblivious skrev:
iiMSchulerDK skrev:Jeg bemærkede lige dette billede af M4, hvor den der beskrives den har DUAL SCOPE på! Det ser ud til der alligevel bliver noget nyt fra Infinity Ward :D Man kan åbenbart vælge at sætte Holografisk sigte på med scope på.


Jeg forstår ikke hvad grunden til at det skulle være.
Nogen som kan forklare formålet ?


Du kan på en m4 carbine eller andre m4 havde et holo sigt også kaldet et eotech, og bagved dette sigte kan du placer en kiggert uden sigte i så du har op 2gange zoom med dit holo sigte.

Det må da blive extremt ukontrolleret at styre med dobbelt scope
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf XboxGeek » 23. maj 2011 14:02

De fleste har sikkert set alle 4 Teaser, men har lavet en video hvor alle 4 er samlet. Så har man et lidt bedre overblik.
XboxGeek
 


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf ilhan50 » 23. maj 2011 14:18

iiMSchulerDK skrev:Billede

Jeg har nogle billeder her som er fra min app, og ifølge den app er det nogen billeder som kun var få minutter på nettet og så blev fjernet igen. De kan sagtens være fake, men de ser meget overbevisende ud, så er det FAKE eller TRUE billeder?:)


Syntes også den der AK47 ser rigtig fedt ud...Håber der kommer en masse info om spillet til E3, glæder mig :mrgreen:
ilhan50
Niveau 5
 
Indlæg: 854


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf SealFox » 23. maj 2011 14:45

[/quote]

Du kan på en m4 carbine eller andre m4 havde et holo sigt også kaldet et eotech, og bagved dette sigte kan du placer en kiggert uden sigte i så du har op 2gange zoom med dit holo sigte.[/quote]
Det må da blive extremt ukontrolleret at styre med dobbelt scope[/quote]

Overhovede ikke, i virkeligheden kan du flip det til siden eller tage det af så du har dit normale holo sigte
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf Cena » 23. maj 2011 15:03

Ser virkelig frem til præsentationen til E3. Er faktisk fløjtende ligeglad med singleplayer. Håber bare på at se en masse gameplay fra multiplayer delen.

Jeg har kun tid til at spille et multiplayer spil online, så valget bliver mellem MW3 og BF3.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf Dreiager » 23. maj 2011 17:34

Cena, du ved jo ligeså godt som mig - der aldrig er noget MP på den her dag...
Dreiager
Niveau 4
 
Indlæg: 661


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf Qpyright » 24. maj 2011 00:11

Infinity Ward's Rob Bowling has confirmed that the world-premiere gameplay trailer for Call of Duty: Modern Warfare 3 is hitting tonight.
Billede
Qpyright
Niveau 2
 
Indlæg: 154


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf fodbod1232 » 24. maj 2011 00:37

Så er den kommet
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf tesoo » 24. maj 2011 00:43

Meeeh...

Bare mere af det samme scriptede hårdt pumpende action, som vi kender singelplayer-delen.

Det hele handler jo om hvordan den har fin justeret multiplayer-delen :)
tesoo
Niveau 7
 
Indlæg: 2423


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf IkkNico » 24. maj 2011 06:52

Kan godt li singleplayer delen, og spiller den flere gange, og ud fra denne video skal jeg lege med AC-130 over Paris. det skal nok blive skægt.

For MP vedkommende. håber jeg stadig på at våben unlockes afhængig af rang, mens attachments o.lign kan købes for popint ... og så vil jeg have Tac insertion tilbage i FFA. Booster jagt var jo nærmest et spil i spillet :mrgreen:
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 41 gæster

cron