Xboxlife forum

Hvad forventer i af battlefield 3? (;

Snak om first-person-shooter spil.

Hvad forventer i af battlefield 3? (;

Indlægaf livekiller92 » 10. maj 2011 18:41

Hey der ude (;

Ja som i nok kan se er jeg fan af battlefield serien meget stort fan.

Nu venter man så på det nye og hvad forventer i egentlig af det ?
Og er der nogen af jer der har link, til billeder af våben/baner/kørertøjer? :D

Smid en comment og lad snakken gå

/Livekiller92 Welcome to the battlezone! :D
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: Hvad forventer i af battlefield 3? (;

Indlægaf MetalGuyDK » 10. maj 2011 19:02

Har rigtig store forventninger, er sikker på det kommer til at blive stort.
MetalGuyDK
Niveau 2
 
Indlæg: 155


Re: Hvad forventer i af battlefield 3? (;

Indlægaf carillo8 » 10. maj 2011 19:10

Jeg tror ikke at jeg har de helt store forventninger til spillet. Jeg forventer vel bare at det bliver Bad Company 2 + forbedringer. Disse forbedringer kan være flere våben (synes at man hurtigt fik unlocked dem alle), flere game modes og måske en bedre hit-detection når man knifer folk (synes ofte der sker det, at man hører dolkelyden selvom man så åbenbart ikke rammer fjenden).
hvad banerne angår håber jeg at de bliver mere varieret og man slipper for åndssvage nat-baner som Nelson Bay i RUSH :) Kunne være fedt hvis der kom regn og tåge indover. Der er en bane i Bad Company 1 hvor det er tåget. Det giver en ret fed stemning. Der må også godt komme flere baner end der er i Bad Company 2 og udvidelsespakker med baner må godt være NYE baner og ikke bare de samme baner med nyt game mode. F.eks. Nelson Bay: Rush --> Conquest, Laguna Presa: Conquest --> Rush osv.
Vi vil have NYE BANER! :)
carillo8
 


Re: Hvad forventer i af battlefield 3? (;

Indlægaf DKhANSI » 10. maj 2011 20:17

De har selv lagt i kassen til en stor titel, de har selv udtalt at der er blevet spenderet en lille sum af 100 millioner dollars i bare reklame og det er kun halvdelen af BadCo2's indtjening efter første kvartals regnskaber fra DICE. De går efter at blive den definitive Cod-Killer. Om det så sker er så et spørgsmål om et muligt MW3 skulle gå hen og blive udgivet til November. Gameplay mæssigt bliver det svært at spå om det. Det spændene bliver hvordan Battlefield 3 på konsol bliver udviklet i forhold til PC udgaven. Det bliver helt sikkert spændene at følge!
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Re: Hvad forventer i af battlefield 3? (;

Indlægaf IkkNico » 10. maj 2011 22:13

Ud fra de videoer jeg har set, og mine oplevelser med BC2 ... sikkert alt for meget ;)
Eneste øv punkt lige nu, er at der ikke er 64 mod 64, det må nok vente til Xbox 720
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Hvad forventer i af battlefield 3? (;

Indlægaf Sevuz » 11. maj 2011 05:34

Forventer sikkert for meget selv, men håber bare de ikke nosser i den ;)
Billede
Sevuz
Niveau 2
 
Indlæg: 109


Re: Hvad forventer i af battlefield 3? (;

Indlægaf Del Pede » 11. maj 2011 09:25

IkkNico skrev:Ud fra de videoer jeg har set, og mine oplevelser med BC2 ... sikkert alt for meget ;)
Eneste øv punkt lige nu, er at der ikke er 64 mod 64, det må nok vente til Xbox 720


Der er ikke 64 mod 64 nogensteder... med mindre dig og John er i samme stue. Det er 32 vs. 32 på PC.....n00b
Billede
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


Re: Hvad forventer i af battlefield 3? (;

Indlægaf carillo8 » 11. maj 2011 09:26

Del Pede skrev:
IkkNico skrev:Ud fra de videoer jeg har set, og mine oplevelser med BC2 ... sikkert alt for meget ;)
Eneste øv punkt lige nu, er at der ikke er 64 mod 64, det må nok vente til Xbox 720


Der er ikke 64 mod 64 nogensteder... med mindre dig og John er i samme stue. Det er 32 vs. 32 på PC.....n00b


Hvor er du rar, Pede. Hvad forventer du af hit-detection i BF3? ;)
carillo8
 


Re: Hvad forventer i af battlefield 3? (;

Indlægaf Del Pede » 11. maj 2011 09:44

carillo8 skrev:
Del Pede skrev:
IkkNico skrev:Ud fra de videoer jeg har set, og mine oplevelser med BC2 ... sikkert alt for meget ;)
Eneste øv punkt lige nu, er at der ikke er 64 mod 64, det må nok vente til Xbox 720


Der er ikke 64 mod 64 nogensteder... med mindre dig og John er i samme stue. Det er 32 vs. 32 på PC.....n00b


Hvor er du rar, Pede. Hvad forventer du af hit-detection i BF3? ;)


Hvis vi ser bort fra dit semitroll, så har jeg følgende kommentar.
Jeg HÅBER, at de i den nye engine, kigger lidt mere på hitboxes. F.eks. er det semitåbeligt, at man med humvees og ATV'er skal ramme med hjulene for at få et kill. Det hænder også, at man ikke kan dræbe når man rammer en på klods hold md en 40 mm granat eller 40 mm shotgun, mens 40 mm røggranat nærmest dræber rammer man ved siden af.
Jeg håber de snævre hitboksene lidt ind, og kigger lidt på at netkoden sender dataen frem og tilbage lidt mere gelinde - bl.a. ved ikke at skulle have alt for meget data frem og tilbage, når man skyder på folk.

Men det største problem med den svingende hitdetection i BFBC2 har som sådan ikke været med spillet engine, men med serverne. Det er hip som hap, om folk dør af 5 skud eller af 15. Bemærker man, at hitdetection er helt ved siden af, så vil det også afspejle sig i resten af spillet.

Det jeg håber mest på, er at man er bedre forberedt på launch, end de var med BFBC2, og hvad andre spil har præsteret den sidste tid. Jeg håber at der er server nok oppe, og at de er klar til at tage alt den trafik der vil komme. Jeg håber også, at de bruger mere tid på at balancere våbene lidt bedre så man ikke skal opleve det samme patch helvede, som man havde med AN-94, M16, tracer darts, AT4 og især M60. Det har været meget op og ned med de våben.

Men mest af alt håber jeg nok, især hvis der er Rush mode, at der kommer nogle knapt så lineære maps, men større og mere åbne maps, hvor man ikke er så afhængig af de 2-3 ruter der er til objekter. Så håber jeg også, at DiCE har lært lektien, og kigger spillet lidt mere efter i sømmene, og fjernet de ting som var så nemme at udnytte
Billede
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


Re: Hvad forventer i af battlefield 3? (;

Indlægaf carillo8 » 11. maj 2011 13:48

Del Pede skrev:
Hvis vi ser bort fra dit semitroll, så har jeg følgende kommentar.
Jeg HÅBER, at de i den nye engine, kigger lidt mere på hitboxes. F.eks. er det semitåbeligt, at man med humvees og ATV'er skal ramme med hjulene for at få et kill. Det hænder også, at man ikke kan dræbe når man rammer en på klods hold md en 40 mm granat eller 40 mm shotgun, mens 40 mm røggranat nærmest dræber rammer man ved siden af.
Jeg håber de snævre hitboksene lidt ind, og kigger lidt på at netkoden sender dataen frem og tilbage lidt mere gelinde - bl.a. ved ikke at skulle have alt for meget data frem og tilbage, når man skyder på folk.

Men det største problem med den svingende hitdetection i BFBC2 har som sådan ikke været med spillet engine, men med serverne. Det er hip som hap, om folk dør af 5 skud eller af 15. Bemærker man, at hitdetection er helt ved siden af, så vil det også afspejle sig i resten af spillet.

Det jeg håber mest på, er at man er bedre forberedt på launch, end de var med BFBC2, og hvad andre spil har præsteret den sidste tid. Jeg håber at der er server nok oppe, og at de er klar til at tage alt den trafik der vil komme. Jeg håber også, at de bruger mere tid på at balancere våbene lidt bedre så man ikke skal opleve det samme patch helvede, som man havde med AN-94, M16, tracer darts, AT4 og især M60. Det har været meget op og ned med de våben.

Men mest af alt håber jeg nok, især hvis der er Rush mode, at der kommer nogle knapt så lineære maps, men større og mere åbne maps, hvor man ikke er så afhængig af de 2-3 ruter der er til objekter. Så håber jeg også, at DiCE har lært lektien, og kigger spillet lidt mere efter i sømmene, og fjernet de ting som var så nemme at udnytte


Det var godt jeg fik prikket til dig, for det førte til en række gode punkter, Pede :)
carillo8
 


Re: Hvad forventer i af battlefield 3? (;

Indlægaf maagaard90 » 11. maj 2011 14:05

IkkNico skrev:Ud fra de videoer jeg har set, og mine oplevelser med BC2 ... sikkert alt for meget ;)
Eneste øv punkt lige nu, er at der ikke er 64 mod 64, det må nok vente til Xbox 720

+1

Mine forventninger er nok også lidt for store, men det bliver klasse no matter what.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Hvad forventer i af battlefield 3? (;

Indlægaf ilhan50 » 11. maj 2011 16:11

Sindsyg fedt grafik :-)
ilhan50
Niveau 5
 
Indlæg: 854


Re: Hvad forventer i af battlefield 3? (;

Indlægaf Cagedk » 11. maj 2011 17:01

..at man kan smide sig på jorden
Billede
Billede
Cagedk
Niveau 0
 
Indlæg: 29


Re: Hvad forventer i af battlefield 3? (;

Indlægaf IkkNico » 11. maj 2011 17:45

Del Pede skrev:Der er ikke 64 mod 64 nogensteder... med mindre dig og John er i samme stue. Det er 32 vs. 32 på PC.....n00b

Pede ... :mrgreen:
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Hvad forventer i af battlefield 3? (;

Indlægaf I Jub Jub I » 11. maj 2011 17:51

Det blir verden bedste spil. Der er ingen tvivl overhovedet, så kan være man kan få sat låg på det latterligste spil til dato, black ops, og de andre latterlige cod's.

ingen tvivl om det blir GOTY
I Jub Jub I
Niveau 6
 
Indlæg: 1312


Næste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster

cron