Xboxlife forum

Danske CoD Montages.

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf II B IVI G II » 27. nov 2011 20:17

Miaauw skrev: Syntes du skal beholde in-game lyden da dit track nok bliver fjernet ved Copyright snart. Andet end det skulle du måske bruge en anden genre da pop måske ikke lige passer med CoD :)


Tak for rådet både her og på youtube..
Til næste montage må jeg bruge et copyright frit nummer...
II B IVI G II
Niveau 0
 
Indlæg: 10


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf DrGetHigh DK » 27. nov 2011 23:46

Det er selvfølgelig sværere at lave helt vilde effekter osv, hvis computeren ikke kan klare det, men synes du har gjort det godt :) Er enig i, at du skal beholde in-game lyde, og så skal du måske prøve at "synce" (synkronisere) skuddene lidt mere med musikken ligesom du gjorde med alle grenaterne! - det var fedt
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf II B IVI G II » 28. nov 2011 21:35

DrGetHigh DK skrev:Det er selvfølgelig sværere at lave helt vilde effekter osv, hvis computeren ikke kan klare det, men synes du har gjort det godt :) Er enig i, at du skal beholde in-game lyde, og så skal du måske prøve at "synce" (synkronisere) skuddene lidt mere med musikken ligesom du gjorde med alle grenaterne! - det var fedt

Tark ;) Min computer kunne slet ikke rendere i Vegas Movie Studio Platinum 10 men det var intet problem i 11'eren. Så prøver at lave min næste lidt mere lækker..
II B IVI G II
Niveau 0
 
Indlæg: 10


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf DrGetHigh DK » 31. dec 2011 16:38

Godt Nytår!! :D
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf fodbod1232 » 1. jan 2012 17:53

fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf DrGetHigh DK » 2. jan 2012 16:07

Ikke rigtig et edit? :/
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf DrGetHigh DK » 7. jan 2012 20:53

:´)
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf lucky ba » 8. jan 2012 03:04

Synes at Montage's er nice, men er jeg den eneste der mener at folk der laver Commentary's er til grin ??
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf Prozel » 8. jan 2012 11:31

lucky ba skrev:Synes at Montage's er nice, men er jeg den eneste der mener at folk der laver Commentary's er til grin ??

Hvis commentaries er lavet af spillere som rent faktisk kan finde ud af spillet, så synes jeg de er langt bedre end montages, i og med at man rent faktisk kan lære noget af dem. Montages er bare rent bling bling.
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf ismand » 8. jan 2012 14:17

Her er et clip jeg fik fra en der hedder larico gb som jeg har lavet lidt på.
Skulle lige prøve sony vegas så jeg kunne sætte mig ind i det da jeg ikke har prøvet det før.

Sig endelig hvad jeg kan gøre bedre.
Ind til videre:
#1 Intro har lavet en ny intro den kommer nogen lunde til at se sådan ud men skal lige have kameraet til at stoppe når der er zoomet ud - http://www.youtube.com/watch?v=tN6ZwmqM5gE :D
#2 Musik
#3 Våben valg = ingen Type 95
Senest rettet af ismand 9. jan 2012 10:26, rettet i alt 2 gange.
EG - Empire Gaming - Member
ismand
Niveau 2
 
Indlæg: 173


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf sjampen » 8. jan 2012 17:52

Introen er som sådan ikke dårlig, den springer bare ikke ud som "prof. lavet, musikken jeg foretrækker er i en noget mere afslappet stil, så den ikke tager over videoen. Personligt er jeg fuldstænding ligeglad med hvilke våben du har med, jeg er langt mere fokuseret på selve clips'ne. Jeg kan personligt ikke foredrage sniper montages hvor man ser en idiot dreje 900 grader rundt og ramme et noscope fordi de simpelthen intet har med en dygtig spiller at gøre. Jeg er langt mere til en der får indtil flere sprays i træk eller hvis man ser en sniper der rammer 7-8 i træk. Jeg synes ikke det klip du bruger virker af særlig høj kvalitet. En ting som du skal passe på med er ikke at overgøre det med effekterne, og når du senere skifter fra et klip til et andet, at det bliver gjort nærmest uden man ligger mærke til det. Jeg bryder mig ikke om at skærmer hopper rundt eller hakker, at jeg får epileptiske anfald af lyseffekter eller at man forsøger at maskere selve klippet med alt mulig spas.

Et råd er at find en ting som du godt selv kan lide og køre med det så det skiller dig ud. Ham der hedder Hutch fra Machinima har lavet nogle småmontages hvor han tager nogle småfesne popsange, og det er sådan noget der skiller sig ud.
sjampen
Niveau 2
 
Indlæg: 101


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf lucky ba » 8. jan 2012 18:13

Prozel skrev:
lucky ba skrev:Synes at Montage's er nice, men er jeg den eneste der mener at folk der laver Commentary's er til grin ??

Hvis commentaries er lavet af spillere som rent faktisk kan finde ud af spillet, så synes jeg de er langt bedre end montages, i og med at man rent faktisk kan lære noget af dem. Montages er bare rent bling bling.

Ja det kan faktisk godt passe... Nogle gange sidder jeg bare og krymper tær over danskere som skal snakke engelsk #-o
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf Prozel » 8. jan 2012 20:28

Tjah, selvom det ikke altid lyder godt, så synes jeg, at det er forståeligt ift. franske, tyske, italienske etc. som prøver at tale engelske. Og så bliver det vel bedre med tiden, kan man håbe.
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf ramlas » 8. jan 2012 21:05

lucky ba skrev:
Prozel skrev:
lucky ba skrev:Synes at Montage's er nice, men er jeg den eneste der mener at folk der laver Commentary's er til grin ??

Hvis commentaries er lavet af spillere som rent faktisk kan finde ud af spillet, så synes jeg de er langt bedre end montages, i og med at man rent faktisk kan lære noget af dem. Montages er bare rent bling bling.

Ja det kan faktisk godt passe... Nogle gange sidder jeg bare og krymper tær over danskere som skal snakke engelsk #-o



ja jeg kan lige se dig tale flot skole-engelsk - tror de fleste prøver så godt de kan - men der er altid en dum dansker, der kommer med dumsmarte kommentarer [-X
Play with Life!
ramlas
Niveau 4
 
Indlæg: 463


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf Rahbek » 8. jan 2012 21:07

ismand skrev:Her er et clip jeg fik fra en der hedder larico gb som jeg har lavet lidt på.
Skulle lige prøve sony vegas så jeg kunne sætte mig ind i det da jeg ikke har prøvet det før.

Sig endelig hvad jeg kan gøre bedre.
Ind til videre:
#1 Intro
#2 Musik
#3 Våben valg = ingen Type 95


Egentligt ok, selvom en del klips var lidt 'meh'. Men musikken eller hvad det nu er.... Jeg måtte slukke da jeg begyndte af få ondt i hovedet efter 20 sek.
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron