Xboxlife forum

Mus og tastatur til xbox slim

Snak om first-person-shooter spil.

Mus og tastatur til xbox slim

Indlægaf YaKuZa_MaB » 27. feb 2011 13:38

Hey all ved godt at de fleste spiller fps med en alm kontroller men er det tilladt at bruge mus og tastatur og virker det ordenligt hvis det er lovligt. Jeg har prøvet at game med min kontroller men kan simpelthen ikke komme væk fra mine gamle fps moves på keyboard så rammer bare minus så ville lige høre jer om der fandtes noget der virkede eller om jeg bare skulle klemme ballerne sammen og øve som en hjernedød med kontrolleren.
[img]http://www.chart-attack.com/xbox.jpg[/img]
YaKuZa_MaB
Niveau 3
 
Indlæg: 202


Re: Mus og tastatur til xbox slim

Indlægaf SealFox » 27. feb 2011 13:46

klem ballerne sammen og øv,
Folk som der bruger mus og tastatur til xboxen bliver som regl disset og set ned på,
Og det er vidst heller ikke helt lovligt, men er ikke helt sikker.
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Re: Mus og tastatur til xbox slim

Indlægaf SealFox » 27. feb 2011 14:29

OnlyDennder skrev:Der er ikke rigtig nogen "lov" om det.
Dog er det en uskreven en. hvis man vil bruge mus og tastatur bruger en du pc (:
var selv godt inde i pc FPS og fandt det også lidt svært at starte med kontroller, men efter at have spillet mere med det finder jeg det nemmer og nemmer.
og ja som SealFox skriver så, hvis det kommer ud at man sidder og bruger "mus og tastatur mod" vil man bliver disset og set meget ned på.
om det lige frem giver en advarsel fra Microsoft tror jeg ikke

så øv øv øv :D der er ikke andet at gøre. (:


Det jo en mod og man må ikke modde, samme med controller der har rapid fire control osv.
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Re: Mus og tastatur til xbox slim

Indlægaf JacobDitzel » 27. feb 2011 14:39

Var i et party for lidt over en uge siden, hvor en lige havde købt nyt tv - det eneste han manglede var at sætte en prik med tus på skærmen da han så kunne sigte med sin sniper :D :D . Er det også et Mod?
JacobDitzel
Niveau 1
 
Indlæg: 51


Re: Mus og tastatur til xbox slim

Indlægaf makta » 27. feb 2011 14:46

Hvordan ved de, om man spiller med mus og tastatur?
makta
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: Mus og tastatur til xbox slim

Indlægaf Descenter » 27. feb 2011 14:52

Jeg satte et ganske alm tastatur (G15) til min Xbox Elite da jeg skulle skrive en laaaang besked.
Den del virkede helt godt.
Den fattede selvfølgelig ikke alle F tasterne og ting som §!"#¤%&/()=?`^*;:_S☺♥☻ osv osv osv...
Der er jo ikke nogen mussemakør på xboxen så derfor blive det meget svært at få det til at virke i FPS spillene.

Dog har jeg aldrig fattet hvorfor Microblød ikke bare har lavet det når der er så mange der ønsker det.
Det ville ikke være særlig svært at fix det og de ville kunne tjene endnu mere på det for det kræver jo selvfølgelig et officielt Xbox360 tastatur og mus???
Også vil mange spil blive til at spille, så som Red Alert, Halo Wars mfl.

Neeej, der er nok større chance for du kommer til at spille FPS med Kinect.
Descenter
Niveau 3
 
Indlæg: 201


Re: Mus og tastatur til xbox slim

Indlægaf zordiak » 27. feb 2011 14:57

jeg har lige stået i samme situation hvor jeg har spillet længe på pc fordi min gamle xbox brændte sammen, jeg har så lige fået en ny, og er gået igang med at spille en del black ops på den og hold da op det er svært i starten, men bare hæng i det burde komme ret hurtigt jeg begynder nu efter nogle få uger at have ret godt styr på det, er stadig ikke voldsomt god men begynder da at have en positiv K/D ratio...men et råd er at spille en masse forskellige spil hvor du skal bruge begge analoger så du bliver vandt til den styring, og ellers har jeg selv haft godt af at spille single player delen i black ops i en koert periode, det tager presset fra multiplayeren lidt af så man kan koncentrere sig mere om styringen...og til sidst har selv lavet en forlænger af min højre analog det hjælper også lidt på præcitionen...
zordiak
Niveau 1
 
Indlæg: 67
By: Odense V


Re: Mus og tastatur til xbox slim

Indlægaf YaKuZa_MaB » 27. feb 2011 18:15

Det lyder til at man ikke rigtigt kan få det til at køre ordenligt på xbox også med de forskellige switch box systemer der er derude så det er nok bare mig der må få købt mig nogle fps spil til xboxen også bare igang med at træne som en gal. tak for alle de gode råd og kritiker af begge sider
[img]http://www.chart-attack.com/xbox.jpg[/img]
YaKuZa_MaB
Niveau 3
 
Indlæg: 202



Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron