Xboxlife forum

Far cry 3 tråd

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf Lowlandet » 7. maj 2013 15:39

Miaauw skrev:Er selve Far Cry 3 værd at spille? Er i tvivl om jeg skal købe det eller ej. Elsker Stealth spil, er der mulighed for at spille dette spil med næsten kun med snige-elementer? Kan nemlig fåes som download hos coolshop pænt billigt nu om dage :)


Kan klart anbefales! :-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf spif2001 » 7. maj 2013 16:55

Der er rig mulighed for at snige sig. Du kan klare dig med bue og kniv langt hen ad vejen - og du kan også få silencers som opgraderinger til diverse våben.

Der er også skills der gør, at du har nemmere ved at snige rundt uden at blive opdaget.

Man får faktisk en stor XP bonus for at indtage baser, uden at blive opdaget, så det er en tit en fordel, at tage 'the sneaky approach'. ;)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf Major Oblivious » 7. maj 2013 16:57

Jeg har bare rigtig svært ved at få det til og lykkedes - specielt når man skal nakke pirater, de er tit placeret, så de alle har øjne på hinanden..
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf spif2001 » 7. maj 2013 18:01

Major Oblivious skrev:Jeg har bare rigtig svært ved at få det til og lykkedes - specielt når man skal nakke pirater, de er tit placeret, så de alle har øjne på hinanden..

Så skal du jo kaste med sten, så de bevæger sig derhen, hvor du gerne vil ha' dem ;)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Foregående

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron