Xboxlife forum

Far cry 3 tråd

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf Jake242 » 27. dec 2012 09:48

Syntes lidt at man mangler at kunne skyde med bue i vandet/under overfladen.... der kunne være nogle episke kills hvis man kunne lave silent kills from below.

Ellers er der ikke noget som et headshot på en heavy fra +100 meters afstand...(dette dog med .50 cal)
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf DKsDEVIL » 27. dec 2012 13:33

Them skrev:Er lige blevet færdig her til aften, fedt spil meeen goty er det ikk for mig


er ikke helt færdig med det endnu men er enig i det ikke er GOTY jeg stemmer på badlands 2 selv om jeg får hovedpine af det.

der er for mange ubsere i Fc3 til jeg kan give det GOTY

vil give det anden pladsen

årets skuffelse for mig er forza horizon
DKsDEVIL
Niveau 4
 
Indlæg: 385


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf Dr_Gonzo » 27. dec 2012 21:28

Har lige gennemført det 100% på PC. Så absolut mit GotY.
Billede
Dr_Gonzo
Niveau 7
 
Indlæg: 4047


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf RandomHero » 27. dec 2012 22:43

Andre der oplever problemer med at få kontakt til deres servere?
RandomHero
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf Jake242 » 28. dec 2012 07:10

Jeps, serverne har været fucket de sidste 2 dage... gennemførte lige igår, fandme et fedt spil GOTY for mig helt sikkert(men jeg har så ikke spillet så mange nye spil:-))

Den største skuffelse har været at en eller anden spurgte efter en Bue for at få en achievement i tråden.... efter det har jeg hele tiden troet der var en bue mere(som var bedre)... øv at finde ud af at man har haft den eneste bue hele tiden :roll:


Join Citra :mrgreen:
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf Jake242 » 28. dec 2012 08:40

Lamsis skrev:Vedr våben. Jeg havde den pistol, som jeg købte i starten. I ildkamp ved en forpost, tog jeg en AK47, og væk var pistolen.
Kan jeg få den igen. Har ikke andre våben i mit våbenhjul. Ifølge våbenskabet ejer jeg to andre våben, men de dukker ikke op, selvom jg trykker anvend...
Please lidt hjælp


Er du Svennis57 på PSlife? Det er præcis de samme spørgsmål der stilles nemlig :mrgreen:
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf Lamsis » 28. dec 2012 17:16

Hej Jake, ja jeg bruger alle kanaler :)
Mine drenge har efterhånden overtaget mine konsoller, så jeg har scoret retten til også at spille Ps...
"Never to old to rock!" ~ Homer Simpson.
Lamsis
Niveau 4
 
Indlæg: 596


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf So3x » 4. jan 2013 12:39

Hejsa!

Nogle der ved om det er muligt at skifte kameravinklen når man benytter vehicles mv?

3. person tiltaler mig lidt mere :)
So3x
Niveau 1
 
Indlæg: 72


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf Jake242 » 4. jan 2013 13:30

So3x skrev:Hejsa!

Nogle der ved om det er muligt at skifte kameravinklen når man benytter vehicles mv?

3. person tiltaler mig lidt mere :)


Det kan man ikke
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf p1co9210 » 12. jan 2013 15:22

Jeg er snart færdig med SP-campaign og indtil videre er det satme et godt spil. Dog syntes jeg ikke det kører flydende, altså lidt som om Xboxen trækker det dårligt.. Er jeg den eneste der oplever dette?

- Men jeg ville høre om der er nogle, som er frisk på noget co-op. Hvis i er så add mig!
Add mig også på Playstationen: P1coDK
p1co9210
Niveau 6
 
Indlæg: 1990
By: Aalborg


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf Lowlandet » 12. jan 2013 15:30

p1co9210 skrev:Jeg er snart færdig med SP-campaign og indtil videre er det satme et godt spil. Dog syntes jeg ikke det kører flydende, altså lidt som om Xboxen trækker det dårligt.. Er jeg den eneste der oplever dette?

- Men jeg ville høre om der er nogle, som er frisk på noget co-op. Hvis i er så add mig!


Har addet dig. :-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf Dirty South » 12. jan 2013 21:54

Lowlandet skrev:
p1co9210 skrev:Jeg er snart færdig med SP-campaign og indtil videre er det satme et godt spil. Dog syntes jeg ikke det kører flydende, altså lidt som om Xboxen trækker det dårligt.. Er jeg den eneste der oplever dette?

- Men jeg ville høre om der er nogle, som er frisk på noget co-op. Hvis i er så add mig!


Har addet dig. :-)

Husk at fortælle du kun gider game med folk der har Mic ^_^
Dirty South
 


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf Lowlandet » 12. jan 2013 22:59

Dirty South skrev:
Lowlandet skrev:
p1co9210 skrev:Jeg er snart færdig med SP-campaign og indtil videre er det satme et godt spil. Dog syntes jeg ikke det kører flydende, altså lidt som om Xboxen trækker det dårligt.. Er jeg den eneste der oplever dette?

- Men jeg ville høre om der er nogle, som er frisk på noget co-op. Hvis i er så add mig!


Har addet dig. :-)

Husk at fortælle du kun gider game med folk der har Mic ^_^


Ja, når det er team baseret ;-) Far Cry 3 Co-op tager 2-3 timer at køre igennem, mon ikke jeg overlever :P
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf Ralle » 14. jan 2013 15:47

I min version er der inkluderet "the lost expeditions" Hvor kan jeg unlocke det henne?

EDIT: Har fundet det nu:)
Ralle
Niveau 3
 
Indlæg: 211


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf Aaliyahchili » 17. jan 2013 20:32

Der er kommet en DLC til far cry 3,er den relevant for sp-delen eller er det lige meget med at købe den ? BTW absolut det fedste spil jeg har spillet på xboxen...... :)
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster

cron