Xboxlife forum

Far cry 3 tråd

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf Morten Skou » 17. dec 2012 21:51

Far Cry 2 synes jeg var ENORMT kedeligt... det er lige før at jeg vil sige at du må FÅ det af mig, hvis du lover at få 1000/1000 i det ;)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf DKsDEVIL » 17. dec 2012 23:30

FC1 er godt men ikke så kønt mere, FC2 er skod lever slet ikke op til hverten 1 eller 3.

PS: der er også folk der er gået gennem skyrim på få dage men det betyder ikke de har spillet spillet rigtig, imo altså
spil som disse skal nydes for der er få af dem og langt mellem de gode.
DKsDEVIL
Niveau 4
 
Indlæg: 385


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf CaptainKicker » 17. dec 2012 23:42

DKsDEVIL skrev:PS: der er også folk der er gået gennem skyrim på få dage men det betyder ikke de har spillet spillet rigtig, imo altså
spil som disse skal nydes for der er få af dem og langt mellem de gode.


Fuldstændig enig. Jeg spiller det, ligesom jeg spillede Skyrim. Det er så unikke oplevelser man får med sådanne spil.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf Rotator » 17. dec 2012 23:49

CaptainKicker skrev:Normalt er jeg ikke en tøs når det kommer til spil, men mit første møde med en krokodille fik nærmest mit hjerte til at gå i stå. Aldrig har jeg været så uforberedt på noget.



Jeg hoppede op på en mole, nakkede en mob og slæbte ham baglæns ned mod vandet igen.
Det øjeblik vi begge ramte vandet, sad der en krokodille i min arm!
Jeg tror nok lige et lille piv undslap :D
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf CaptainKicker » 18. dec 2012 00:24

Hahaha!

Ja, de erfarne Far Cry 3 spillere vil nok sige "NOOB!!!" for ikke at bemærke sådan en glubsk satan, men i sit første encounter med de her djævler, så kan man ikke undgå at misse et par hjerteslag og pive :D
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf CvKM » 18. dec 2012 00:35

Jeg har det på samme måde som jer. Lige da jeg begyndte at spille det, røg jeg i vandet og lå og plaskede lidt rundt mens jeg ledte efter en vej op. BAM... Så var der en krokodille der bed fast i min arm. Jeg fik et shock og mine øjne blev så store som tekopper! Så hver gang jeg hopper ned i noget vand nu, svømmer jeg hurtigt mens jeg tænker "Svøm forhelvede, svøm!".
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf CaptainKicker » 18. dec 2012 00:46

CvKM skrev:Jeg har det på samme måde som jer. Lige da jeg begyndte at spille det, røg jeg i vandet og lå og plaskede lidt rundt mens jeg ledte efter en vej op. BAM... Så var der en krokodille der bed fast i min arm. Jeg fik et shock og mine øjne blev så store som tekopper! Så hver gang jeg hopper ned i noget vand nu, svømmer jeg hurtigt mens jeg tænker "Svøm forhelvede, svøm!".


LOL, samme her. Jeg står tit og glor rundt og tænker "Ååååårh please, ingen krokodiller, ingen krokodiller..."

Og så rammer paranoiaen når man plasker rundt i vandet, og det føles som evigheder.

Selv slangerne skræmmer mig. Ligeså snart jeg kan høre lydende så går jeg i panik, i frygt for at jeg jokker over den ubevidst, og den hopper på mig. Eller generelt bare reptilerne.. Ugh, jeg bliver sådan en tudeprins når jeg møder disse elementer i spillet.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf Hasani94 » 18. dec 2012 03:37

Vandet i det her spil er sindsygt uhyggeligt!! HOLD JER VÆK!
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf DKsDEVIL » 18. dec 2012 11:30

Hasani94 skrev:Vandet i det her spil er sindsygt uhyggeligt!! HOLD JER VÆK!


Det er ikke så meget vandet der er uhyggelig, mere beden langs floder, man går stille og plukke blomster til sit geværløb også pludselig kommer der en kæmpe krokodille og æder ens ene ben det er altså ikke pænt gjort.
DKsDEVIL
Niveau 4
 
Indlæg: 385


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf Hasani94 » 18. dec 2012 13:55

DKsDEVIL skrev:
Hasani94 skrev:Vandet i det her spil er sindsygt uhyggeligt!! HOLD JER VÆK!


Det er ikke så meget vandet der er uhyggelig, mere beden langs floder, man går stille og plukke blomster til sit geværløb også pludselig kommer der en kæmpe krokodille og æder ens ene ben det er altså ikke pænt gjort.

Nu har jeg ikke helt set krokodiller i det her spil, men hajer... De gøre mig skide bange! - Har været tæt på et hjerteanfald 2 gange pga. dem.
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf svend-bent » 18. dec 2012 14:42

CaptainKicker skrev:Normalt er jeg ikke en tøs når det kommer til spil, men mit første møde med en krokodille fik nærmest mit hjerte til at gå i stå. Aldrig har jeg været så uforberedt på noget.



Der vil jeg nu mene at krokodillen er ret tydelig omkring 17 sek inde i videoen, men det er nok noget andet når man bare tænker på at slippe væk :P
Nogen der har fået nogle erfaringer med map editoren sammenlignet med den gamle? for det var noget jeg brugte mange timer på i 2´eren, og jeg glæder mig til at få denne titel mellem hænderne :)
Life's a game, and i could seriously use a walkthrough..
Livet er som et tag-selv bord, med en alt for lille tallerken..
svend-bent
Niveau 5
 
Indlæg: 914


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf CaptainKicker » 18. dec 2012 15:18

Ja jeg vil gerne indrømme at jeg kunne have kigget mig for, men på det tidspunkt havde jeg endnu ikke haft et møde med nogen krokodiller + jeg tænkte "Jeg når det! Jeg nåår deeet!!! :D". - havde ærlig talt ikke en tanke om at der var krokodiller med, og at de befandt sig i sådan et område.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf CaptainKicker » 18. dec 2012 16:45

Uden at spoil slutningen, men efter man har klaret spillet, kan man så forsætte og klare resten af de ting man ikke har nået? Eller hvordan fungere det?
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf Tr3piD » 18. dec 2012 16:51

CaptainKicker skrev:Uden at spoil slutningen, men efter man har klaret spillet, kan man så forsætte og klare resten af de ting man ikke har nået? Eller hvordan fungere det?

ja
Tr3piD
Niveau 4
 
Indlæg: 317
By: Sønderborg


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf Stjerne » 18. dec 2012 17:13

Morten Skou skrev:Far Cry 2 synes jeg var ENORMT kedeligt... det er lige før at jeg vil sige at du må FÅ det af mig, hvis du lover at få 1000/1000 i det ;)

Du siger bare til, men jo svært at love når man ikke kender spillet :)

Men er det LANGT fra Far Cry 3 ?
Stjerne
Niveau 4
 
Indlæg: 677


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron