Xboxlife forum

Far cry 3 tråd

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf Elgar » 29. nov 2012 08:03

Jeg er i samme situation, blot med PC versionen. Det virker sgu lidt mærkeligt det her.

Elgar skrev:
Så håber jeg bare at Coolshop ikke failer, så jeg modtager det imorgen.


Fuck hvor er jeg synsk.
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf SealFox » 29. nov 2012 08:44

Har lige skrevet på deres facebook væk,
De lyver jo tydeligvis for deres kunder.
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf Blauwy » 29. nov 2012 08:50

Har i tænkt på at der kunne være sket en teknisk fejl hos, så de ikke kunne sende mails ud og opdatere lagerstatus mm? Jaja, der er lille chance for det, men det kunne da være noget i den dur.
Jeg mindes da at have modtaget pakket fra Coolshop, uden at have fået bekræftelse på at den er sendt, før jeg stod med den i hånden.

Vent nu bare lige og se hvad der sker, inden i river hovedet af folk :)
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf Cena » 29. nov 2012 08:53

Blauwy skrev:Har i tænkt på at der kunne være sket en teknisk fejl hos, så de ikke kunne sende mails ud og opdatere lagerstatus mm? Jaja, der er lille chance for det, men det kunne da være noget i den dur.
Jeg mindes da at have modtaget pakket fra Coolshop, uden at have fået bekræftelse på at den er sendt, før jeg stod med den i hånden.

Vent nu bare lige og se hvad der sker, inden i river hovedet af folk :)


Har prøvet det samme med Elgiganten.

Men chancen for de ikke har fået afsendt er dog større efter min mening. Men som Blauwy siger så vent og se :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf Gozzmo » 29. nov 2012 09:11

Lidt læsning for dem der orker.. Så må vi jo se om de "taler" sandt ;)



09:03:05 joachim: Venter på accept af chat-invitation med Coolshop DK ...

09:03:09 Coolshop DK: En kundeservice medarbejder vil svare din chat om kort tid.

09:03:34 Coolshop DK: Mens du venter tillader vi os lige at komme med et tip: Du kan udføre mange funktioner direkte på din profil. Rette leveringsadresse, lave ny betaling, checke afsendelsestidspunkt, annullere ordre med videre

09:03:37 Coolshop DK: Invitation til chat med Coolshop DK er accepteret af Sofie


09:01:05 Sofie: Hej og velkommen til Coolshop! Hvad kan jeg hjælpe dig med? Oplys venligst, hvis du allerede har kontaktet os via email.

09:03:49 joachim: er ikke i kontakt pr. mail

09:04:16 joachim: jeg har for noget tid siden bestilt far cry 3 hos jer til levering idag. ordr. Nr XXXXXX


09:02:19 Sofie: okay, har posten været der i dag?

09:05:17 joachim: jeg chattede igår med en af dine kolleger som garanterede at spillet ville bliver leveret IDAG på release. Jeg får dog så en sms/mail i morges at pakken er pakket, og vil blive sendt senere i dag. Kan det virkelig være rigtigt, at jeg først modtager spil imorgen?

09:06:02 joachim: PostDK har ikke været her endnu, men hvis I først har pakket i morges og sender i dag, modtager jeg vel ikke i dag som lovet?


09:03:32 Sofie: Det er sendt i går, og bør komme frem i dag.

09:07:17 joachim: Det er jeg glad for, at høre. Jeg blev bare meget skuffet, da jeg først fik sms i morges og derfor antager at jeg derfor først modtager spil i morgen. Men du kan se i dit system, at det er sendt i går så jeg modtager i dag?

09:07:51 joachim: Under Min Konto på jeres side, står der bare ikke, at det er afsendt.


09:05:45 Sofie: Ja det kan jeg godt forstå. Varen er sendt, og bør komme i dag. Vi kan selvfølgelig ikke garantere noget, da det er op til posten, om der er dag til dag levering

09:08:32 joachim: OK, jeg venter spændt. Tak for hjælpen


09:07:01 Sofie: Det var så lidt
Gozzmo
Niveau 6
 
Indlæg: 1328


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf WozziFuzz » 29. nov 2012 09:15

Ja så fik jeg chattet med Sofie fra Coolshop. Hun forsikrede mig om, at den altså var blevet sendt afsted igår, og at den burde komme idag. Vi får se
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf SealFox » 29. nov 2012 09:16

Chatten med kundeservice
09:10:45 martin: Venter på accept af chat-invitation med Coolshop DK ...
09:10:49 Coolshop DK: En kundeservice medarbejder vil svare din chat om kort tid.
09:11:14 Coolshop DK: Mens du venter tillader vi os lige at komme med et tip: Du kan udføre mange funktioner direkte på din profil. Rette leveringsadresse, lave ny betaling, checke afsendelsestidspunkt, annullere ordre med videre
09:11:45 Coolshop DK: Invitation til chat med Coolshop DK er accepteret af Sofie
09:11:04 Sofie: Hej og velkommen til Coolshop! Hvad kan jeg hjælpe dig med? Oplys venligst, hvis du allerede har kontaktet os via email.
09:12:38 martin: Hej, nu skal du høre jeg har bestilt far cry 3 insane edition til xbox360, som har realese idag, men det er først sendt idag.
09:12:38 Sofie: nej det er den ikke, det er bare vores mails og sms'er der er lidt bagud :-)
09:14:24 martin: Okay... Er det noget du vil kontrollere ? du har mit ordre nr ike?
09:14:18 Sofie: Det har jeg skam gjort :-)
09:15:14 martin: Så jeg burde få det idag?
09:14:59 Sofie: Ja
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf SealFox » 29. nov 2012 09:19

Btw, hvis i er udtilfredse osv så lad være med at skrive det på deres facebook side, det bliver bare slettet.
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf Cena » 29. nov 2012 09:21

Så håber vi på hun ikke bare har stukket jer en plade, men at det rent faktisk kommer i dag :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf SealFox » 29. nov 2012 09:23

De har også gjord så man ikke kan skrive på deres væk mere, eller jeg kan ikke,
Og de har slettet mine oplæg samt da jeg sværet på et oplæg.. det jo et diktatur de har der.
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf Elgar » 29. nov 2012 09:30

Jeg var til gengæld ikke så heldig. De havde ikke modtaget nok, så min er ikke blevet sendt. Det er sgu ikke OK, men så må jeg se om jeg kan finde den i en fysisk butik her i nærheden. Ved bare ikke hvem der skulle have insane edition.
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf WozziFuzz » 29. nov 2012 09:38

Jeg har åbnet vinduet, så nu venter jeg bare på posten tøffer ind på sin lille knallert, alt imens jeg spiller Halo;)
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf SealFox » 29. nov 2012 09:41

Har modtaget spillet,
Hmm så de lyver ikke...... vildt.
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf Macheta » 29. nov 2012 09:42

Okay, jeg har så fået en mail hvor de meddeler at varen er pakket og plukket OG VIL BLIVE SENDT AFSTED SENERE IDAG!!!! Jeg håber for deres vedkommende at der her er snak om den fejl i snakker om længere oppe, for det skal kraftedeme være løgn hvis jeg først får det imorgen!
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf Gozzmo » 29. nov 2012 09:44

Stod også i min, at det først bliver sendt senere idag. Nu må vi se. Modtager jeg det ikke fra dem idag køber jeg i fysisk butik, og sender deres version tilbage.
Gozzmo
Niveau 6
 
Indlæg: 1328


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster

cron