Xboxlife forum

Far cry 3 tråd

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf hinke dk » 25. nov 2012 09:36

fodbod1232 skrev:
he1nz skrev:16:10 minutter inde i videon kan man da se Vehicles/køretøjer på objekt listen..? Og endnu bedre, hostile ai's.. så det må næsten betyde at man kan lave sine egne små co-op missioner.. eller ai'sne kan måske bruges i alm. multiplayer!?
Det ser i hvert fald ud til at map editoren har fået et ordentlig skud steorider i forhold til Far Cry 2 :D


Ingen AI eller køretøjer i multiplayer det er kun for Map editor use :(


Så man kan ikke lave en map med AI og så spille den splitscreen med en ven?
hinke dk
Niveau 4
 
Indlæg: 442


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf IkkNico » 28. nov 2012 07:35

heinstach skrev:Det bliver helt klart et af de spil, jeg vil forsøge at finde tid til i juleferien.

Ved sgu' ikke om jeg holder så længe
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf Elgar » 28. nov 2012 11:56

Damn, det bliver sgu fedt endelig at komme igang. Jeg ser frem til endelig at spille et sandbox FPS igen, de sidste jeg spillede var Far Cry 2 og det originale Crysis i sin tid.

Så håber jeg bare at Coolshop ikke failer, så jeg modtager det imorgen.
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf mc cj » 28. nov 2012 16:51

Det her spil er nok et af de få jeg har set frem til i år :D Håber det bliver pengene værd.
Men mest af alt at det ikke skuffer som AC3 og BO2 har skuffet mig, fortryder især at have smidt penge efter Black Ops 2, nøj en ordenlig gang møj.
Nogen der ved om det er værd at forudbestille udgaven med de der ekstra missioner?
mc cj
Niveau 3
 
Indlæg: 268


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf Meistar » 28. nov 2012 17:09

Har nu spillet et par timer Far Cry3 på Xbox360 (Bilka Aalborg sælger det allerede).

Synes sgu det er irriterende med screen tearing :s
Men ellers virker det fedt
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf Whineproduct » 28. nov 2012 17:21

Meistar skrev:Har nu spillet et par timer Far Cry3 på Xbox360 (Bilka Aalborg sælger det allerede).

Synes sgu det er irriterende med screen tearing :s
Men ellers virker det fedt

Hvad er screen tearing?
Whineproduct
Niveau 3
 
Indlæg: 247
By: 2900 Hellerup.


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf Mike.B » 28. nov 2012 17:48

det er hvor skærmen ikke kan følge med rent grafisk og laver en slags skæring hen over billede nærmest som om billedet hopper, det kan for det meste fixes med en opdatering af skærmen
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf SealFox » 28. nov 2012 20:17

Dejligt at coolshop fucker ens ordre op efter jeg ved ikke hvor mange spil der er købt uden problemer,
Så for ikke mit insane edition imorgen, og de har hævet pengene... det sku svinsk.
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf WozziFuzz » 28. nov 2012 20:23

SealFox skrev:Dejligt at coolshop fucker ens ordre op efter jeg ved ikke hvor mange spil der er købt uden problemer,
Så for ikke mit insane edition imorgen, og de har hævet pengene... det sku svinsk.


Hvordan ved du at du ikke får imorgen?
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf BenjaminK » 28. nov 2012 21:04

Har lige nørdet et par timer, åh hvor er det fantastisk :-) og har jo kun set så lille en bid af spillet :-)
[b]1000/1000:[/b] Godfather 2, Lost Via Domus
[b]200/200:[/b] Worms, Golf: Tee It Up!, UNO, Dash of Destruction, DR2: Case Zero
BenjaminK
Niveau 5
 
Indlæg: 912
By: Esbjerg


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf SealFox » 28. nov 2012 21:21

WozziFuzz skrev:
SealFox skrev:Dejligt at coolshop fucker ens ordre op efter jeg ved ikke hvor mange spil der er købt uden problemer,
Så for ikke mit insane edition imorgen, og de har hævet pengene... det sku svinsk.


Hvordan ved du at du ikke får imorgen?


Ingen email,
Ingen sms,
Intet det er sendt under ordren...
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf Gozzmo » 28. nov 2012 21:40

Samme situation her.. Lorteshop! Chattede endda med dem tidligere idag hvor de garanterede levering imorgen. Sidste gang jeg har handlet der
Gozzmo
Niveau 6
 
Indlæg: 1328


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf WozziFuzz » 28. nov 2012 21:45

Gozzmo skrev:Samme situation her.. Lorteshop! Chattede endda med dem tidligere idag hvor de garanterede levering imorgen. Sidste gang jeg har handlet der


OMG, OMG. Ja, chattede med dem gjorde jeg, blev forsikret om levering i morgen blev jeg. SKAL fucking bare ligge i kassen imorgen. Bum
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf WozziFuzz » 29. nov 2012 07:59

Godmorgen! Så blir det sgu spændende at se hvad de har at sige til at der stadig står "behandles" under min ordre på FC3 inde på coolflop. Hva mon de har at sige til det i chatten kl 09:00?
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf Macheta » 29. nov 2012 08:00

WozziFuzz skrev:Godmorgen! Så blir det sgu spændende at se hvad de har at sige til at der stadig står "behandles" under min ordre på FC3 inde på coolflop. Hva mon de har at sige til det i chatten kl 09:00?


Fortæl, fortæl når det er. Jeg skal kraftedeme også vide besked om hvad fanden de har tænkt sig!
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster

cron