Xboxlife forum

Crysis 2 - Tråden...

Snak om first-person-shooter spil.

Re: -- Crysis 2 - Tråden --

Indlægaf iiMSchulerDK » 30. jan 2011 14:49

Har spillet demoen i et par timer og er blevet vild med det ^^ De første par matche er lidt kedelige og overskuelige for man aner hverken hoved eller røv i det system spillet er opbygget med fx gøre dig usynlig og man kan hoppe lidt højere og hoppe op ad en væg. Hvis man kigger så på COD: BO er det jo fuldstændig kopi af alt!! Er stor fan af COD: BO men kan dog godt få lidt for meget af det, så ville det være fedt at have et spil som crysis 2, der foregår 20 år frem i tiden, med præcis samme opsætninger, bl.a. challenge, rank 50, custom class, gamemodes og killstreaks. Så skal helt klart have det her!

Og som nogen skriver virker demoen ikke helt optimalt med connection og lag, men har selv prøvet at være host og så funger bare hele lortet. Alle ens skud og når man slår en enemy med ens våben. Alt funger 100%, så regner stærkt med de får rettet det sådan at alle får en god connection når det udkommer :D
iiMSchulerDK
Niveau 4
 
Indlæg: 450


Re: -- Crysis 2 - Tråden --

Indlægaf ilhan50 » 30. jan 2011 15:20

iiMSchulerDK skrev:Har spillet demoen i et par timer og er blevet vild med det ^^ De første par matche er lidt kedelige og overskuelige for man aner hverken hoved eller røv i det system spillet er opbygget med fx gøre dig usynlig og man kan hoppe lidt højere og hoppe op ad en væg. Hvis man kigger så på COD: BO er det jo fuldstændig kopi af alt!! Er stor fan af COD: BO men kan dog godt få lidt for meget af det, så ville det være fedt at have et spil som crysis 2, der foregår 20 år frem i tiden, med præcis samme opsætninger, bl.a. challenge, rank 50, custom class, gamemodes og killstreaks. Så skal helt klart have det her!

Og som nogen skriver virker demoen ikke helt optimalt med connection og lag, men har selv prøvet at være host og så funger bare hele lortet. Alle ens skud og når man slår en enemy med ens våben. Alt funger 100%, så regner stærkt med de får rettet det sådan at alle får en god connection når det udkommer :D


Hvad for nogle killstreaks er der i spillet ????
Er der evt en link?
ilhan50
Niveau 5
 
Indlæg: 854


Re: -- Crysis 2 - Tråden --

Indlægaf iiMSchulerDK » 30. jan 2011 15:24

Som jeg skrev er det en tro kopi og det komiske er at det er de samme killstreaks der er med ;) 3 kills: UAV, 5 kills: En slags laser kanon der kører over mappet(Slags preadtor missil eller airstrike) 7 Kills: En helikopter der skyder alle ned :D Og der er 3 eller 4 stykker mere man kan unlocke når man får den fulde version :)
iiMSchulerDK
Niveau 4
 
Indlæg: 450


Re: -- Crysis 2 - Tråden --

Indlægaf iiMSchulerDK » 30. jan 2011 15:25

Men hvis i er i tvivl kan i enten søge lidt på youtube på noget gameplay eller download demoen gratis på Xbox marketplace ;)
iiMSchulerDK
Niveau 4
 
Indlæg: 450


Re: -- Crysis 2 - Tråden --

Indlægaf ilhan50 » 30. jan 2011 15:26

iiMSchulerDK skrev:Som jeg skrev er det en tro kopi og det komiske er at det er de samme killstreaks der er med ;) 3 kills: UAV, 5 kills: En slags laser kanon der kører over mappet(Slags preadtor missil eller airstrike) 7 Kills: En helikopter der skyder alle ned :D Og der er 3 eller 4 stykker mere man kan unlocke når man får den fulde version :)


Nice glæder mig... :-)
ilhan50
Niveau 5
 
Indlæg: 854


Re: -- Crysis 2 - Tråden --

Indlægaf iiMSchulerDK » 30. jan 2011 15:27

Lige en ekstra ting jeg vil gøre opmærksom på at der er præcis ligesom i COD serien, er der komisk også perks! xD Og det er de samme perks som COD! Bl.a steady aim, faster reload, stealth (som vi kender som ninja perk), og resten kan man næsten gætte sig til ^^
iiMSchulerDK
Niveau 4
 
Indlæg: 450


Re: -- Crysis 2 - Tråden --

Indlægaf MoorWen » 30. jan 2011 16:51

Men det der er rigtig fedt ved killstreaks er at du ikke bare får dem alene ved at dræbe din modstander, det fede er at du først skal hen og samle hans dogg tagg op før du får killstreak.
Billede

Billede
MoorWen
Niveau 5
 
Indlæg: 1252


Re: -- Crysis 2 - Tråden --

Indlægaf allanb » 30. jan 2011 16:56

MoorWen skrev:Men det der er rigtig fedt ved killstreaks er at du ikke bare får dem alene ved at dræbe din modstander, det fede er at du først skal hen og samle hans dogg tagg op før du får killstreak.


Ja, sådan undgår man camping :-) Glæder mig så meget til dette spil...
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: -- Crysis 2 - Tråden --

Indlægaf PhilipDK » 1. feb 2011 20:59

Jeg prøvede lige demoen hurtigt, og jeg tror det bliver for vildt! :)
PhilipDK
Niveau 0
 
Indlæg: 29


Re: -- Crysis 2 - Tråden --

Indlægaf ilhan50 » 10. feb 2011 13:10

ilhan50
Niveau 5
 
Indlæg: 854


Re: -- Crysis 2 - Tråden --

Indlægaf fodbod1232 » 20. feb 2011 20:26

http://www.xbox360achievements.org/game ... ievements/

Achievements listen, latterlige multiplayer achievements
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


Re: -- Crysis 2 - Tråden --

Indlægaf SaintRasmus » 20. feb 2011 22:39

Hvis folk ikke har set den endnu, så har Gamespot lavet en 20 min lang live Demo med Nathan Camarillo fra Crytek.

Advarsel: I Demoen er fjenders AI meget, meget dårlig(snot dumme)

http://www.gamespot.com/shows/now-playi ... ot;thumb;4
SaintRasmus
Niveau 4
 
Indlæg: 668
By: Aalborg C


Re: -- Crysis 2 - Tråden --

Indlægaf ilhan50 » 5. mar 2011 14:49

Multiplayer demoen er oppe igen :-)
ilhan50
Niveau 5
 
Indlæg: 854


Re: -- Crysis 2 - Tråden --

Indlægaf iDanish Soul » 5. mar 2011 15:28

Det er satans lækkert på PC.
iDanish Soul
Niveau 5
 
Indlæg: 1045


Re: -- Crysis 2 - Tråden --

Indlægaf Ralle » 5. mar 2011 18:38

Det er lidt ligesom en blanding af BFBC 2, black ops, og Halo Reach:)
Ralle
Niveau 3
 
Indlæg: 211


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron