Xboxlife forum

Crysis 2 - Tråden...

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Crysis 2 - Tråden...

Indlægaf I Jub Jub I » 28. mar 2011 11:13

Mike.B skrev:vil lige høre om der er andre end mig der tit har invisible wall bug... for den rammer jeg godt nok tit når jeg går på opdagelse eller når jeg skal snipe.. det er af en eller anden grund kun når jeg skal snipe aliens... de står helt i det fri og bang, så rammer man en usynlig væg i stedet.. meget irriterende.. mn ville som sagt bare høre om der er andre der har det problem. plus at man pludselig falder igennem jorden...



JEg syntes også der er vildt mange invisible walls i multiplayer når man bruger sniper.

Glæder mig virkelig til jeg blir level 39 så man kan spille hardcore, er træt af at blive skudt af en der har mere armor end mig selvom jeg skyder først. :mrgreen:

Det er også latterligt man skal stige level for at kunne spille forskellige modes.
tsktsktsk
I Jub Jub I
Niveau 6
 
Indlæg: 1312


Re: Crysis 2 - Tråden...

Indlægaf he1nz » 30. mar 2011 12:28

Wow der er en god'damn vild stemning i singleplayer delen. Det er klart en af de bedre kampagner i længere tid.. og så kan man godt tilgive at der ind imellem står en fjende og traver ind i et objekt. Glæder mig til at komme ind i multiplayer delen!
Billede
Ghost Recon
2001 - 2012
R.I.P.
he1nz
Niveau 5
 
Indlæg: 1095


Re: Crysis 2 - Tråden...

Indlægaf Spankey103 » 30. mar 2011 13:02

Uuuh jeg glæder mig til at komme hjem! Så ligger dette vidunderlige spil nemlig i min postkasse :D
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Crysis 2 - Tråden...

Indlægaf lassefar » 30. mar 2011 14:05

Spankey103 skrev:Uuuh jeg glæder mig til at komme hjem! Så ligger dette vidunderlige spil nemlig i min postkasse :D



Glæd dig. Det er helt fantastisk. :shock:
Billede
lassefar
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: 9400, Nørresundby :)


Re: Crysis 2 - Tråden...

Indlægaf MetalGuyDK » 30. mar 2011 16:36

Er jeg den eneste der har lag?
MetalGuyDK
Niveau 2
 
Indlæg: 155


Re: Crysis 2 - Tråden...

Indlægaf Heinzovich » 30. mar 2011 17:06

Nej døjer selv med lag også :(
Heinzovich
Niveau 1
 
Indlæg: 64


Re: Crysis 2 - Tråden...

Indlægaf Ceerial » 30. mar 2011 17:32

næsten hele 20 min. har jeg spillet det i, inden det fuldstændigt crash'ede. Imponerende.
Ceerial
Niveau 7
 
Indlæg: 2192


Re: Crysis 2 - Tråden...

Indlægaf Spankey103 » 30. mar 2011 17:45

Nøøøøj det er jo awesome det her spil!
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Crysis 2 - Tråden...

Indlægaf Them » 30. mar 2011 18:36

Det bliver endnu mere awesome når det bliver pachet, og vi slipper for lag og afbrudte kampe
Them
Niveau 4
 
Indlæg: 736


Re: Crysis 2 - Tråden...

Indlægaf ilhan50 » 1. apr 2011 11:53

Them skrev:Det bliver endnu mere awesome når det bliver pachet, og vi slipper for lag og afbrudte kampe


Præcis :wink:
ilhan50
Niveau 5
 
Indlæg: 854


Re: Crysis 2 - Tråden...

Indlægaf Ceerial » 1. apr 2011 20:21

Nogen der kan forklare mig hvordan man får "modules"?

Det er noget med at man skal tage dem fra de aliens man dræber?
Ceerial
Niveau 7
 
Indlæg: 2192


Re: Crysis 2 - Tråden...

Indlægaf iiMSchulerDK » 2. apr 2011 08:34

Ser der er godt gang i tråden her nu og det er skønt :-) Fik Crysis i torsdag og mangler bare at finde nogle jeg kan spille med :) Så jeg har adder nogle herinde i den her tråd og håber vi kan komme til at få nogle timer sammen ;)

Ilhan50: Nu må du da snart fået skaffet de headset! :-D Vi må snart prøve at spille sammen ;) det kunne da være awesome! ^^
iiMSchulerDK
Niveau 4
 
Indlæg: 450


Re: Crysis 2 - Tråden...

Indlægaf ilhan50 » 2. apr 2011 12:01

iiMSchulerDK skrev:Ser der er godt gang i tråden her nu og det er skønt :-) Fik Crysis i torsdag og mangler bare at finde nogle jeg kan spille med :) Så jeg har adder nogle herinde i den her tråd og håber vi kan komme til at få nogle timer sammen ;)

Ilhan50: Nu må du da snart fået skaffet de headset! :-D Vi må snart prøve at spille sammen ;) det kunne da være awesome! ^^


Ja helt sikkert :mrgreen:
ilhan50
Niveau 5
 
Indlæg: 854


Re: Crysis 2 - Tråden...

Indlægaf ilhan50 » 4. apr 2011 18:46

Nu har jeg gennemført singelplayer delen..Men vil gerne prøve det med cheat også..Nogen er kender en hjemmeside eller nogle koder til spillet...Hvor man fx unlocker alt hvad man kan???? K
ilhan50
Niveau 5
 
Indlæg: 854


Re: Crysis 2 - Tråden...

Indlægaf Ralle » 22. apr 2011 00:43

SPOILER

Håber i kan sætte mig lidt mere en i historien:

Hvorfor vil CELL have nano dragten?
Hvorfor er de imod Gould?
Hvem er Hargreave?
Hvor skal Alcatraz og gould hen efter man har fundet gould?

Damn jeg kan sgu ikke rigtig finde rundt i det
Ralle
Niveau 3
 
Indlæg: 211


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron