Xboxlife forum

Breach

Snak om first-person-shooter spil.

Breach

Indlægaf Rockanoid » 21. jan 2011 13:17

Breach udkommer på XBLA til 1200 MS points den 26 februar.. og jeg glæder mig!

FPS med cover-system og hvor ødelæggelse af fjendens beskyttelse er nøglen til sejr. Det lyder godt, så jeg håber det lever op til mine forventninger! :)

Hvad tænker I?
"The way a man plays a game shows some of his character. The way he loses shows all of it."
Rockanoid
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Kirke Såby


Re: Breach

Indlægaf he1nz » 22. jan 2011 10:51

Breach ser meget sjovt ud, lige bort set fra covermode. Er mere til 1p spil hvor man bliver nød til at stikke næsen frem hvis man vil se noget :wink:

Men hele idéen, med spil som dette, som kommer på XBLA er vildt fedt. Vi kommer forhåbentlig til at se mange flere spil fra små udviklere på denne måde. Jeg vil f.eks. håbe at et spil som Ground Branch (blackfootstudios.com) lander på XBLA.. [-o<
Billede
Ghost Recon
2001 - 2012
R.I.P.
he1nz
Niveau 5
 
Indlæg: 1095


Re: Breach

Indlægaf Hanzo » 22. jan 2011 11:00

Har luret et par dage på det, og det er vel en mulighed hvis jeg har pengene på det tidspunkt. Ser i hvert fald fedt ud.
Hanzo
Niveau 5
 
Indlæg: 827


Re: Breach

Indlægaf Rockanoid » 31. jan 2011 17:41

.. Og så fik jeg prøvet "Breach" og blev skuffet! Tja, det er jo hvad der sker, når man forventer en ting og oplever noget andet. Hvad er Jeres erfaringer?
"The way a man plays a game shows some of his character. The way he loses shows all of it."
Rockanoid
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Kirke Såby


Re: Breach

Indlægaf Kaptajn Blod » 5. feb 2011 23:51

OK, 1 er skuffet, jeg søger lidt oplysninger om det er værd at købe eller ej, det virker jo som et lille hygge fps spil, eller hvad, jeg frygter at det kunne blive meget kedeligt meget hurtigt?
\,,/_(> <)_\,,/

Lagswitches are like tampons - Every pussy needs one
Kaptajn Blod
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: Breach

Indlægaf fneribyen » 6. feb 2011 15:43

Nu downloadede jeg det for et par dage siden, fordi jeg synes Spotlight billedet så rimelig svedigt ud. Men hold kæft det er dårligt. Der gik ikke lang tid før jeg straks gik ud og afinstallerede spillet.
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Re: Breach

Indlægaf Kaptajn Blod » 6. feb 2011 16:00

fneribyen skrev:Nu downloadede jeg det for et par dage siden, fordi jeg synes Spotlight billedet så rimelig svedigt ud. Men hold kæft det er dårligt. Der gik ikke lang tid før jeg straks gik ud og afinstallerede spillet.



Ok ja det var jo rimeligt slemt :) Ærgeligt at smide 1200 p efter det så, ingen som syntes det er fedt så? Jeg tror jeg sparer de point indtil videre
\,,/_(> <)_\,,/

Lagswitches are like tampons - Every pussy needs one
Kaptajn Blod
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: Breach

Indlægaf White Jackel Dk » 7. feb 2011 11:54

Jeg syntes at breach er et fedt spil. Minder meget om Rainbow six vegas serien. Med et hint af battle field. Dog tager det lang tid at tjene xp/points sammen. Så man kan unlocke våben og div. cool gadgets. Grafikken kunne godt være bedre men efter et stykke tids spillene så glemte jeg hurtig det. Det er ikke et spil for rambo typen (COD) Der stormer frem og skyder alt og alle. der skal lidt taktik og teamplay til at tjene de store xp beløb.

For mig er de 1200 points givet godt ud.
White Jackel Dk
Niveau 4
 
Indlæg: 753


Re: Breach

Indlægaf Macheta » 7. feb 2011 13:54

Prøvede lige trial-version af det igår. Udmidelbart virker det til at være et udemærket og fornøjeligt spil, taget i betragtning af at det jo er et arcade-spil. Men det lader ikke til at være et spil som har smittet af på særlig mange, kunne ikke finde en eneste at spille med/imod. Anyways, tror hellere jeg ville snuppe DeathSpank til den sum.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002



Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster