Xboxlife forum

Nyt Black Ops hack

Snak om first-person-shooter spil.

Nyt Black Ops hack

Indlægaf IkkNico » 1. jan 2011 13:24

Jeg kan desværre ikke linke til kilden på nedenstående, da det kommer fra et site, der primært beskæftiger sig med konsol mods og hacks.

Tilsyneladende har nogle modders fundet en ny metode til at afvikle 3. parts kode i Black Ops.
Hosten kører med disse mods, hvorefter hele lobbyen "smittes" (ligesom det også sås i MW2). Fpr at komme af med disse mod, skal man dahsboarde.

Spørgsmålet er hvor hurtigt Treyarch denne gang for lukket dette sikkerhedshul.

Infections ( They carry over online unless I have a star next to them, Last until you go to dashboard ) :
- Wallhack
- Aimbot *Everything except the red box carries over
- Promod
- Names above Heads
- Super jump *
- Super speed
- Infinite & larger UAV
- Infinite ammo *
- Steroid dogs
- Unlimited sprint *
- Perfect steady aim *
- Fully auto triple burst/semi auto weapons *
- Mega knife range
- No flash/stun effect *
- Simple FPS counter
- Ping counter and display
- Bullet tracers *
- Care packages never come down and all objects float on death
- Super bots which are impossible to beat without the god mode lol *


Other mods :
- Mod Menu
- Disco Mode
- Roughly 90% complete kamikaze bomber ( Will be compelte after I add in models )
- Spawn bots ( Roughly 90% complete, I just need to script them to spawn in now )
- Fully working AC130 built from scratch. Ill have two versions of it which are demonstrated in the video. One will be a walking AC130 and another will be a flying one.

Keep an eye in the future for mods relating to stats/15th prestige
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Nyt Black Ops hack

Indlægaf Zentix » 1. jan 2011 13:28

Sørgelige mennesker..
Billede
Zentix
Niveau 6
 
Indlæg: 1450


Re: Nyt Black Ops hack

Indlægaf Hanzo » 1. jan 2011 13:30

De forstår da i det mindste at spilde deres tid. :)
Hanzo
Niveau 5
 
Indlæg: 827


Re: Nyt Black Ops hack

Indlægaf allanb » 1. jan 2011 13:34

Fatter ikke at sådanne tosser der gider hacke / brug hacks i spil... Men de kompensere vel for manglende evner og små kønsorganer ;-)
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: Nyt Black Ops hack

Indlægaf Jobbermann » 1. jan 2011 13:40

Hvis det skulle ske for mig, hvad betyder dashborde så? Er det "bare" at gå helt ud af spillet?

Og ja, kæft hvor er det sørgeligt! (og træls)
Jobbermann
Niveau 3
 
Indlæg: 247


Re: Nyt Black Ops hack

Indlægaf IkkNico » 1. jan 2011 16:16

Jobbermann skrev:Hvis det skulle ske for mig, hvad betyder dashborde så?

Tryk Xbox-guide knappen, og vælg dashboard
Nu skulle du gerne være ude i xbox hovedmenuen
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Nyt Black Ops hack

Indlægaf JohnH » 1. jan 2011 18:46

Sørgeligt, nogle mennesker ved bare hvordan de ødelægger spillet for alle andre...
Hader de typer der bruger deres evner på den måde.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Nyt Black Ops hack

Indlægaf far til 3 » 1. jan 2011 18:53

Jamen så kom hjem til BF
Love my PIV status
far til 3
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Aalborg


Re: Nyt Black Ops hack

Indlægaf shuni00 » 1. jan 2011 19:12

Jeg oplevet i går at dem jeg spillet mod brugte snydekoder. Først og fremmest havde de samme clan tag foran deres navn, så de spillet sammen.. Vi var i en domination kamp , hvor jeg i flere situationer bemærket at der var noget galt. F.eks på et tidspunkt , da jeg skulle reloade, løb jeg hen til et væg og gemte mig bag det for at reloade. Kigget rundt omkring og der var ingen... Men pludselig kommer der en og skyder mig ned...Under killcam kunne jeg se hvordan han helt bevidst går hen til det væg hvor jeg gemte mig , og listet stille og roligt rundt om og skød . Det var som om han kunne se mig igennem vægget.

Kan huske engang i Counter Strike hvor folk brugte snydekoder , og man så bla kunne se sine modstandere igennem mure og vægge..

Udover det oplevet jeg også hvordan en modstander knifet mig fra langt afstand ca. 10 cm afstand var der imelem. Troet først det var et skud, men i killcam kunne jeg se, at han rakte hånden ud med knife som så ramte mig ... Tilsidst bemærket jeg da jeg kastet med flash bangs ved et flag hvor jeg skulle forsvare den, at der var intet effekt overhovdet.

Alt dette blev rapporteret til Activision med deres navne og clan tag, tidspunkt på hvornår vi spillede, og så har jeg også sendt dem klip med disse hændelser, så de med deres egne øjne kan se at der blev brugt snydekoder.

Jeg ved ikke om de svare tilbage om hvad de gøre ved det, men jeg har ihvertfald bedt dem om at bekræfte , at de følger op på det.
Vender tilbage så snart jeg høre noget..
shuni00
Niveau 3
 
Indlæg: 229


Re: Nyt Black Ops hack

Indlægaf Lakotiz » 1. jan 2011 21:10

shuni00 skrev:Jeg oplevet i går at dem jeg spillet mod brugte snydekoder. Først og fremmest havde de samme clan tag foran deres navn, så de spillet sammen.. Vi var i en domination kamp , hvor jeg i flere situationer bemærket at der var noget galt. F.eks på et tidspunkt , da jeg skulle reloade, løb jeg hen til et væg og gemte mig bag det for at reloade. Kigget rundt omkring og der var ingen... Men pludselig kommer der en og skyder mig ned...Under killcam kunne jeg se hvordan han helt bevidst går hen til det væg hvor jeg gemte mig , og listet stille og roligt rundt om og skød . Det var som om han kunne se mig igennem vægget.

Kan huske engang i Counter Strike hvor folk brugte snydekoder , og man så bla kunne se sine modstandere igennem mure og vægge..

Udover det oplevet jeg også hvordan en modstander knifet mig fra langt afstand ca. 10 cm afstand var der imelem. Troet først det var et skud, men i killcam kunne jeg se, at han rakte hånden ud med knife som så ramte mig ... Tilsidst bemærket jeg da jeg kastet med flash bangs ved et flag hvor jeg skulle forsvare den, at der var intet effekt overhovdet.

Alt dette blev rapporteret til Activision med deres navne og clan tag, tidspunkt på hvornår vi spillede, og så har jeg også sendt dem klip med disse hændelser, så de med deres egne øjne kan se at der blev brugt snydekoder.

Jeg ved ikke om de svare tilbage om hvad de gøre ved det, men jeg har ihvertfald bedt dem om at bekræfte , at de følger op på det.
Vender tilbage så snart jeg høre noget..


For det 1. Tror ikke det var "snydekoder" :P For det ville jo være latterligt at lave snydekoder til en online del i et spil?
Og personen som tog dig hvor du gemte dig kunne ha' brugt sound. Hvad mener du egentlig med de havde samme clantag foran deres navn, for alle kan have det samme clantag hvis det skulle være det?
Det med "commando" knife hvor man flyver langt fremad er en fejl.
Jeg har selv oplevet alle de der ting, og selv prøvet at udføre de fleste af dem, og jeg mener at det har intet med "snydekoder" at gøre.

- Lakotiz
Lakotiz
Niveau 0
 
Indlæg: 48


Re: Nyt Black Ops hack

Indlægaf shuni00 » 1. jan 2011 22:42

Lakotiz skrev:
For det 1. Tror ikke det var "snydekoder" :P For det ville jo være latterligt at lave snydekoder til en online del i et spil?
Og personen som tog dig hvor du gemte dig kunne ha' brugt sound. Hvad mener du egentlig med de havde samme clantag foran deres navn, for alle kan have det samme clantag hvis det skulle være det?
Det med "commando" knife hvor man flyver langt fremad er en fejl.
Jeg har selv oplevet alle de der ting, og selv prøvet at udføre de fleste af dem, og jeg mener at det har intet med "snydekoder" at gøre.

- Lakotiz


Hvad mener du med han brugte sound ? Sådan som jeg så det, så er jeg overbevist om der var noget galt. Nu er jeg ingen dårlig taber, for har været udsat for større øretæver i multiplayer delen, men lige den kamp var mærkelig..Det med clantag mente jeg, at det var en gruppe der spillet sammen, da du jo nok ved, så kan man spille på samme hold istedet for imod hinanden. Og til det sidste, så tror jeg du har misforstået. Det er ikke flyvende knife attack jeg nævnte, men at jeg oplevet i går, at han stod ca. 10 -15 cm fra mig, og stadigvæk kunne knife mig stående.
shuni00
Niveau 3
 
Indlæg: 229


Re: Nyt Black Ops hack

Indlægaf Lakotiz » 1. jan 2011 22:53

Jeg mener at han kunne høre dig da du løb over for at gemme dig. Mener at ninja pro gør så man kan høre alle meget tydligere, så hvis han havde det, ville det ikke have noget med hack at gøre.

Jeg forstår godt det med at de spiller i en gruppe nu, troede du mente at det var hack at de havde det samme clantag. :P

Det hvor man knifer og flyver langt frem bliver kaldt commando knife, som jeg skrev tidligere så er det en fejl som mange har oplevet. Du kan f.eks prøve at søge Black ops commando knife på youtube også vil du se mange andre som har oplevet det samme.

- Lakotiz
Lakotiz
Niveau 0
 
Indlæg: 48


Re: Nyt Black Ops hack

Indlægaf IkkNico » 1. jan 2011 23:35

shuni00 skrev:... da jeg skulle reloade, løb jeg hen til et væg og gemte mig bag det for at reloade. Kigget rundt omkring og der var ingen... Men pludselig kommer der en og skyder mig ned...Under killcam kunne jeg se hvordan han helt bevidst går hen til det væg hvor jeg gemte mig , og listet stille og roligt rundt om og skød . Det var som om han kunne se mig igennem vægget.




Kan huske engang i Counter Strike hvor folk brugte snydekoder , og man så bla kunne se sine modstandere igennem mure og vægge..

Udover det oplevet jeg også hvordan en modstander knifet mig fra langt afstand ca. 10 cm afstand var der imelem. Troet først det var et skud, men i killcam kunne jeg se, at han rakte hånden ud med knife som så ramte mig ... Tilsidst bemærket jeg da jeg kastet med flash bangs ved et flag hvor jeg skulle forsvare den, at der var intet effekt overhovdet.

Alt dette blev rapporteret til Activision med deres navne og clan tag, tidspunkt på hvornår vi spillede, og så har jeg også sendt dem klip med disse hændelser, så de med deres egne øjne kan se at der blev brugt snydekoder.

Jeg ved ikke om de svare tilbage om hvad de gøre ved det, men jeg har ihvertfald bedt dem om at bekræfte , at de følger op på det.
Vender tilbage så snart jeg høre noget..

Lyder alt sammen helt normalt.

Hvis ud ikke har Ninja Pro, råber din karakter hele tiden, bl.a. reloading! og så er du ikke svær at finde. Dette bruger jeg selv tit mod en modstander.

Den med kniven tror jeg vi alle har været ude for, det er en fejl i spillet (der dog er blevet rettet lidt op på).
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Nyt Black Ops hack

Indlægaf AMZB » 2. jan 2011 11:01

shuni00 skrev:Jeg oplevet i går at dem jeg spillet mod brugte snydekoder. Først og fremmest havde de samme clan tag foran deres navn, så de spillet sammen.. Vi var i en domination kamp , hvor jeg i flere situationer bemærket at der var noget galt. F.eks på et tidspunkt , da jeg skulle reloade, løb jeg hen til et væg og gemte mig bag det for at reloade. Kigget rundt omkring og der var ingen... Men pludselig kommer der en og skyder mig ned...Under killcam kunne jeg se hvordan han helt bevidst går hen til det væg hvor jeg gemte mig , og listet stille og roligt rundt om og skød . Det var som om han kunne se mig igennem vægget.

Kan huske engang i Counter Strike hvor folk brugte snydekoder , og man så bla kunne se sine modstandere igennem mure og vægge..

Udover det oplevet jeg også hvordan en modstander knifet mig fra langt afstand ca. 10 cm afstand var der imelem. Troet først det var et skud, men i killcam kunne jeg se, at han rakte hånden ud med knife som så ramte mig ... Tilsidst bemærket jeg da jeg kastet med flash bangs ved et flag hvor jeg skulle forsvare den, at der var intet effekt overhovdet.

Alt dette blev rapporteret til Activision med deres navne og clan tag, tidspunkt på hvornår vi spillede, og så har jeg også sendt dem klip med disse hændelser, så de med deres egne øjne kan se at der blev brugt snydekoder.

Jeg ved ikke om de svare tilbage om hvad de gøre ved det, men jeg har ihvertfald bedt dem om at bekræfte , at de følger op på det.
Vender tilbage så snart jeg høre noget..


Hver gang jeg læser det her ligger jeg flad af grin.. :lol: Jesus effing christ :lol: :lol:
AMZB
 


Re: Nyt Black Ops hack

Indlægaf dksiam » 2. jan 2011 12:01

ikke MOB, vel? :DD
http://www.pslife.dk/profile/5319/ratings - mine pslife handelskarakterer
http://www.xboxlife.dk/profile/9147/ratings - mine xboxlife handelskarakterer
dksiam
Niveau 4
 
Indlæg: 419


Næste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster

cron