Xboxlife forum

Homefront - Home is where the war is

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Homefront - Home is where the war is

Indlægaf TofeOiz » 13. jun 2011 18:13

THQ har konfirmeret nu... Kaos er lukket.
I got fribbits in my pants!
TofeOiz
Niveau 1
 
Indlæg: 93


Re: Homefront - Home is where the war is

Indlægaf Prozel » 13. jun 2011 18:18

Multiplayer var, baseret på demoen, okay. Jeg kunne dog aldrig i mit liv finde på, hvis jeg havde købt spillet brugt, finde på at købe online pass, det var det simpelthen ikke godt nok til. Desuden er online pass noget af det værste, der nogensinde er opfundet.
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Homefront - Home is where the war is

Indlægaf Del Pede » 13. jun 2011 18:46

Prozel skrev:Multiplayer var, baseret på demoen, okay. Jeg kunne dog aldrig i mit liv finde på, hvis jeg havde købt spillet brugt, finde på at købe online pass, det var det simpelthen ikke godt nok til. Desuden er online pass noget af det værste, der nogensinde er opfundet.


Homefront duperede mig hellere ikke. Jeg fandt Battle Control ganske underholdende, men der var så mange ting der skete tilfældigt i det spil, og så virkede det noget rushed.

Og online pass er en pest. Det samme med pre order DLC.
Billede
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


Re: Homefront - Home is where the war is

Indlægaf Prozel » 13. jun 2011 18:50

Den tank man købe for 2000 (?) point er desuden fucking crazy. Den ødelægger jo alle og der skal crazy meget til at den går i stykker.

Graffiken var... meh, ikke noget som skreg "WAUW".
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Homefront - Home is where the war is

Indlægaf Elgaard » 13. jun 2011 19:09

Prozel skrev:Desuden er online pass noget af det værste, der nogensinde er opfundet.


På ingen måde, det er faktisk i det fleste tilfælde meget retfærdigt.

Køber du spillet nyt, så går dele af pengene til udviklerne, køber du brugt gør de ikke. - Men de skal stadig stille dedikerede servere til rådighed for dig (I hvertfald i Homefront's tilfælde, men andre gør også, f.eks. BC2), det er alt andet end gratis.

Hvis du ikke vil støtte udvikleren/udgiveren, hvorfor skal de så stille servere til rådighed til dig?
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


Re: Homefront - Home is where the war is

Indlægaf Elgaard » 13. jun 2011 19:13

Desuden, så er det lovede gratis Premium Theme lige blevet smidt ud på Marketplace :)

http://marketplace.xbox.com/en-GB/Produ ... b040b0db55
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


Re: Homefront - Home is where the war is

Indlægaf Prozel » 13. jun 2011 19:18

Elgaard skrev:
Prozel skrev:Desuden er online pass noget af det værste, der nogensinde er opfundet.


På ingen måde, det er faktisk i det fleste tilfælde meget retfærdigt.

Køber du spillet nyt, så går dele af pengene til udviklerne, køber du brugt gør de ikke. - Men de skal stadig stille dedikerede servere til rådighed for dig (I hvertfald i Homefront's tilfælde, men andre gør også, f.eks. BC2), det er alt andet end gratis.

Hvis du ikke vil støtte udvikleren/udgiveren, hvorfor skal de så stille servere til rådighed til dig?


Fordi jeg betaler for xbox live!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Spøg til side, jeg gider bare ikke at betale ekstra, når jeg har købt et spil, hverken nyt eller brugt, for at spille multiplayer. :)
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Homefront - Home is where the war is

Indlægaf Elgaard » 13. jun 2011 19:20

Det er jo hele idéen - Køb nyt, så skal du ikke betale ekstra, idet du støtter udviklerne når du køber nyt.

Kan virkelig ikke se det uretfærdige i det.
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


Re: Homefront - Home is where the war is

Indlægaf Del Pede » 13. jun 2011 19:21

Elgaard skrev:
Prozel skrev:Desuden er online pass noget af det værste, der nogensinde er opfundet.


På ingen måde, det er faktisk i det fleste tilfælde meget retfærdigt.

Køber du spillet nyt, så går dele af pengene til udviklerne, køber du brugt gør de ikke. - Men de skal stadig stille dedikerede servere til rådighed for dig (I hvertfald i Homefront's tilfælde, men andre gør også, f.eks. BC2), det er alt andet end gratis.

Hvis du ikke vil støtte udvikleren/udgiveren, hvorfor skal de så stille servere til rådighed til dig?


Jeg vil sige, at i enkelte tilfælde, så er det okay. Jeg syntes ikke det er så galt, at der er et online pass til BF og Homefront, da der efterhånden er en temmelig stor foretning i brugte spil. Det er bare ufatteligt irriterende, at det ikke rigtigt afspejler sig i brugtprisen, at man derefter skal købe online pass. Men det er ikke udvilkernes skyld.

Men når man skal bruge online pass i spil som FIFA og UFC Undisputed, som kører p2p, så bliver jeg fandme sur. Endnu mere, når man så yderligere skal betale ekstra for at få features aktiveret, som allerede er klar på launch, så bliver det for meget.

Men jeg forstår godt din pointe Elgaard, men det er altså en industri, som nu er den største i underholdningsbranchen, som konstant finder på metoder at hive penge ud af folks lommer
Billede
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


Re: Homefront - Home is where the war is

Indlægaf Prozel » 13. jun 2011 19:33

Elgaard skrev:Det er jo hele idéen - Køb nyt, så skal du ikke betale ekstra, idet du støtter udviklerne når du køber nyt.

Kan virkelig ikke se det uretfærdige i det.


Jeg tror dog ikke, at det er den rigtige måde at motivere forbrugerne til at købe nyt. Jeg gider stadigvæk ikke at give 549,- (349,- i UK) for et nyt spil. Jeg ved ikke om deres strategi har givet potte, men jeg ved for mit eget vedkommende, at EA, THQ osv. ikke har tjent mere på mig, fordi jeg ikke kan spille deres multiplayer, når jeg køber deres spil brugt, tværtimod, så har jeg helt droppet at købe DLC.
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Foregående

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 44 gæster

cron