Xboxlife forum

Homefront - Home is where the war is

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Homefront - Home is where the war is

Indlægaf IkkNico » 8. mar 2011 22:26

Dem har jeg også set, men jeg venter stadig på at se flere, mange flere, og endnu vigtigere spillernes reaktioner.

Kampagnen skulle i øvrigt blive omkring 5 timer lang ifølge computerandvideogames.com
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Homefront - Home is where the war is

Indlægaf IkkNico » 9. mar 2011 10:51

faldt over en post på et andet forum med henvisning til nogle af de første reviews

Austin Roddy Gameplanet gave 9.3/10
Gamesmedia 10/10
Mediafirestudio 9.7/10
Psn national studio 8.7/10

Med italiens OPM og PSM3 giver det foreløbigt en gennemsnitsscore på 9,2 ... det er da ikke helt galt.
det jeg dog hæfter mig mest ved, er at der er generel enighed scoren (der er ikke de store udsving), hvilket plejer at være et godt tegn.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Homefront - Home is where the war is

Indlægaf IkkNico » 9. mar 2011 16:56

Ny multiplayer gameplay video (med tysk kommentar)



Selcom jeg stadig venter i spænding på anmeldelser og feedback fra spillerne, så har de sidste to dages info bestemt gjort mig mere positivt stemt overfor Homefront.

Gameplayet i videon ovenfor dufter væsentligt mere af Battlefield end af MoH. Hvilket ikke kommer som den store overraskelse, da Kaos Studios under navnet Trauma Studios lavede Battlefield modden Desert Combat og arbejdede sammen med DICE på Battlefield 2. Det er da en ganske hæderlig track record.

Derudover tiltaler 2 ting mig yderligere.
> Battle points med direkte adgang til aktivering af forvalgte "killstreaks".
> Høj prioritet mål ... Hvis du får en god killstreak, vil du få vist stjerner over dit hovede, og går du helt amok en rød diamant. Samtidig bliver din lokation vist på radaren, og intet af det forsvinder før du dør. dette burde betyde større udfordring for de gode spillere, noget at jage for os middelmådige og campere der får det svært.

... så der er bestemt håb for en god titel.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Homefront - Home is where the war is

Indlægaf gizmo » 9. mar 2011 19:07

Jeg er faktisk blevet rigtig hooked på spillet og skal helt sikkert have det, men glæder mig nu stadig til anmeldelser ;D
Billede
gizmo
Niveau 4
 
Indlæg: 522
By: næstved


Re: Homefront - Home is where the war is

Indlægaf Del Pede » 9. mar 2011 19:54

Jeg er også blevet lidt mere sulten, efter de sidste par multiplayer bidder. Er release date blevet rykket til d. 18/3 eller er gamestop bare de eneste som kan tilbyde spillet d. 11/3?
Billede
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


Re: Homefront - Home is where the war is

Indlægaf SealFox » 9. mar 2011 20:58

Det ser okay ud, synes bare animationen på spillerne ser noget stift ud, lidt ala cs 1.6
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Re: Homefront - Home is where the war is

Indlægaf IkkNico » 9. mar 2011 23:07

Animarioner og grafik bekymrer mig ikke så meget, så længe gameplayet holder, kan resten for min skyld godt være mindre poleret.

Videoerne begynder nu at guldøl på et typisk Nørrebro værtshus.
Her er f.eks. en, hvor der kigges nærmere på Battle Commanderen



Umiddelbart ser det jo fint ud, men jeg bemærker, at spilleren vi følger køber en Battle Drone for sin BPS, og tjener point nok til endnu en. med andre ord, han bruger sit killstreak til at få det næste. Ikke godt. den feature er set før, og var for mit vedkommende med til at ødelægge en del af fornøjelsen ved at spille online.

Der er flere videoer på vej i denne serie. Den næste bliver uploadet i morgen.

Episode 1 - "Battle Commander" - innovative multiplayer mode
Episode 2 - "Land Grab" - the game's take on a territory mode
Episode 3 - "Single Player Campaign pt 1"
Episode 4 - "Single Player Campaign pt 2"
Episode 5 - "Classes and upgrades in multiplayer"
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Homefront - Home is where the war is

Indlægaf Del Pede » 10. mar 2011 01:59

IkkNico skrev:
Umiddelbart ser det jo fint ud, men jeg bemærker, at spilleren vi følger køber en Battle Drone for sin BPS, og tjener point nok til endnu en. med andre ord, han bruger sit killstreak til at få det næste. Ikke godt. den feature er set før, og var for mit vedkommende med til at ødelægge en del af fornøjelsen ved at spille online.


Ja, det syntes jeg også umiddelbart er lidt nederen. Samtidig undre jeg mig også over de begynder at stave next med X istedet for H. I alle videoer står der "Neht Level". En skønhedsfejl, men nu har den stået på i lang tid. Og så bekymre det mig også lidt, at man flere gange ser, at han spawner ind bag fjender.

Jeg vil virkeligt også gerne se lidt multiplayer anmeldelser, men er efterhånden villig til at tage chancen med spillet, nu da det kan fåes til under 400 kr
Billede
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


Re: Homefront - Home is where the war is

Indlægaf SealFox » 10. mar 2011 03:36

Der er heller ikke særlig mange våben med :-\
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Re: Homefront - Home is where the war is

Indlægaf IkkNico » 10. mar 2011 07:20

Den eneste liste over våben jeg har set, er den ubekræftede liste jeg postede på side 3.
Håber da virkelig der er mange våben, jo mere forskelligt legetøj jo bedre, men den slags koster garanteret også penge på linie med at få licens til at bruge bestemte bilmærker i racerspil.

@Pede:
Du er selv en skønhedsfejl


*** SPOILER SPOILER SPOILER ***
De første 25 minutter af kampagnen.

det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Homefront - Home is where the war is

Indlægaf Det bare Arne » 10. mar 2011 09:29

Del Pede skrev:
IkkNico skrev:
Umiddelbart ser det jo fint ud, men jeg bemærker, at spilleren vi følger køber en Battle Drone for sin BPS, og tjener point nok til endnu en. med andre ord, han bruger sit killstreak til at få det næste. Ikke godt. den feature er set før, og var for mit vedkommende med til at ødelægge en del af fornøjelsen ved at spille online.


Ja, det syntes jeg også umiddelbart er lidt nederen. Samtidig undre jeg mig også over de begynder at stave next med X istedet for H. I alle videoer står der "Neht Level". En skønhedsfejl, men nu har den stået på i lang tid. Og så bekymre det mig også lidt, at man flere gange ser, at han spawner ind bag fjender.

Jeg vil virkeligt også gerne se lidt multiplayer anmeldelser, men er efterhånden villig til at tage chancen med spillet, nu da det kan fåes til under 400 kr


Jeg temmelig sikker på at der squad spawn med. Uden dog og være helt sikker, men det kunne være årsagen.

Dronen bekymrer mig, men jeg tror faktisk ikke den bliver et større problem end dronerne i BC2. Og hvis han samtididg lyser op som et juletræ efter et par kills er jeg fortrøstningsfuld.
Det bare Arne
Niveau 1
 
Indlæg: 57


Re: Homefront - Home is where the war is

Indlægaf Del Pede » 10. mar 2011 16:16

IkkNico skrev:@Pede:
Du er selv en skønhedsfejl


Jeg er en skøn fejl

Del Pede skrev:Er release date blevet rykket til d. 18/3 eller er gamestop bare de eneste som kan tilbyde spillet d. 11/3?


Det er rykket til d. 18, og så i Gamestop, som sædvanligvis ikke har opdateret noget af deres promo materiale
Billede
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


Re: Homefront - Home is where the war is

Indlægaf JohnH » 10. mar 2011 16:49

Del Pede skrev:Er release date blevet rykket til d. 18/3 eller er gamestop bare de eneste som kan tilbyde spillet d. 11/3?




Ved du hvad Gamestop har af indbytningpris/tilbud , ell lign. på Homefront ? deres side er jo ikke ret hjælpsom :wink:
Senest rettet af JohnH 10. mar 2011 17:41, rettet i alt 1 gang.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Homefront - Home is where the war is

Indlægaf Del Pede » 10. mar 2011 16:53

JohnH skrev:Ved du hvad Gamestop har af indbytningpris/tilbud , ell lign. på Homefront ? deres side er jo ikke ret hjælpsom :wink:


Man får +25% ekstra på de spil man indbytter, samt et gavekort med 100 kr på når man henter spillet. Man får også noglet in-game unlocks af en ligegyldig sort.
Exclusive weapon
* 870 Epress shotgun

Day 1 unlocks:
* Air Recon Drone
* Auto repair ability
* SCAR-

Spillet koster 499 kr,
Billede
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


Re: Homefront - Home is where the war is

Indlægaf IkkNico » 10. mar 2011 17:14

Nu har jeg set den 23 min video igennem længere oppe i tråden, og min umiddelbare reaktion er, at de fejl og glitches som er nævnt i flere previews, ser ud til at være banket ud af spillet.
Det er ikke super imponerende at se på, f.eks. ser eksplosionerne lidt tamme ud, men gameplayet ser ud til at være solidt nok, og med et fornuftigt mix af ildkamp og pauser, krydret med et glimt ind i NPCernes personlighed.
Hvis historien holder, så kunne dette sagtens blive en god SP oplevelse.


Achievments (inkl. ikoner) kan ses HER

2 ting jeg stadig savner info om:
> control layout (kan ikke fordrage at have kniven på en af stick'sene)
> kan man prestige (elsker at starte forfra, når jeg ikke længere en nybegynder)

... venter stadig på de første reviews online
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron