Xboxlife forum

Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black Ops)

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf koopi » 1. feb 2011 21:44

Det har jeg også oplevet mange gange, også før denne map pack. Jeg tror det er ham der får ham ned at ligge, der får et kill ud af det, lige meget hvad. :) Det er også fair nok, da jeg hadede, at jeg tit oplevede at jeg fik en ned at ligge, og så var der en anden der fik mit kill. :P
koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 394


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf BuBubbi » 1. feb 2011 22:19

koopi skrev:Det har jeg også oplevet mange gange, også før denne map pack. Jeg tror det er ham der får ham ned at ligge, der får et kill ud af det, lige meget hvad. :) Det er også fair nok, da jeg hadede, at jeg tit oplevede at jeg fik en ned at ligge, og så var der en anden der fik mit kill. :P


Det er rart man ikke kan få stjålet sit kill mere..
Isæt i S&D, da de jo tæller en hel del mere..

Jeg ser dog en anden side af problemet efter opdateringen, som jeg også har skrevet om her:
viewtopic.php?f=7&t=75532
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf loonitunius » 2. feb 2011 00:52

syntes det er et super tiltag, mand jeg har fået mange assist, hvor jeg har lavet hele arbejdet, og så der en der lige kommer med 1 skud ARGH... dog har jeg altid være relativt ligeglad da det er holdet der skal vinde og det er teamplay :D
Billede
loonitunius
Niveau 6
 
Indlæg: 1583


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf Henrik_bj » 2. feb 2011 02:00

Umiddelbart synes jeg det er nogle fine nye baner.. Hvert fald meget bedre end den sidst nye mappack til MW2! Den var lige til at sprætte op og lave pølser i!
Banerne er meget varieret og har nogle fede nye tiltag, hvilket jeg synes gør dem det hele værd :) Jeg er hvert fald, indtil videre, IKKE skuffet over dem.. De 1200 M$-point er givet meget godt ud, men man kan jo så altid diskutere om det er den rigtige pris for 4 nye baner+1 zombie map.. Jeg forholder mig neutral.. Køber dem, selvom de koster 1200, men kan da også sagtens følge dem der mener det er for dyrt.. Men hver sin smag jo.. :) Eller hver sit budget hedder det vel! ;)
Henrik_bj
Niveau 2
 
Indlæg: 118


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf Henrik_bj » 2. feb 2011 02:16

BTW: Er det kun mig der har problemer med leaderboards og clantag?
Den tæller ikke op inde i leaderboards? Den bliver ved med at sige jeg har spillet 0 matches weekly - det samme med den månedlige.. Men all-time tæller den nogenlunde rigtigt..
Jeg kan heller ikke lave et clan-tag.. Ligemeget hvad jeg skriver, så kommer boksen "Clan name not allowed due to prohibited text", og det er ligemeget om jeg skriver 1234, abc eller noget helt tredje..

Andre der også 'døjer' med disse problemer? :(
Henrik_bj
Niveau 2
 
Indlæg: 118


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf Ganashatru » 2. feb 2011 15:07

Den nye map pack er udmærket. Discovery og Kowloon er på højde med mine forhenværende yndlings maps.

@ Henrik_bj:

Der er ofte problemer med leaderboards, således din score ikke bliver registreret med det samme. Mht. clan-tag: Hvilke tags, har du forsøgt at bruge? Nogle kan være censureret.
Ganashatru
Niveau 4
 
Indlæg: 349


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf Henrik_bj » 2. feb 2011 16:17

@ Ganashatru

Ja har godt nok læst lidt om leaderboardsene.. Det ser slet ikke ud til jeg er er den eneste med det problem hvert fald.. :)
Men mht. clan-tags, så er det ligemeget hvad jeg skriver.. ABCD, 1234, LnP eller hvad som helst.. Der står bare at det mås man ikke.. :/
Henrik_bj
Niveau 2
 
Indlæg: 118


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf PhilipDK » 3. mar 2011 15:21

Nogle der ved hvad den seneste patch har ændret ?
Umiddelbart har jeg kun opdaget at "Mercenary Team Dethmatch" er blevet til "Mercenary Moshpit"
PhilipDK
Niveau 0
 
Indlæg: 29


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf Mokuer » 4. mar 2011 13:47

Mercenary Team Deathmatch was removed from Black Ops on March 1st 2011, being replaced by Mercenary Moshpit. The reasons for this are unknown, however it may have been to prevent high ranked/skilled players from joining the game mode and completely decimating the lower ranked/skilled players, which was a common sight since the release of the map pack, which segregated the players with and without it, those without the map pack would generally be new to the game.
Billede
Mokuer
Niveau 4
 
Indlæg: 343


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf JohnH » 4. mar 2011 14:38

Totalt genial Black Ops DLC Berlin trailer =D>

Ps. fede guitarer :wink:

JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf Ink129 » 5. mar 2011 13:26

JohnH skrev:Totalt genial Black Ops DLC Berlin trailer =D>

Ps. fede guitarer :wink:



Satme fed lavet. Og ganske sjov. Respekt :)
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf JohnH » 7. jun 2011 20:38

Lag lag lag ... andre end mig der har oplevet det for nyligt?

Her på det sidste , de sidste par uger, har jeg oplevet flere gange at der kommer lag i spillet, de fleste gange uden man kan se nogle med rød/dårlig forbindelse.... og jeg har stillet spillet til at søge på lokale spillere , alligevel er spillene fyldt med amerikanere m.m. , som jo ikke burde være lokale!
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf DrGetHigh DK » 9. jun 2011 00:13

Det er black ops - spillet er lag i sig selv ;)

BTW: Tjek den her

..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf munckster » 16. jun 2011 21:39

Det her spil er da ved at blive fuldstændigt uspilleligt??! Konstant lag og dropped games. Til at blive sindsyg over!
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071



ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron