Xboxlife forum

Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black Ops)

Snak om first-person-shooter spil.

Indlægaf Mitzurugi » 2. sep 2010 14:14

Du mangler at skrive de også har fjernet Danger Close, hvilket er en af de bedste nyheder udover at man selv skal kæmpe for killstreaks :D
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Indlægaf carlmlr » 2. sep 2010 14:25

Håber at de har gjort noget for at stoppe mod lobbies :D
Det lyder som om at det bliver bedre end MW2
Billede
carlmlr
Niveau 5
 
Indlæg: 1277


Indlægaf Zentix » 2. sep 2010 14:30

Har opdateret Mitzu :)

Har også tilføjet at der vil være splitscreen online, hvilket er mega fedt synes jeg.

Våbene er opdateret :)

Tomahawk = Throwing Knife og vil være equipment istedet for en grenade etc.

Stun Grenade hedder du Concussion er jeg ret sikker på.
Billede
Zentix
Niveau 6
 
Indlæg: 1450


Re: Call of Duty: Black Ops - Den Officielle Tråd

Indlægaf Major Oblivious » 2. sep 2010 14:30

IkkNico skrev:
Major Oblivious skrev:I forhold til glitches´ene, så er jeg lidt fortrøstningsfuld, fordi at de har haft 1 person hvis eneste arbejdsopgave har været at afbalancerer multiplayer gennem hele udviklingsperioden + at de har 2.000 som er i en lukket Beta på LIVE, og vil have et team til at post-justerer Black Ops efter udgivelse i forhold til tweaks og eventuelt snyd.
Syns det er positive takter fra dem.

Enig, men jeg tror desværre ikke det er nok.

En mand til afbalancering af MP er meget lidt. Der er jo tale om en testfunktion, og test bør som absolut minimum udgøre 25% af ethvert større IT projekt, og gerne meget, meget mere (jeg taler af erfaring). En god tommelfionger regel er, at have 1 tester for hver 2 udviklere. Her tæller beta testere ikke, da de blot laver en løs smoketest. Dermed ikke sagt at beta test er ubrugelig, langt fra endda, men den bør under alle omstændigheder være offentlig, og på ingen måde være den eneste form for test.

Når alt det er sagt, så er mine forbehold primært funderet i mine oplevelser på MW2, både mht. selve spillet, men i lige så høj grad ifht. det publikum, der spillede (og stadig spiller) det.


Tror også at vi kommer til at bande over Black Ops, men hvis de er indstillet på at løse problemerne i stedet for IW som har ladet spillet forfalde, (nok fordi at de ledende kræfter bag firmaet valgte at sige op)
så er jeg ikke så kritisk..
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf DKhANSI » 2. sep 2010 14:33

Fra hvad jeg kan se i videoerne er spiller animationer meget bedre end i WaW. Det er da en rigtig fed ting da noget som granat kast i WaW lignede Sheit
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Indlægaf DKhANSI » 2. sep 2010 14:36

carlmlr skrev:Håber at de har gjort noget for at stoppe mod lobbies :D
Det lyder som om at det bliver bedre end MW2

De har i et interview givet udtryk for at de har forbedret SoftWaren så det er blevet mere Hack/Mod sikkert men også nemmere at patche evt. Exploits Etc.
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Indlægaf Zentix » 2. sep 2010 14:38

DKhANSI skrev:
carlmlr skrev:Håber at de har gjort noget for at stoppe mod lobbies :D
Det lyder som om at det bliver bedre end MW2

De har i et interview givet udtryk for at de har forbedret SoftWaren så det er blevet mere Hack/Mod sikkert men også nemmere at patche evt. Exploits Etc.

Jeg er også overbevist om at Treyarch vil være opmærksom på exploits og glitches meget hurtigere end MW2.

Er helt overbevist om at Black Ops bliver et bedre spil end MW2. Sådan en lille ting som intet stopping power, juggernaut/painkiller er et kæmpe plus i min bog. Jeg synes bestemt det tegner godt.
Zentix
Niveau 6
 
Indlæg: 1450


Indlægaf DKhANSI » 2. sep 2010 14:41

infeXio skrev:
DKhANSI skrev:
carlmlr skrev:Håber at de har gjort noget for at stoppe mod lobbies :D
Det lyder som om at det bliver bedre end MW2

De har i et interview givet udtryk for at de har forbedret SoftWaren så det er blevet mere Hack/Mod sikkert men også nemmere at patche evt. Exploits Etc.

Jeg er også overbevist om at Treyarch vil være opmærksom på exploits og glitches meget hurtigere end MW2.

Er helt overbevist om at Black Ops bliver et bedre spil end MW2. Sådan en lille ting som intet stopping power, juggernaut/painkiller er et kæmpe plus i min bog. Jeg synes bestemt det tegner godt.
Præcis. Treyarch har altid været meget mere opmærksomme på hvad folk vil have.Også at man kan være nogenlunde uafhængig af Perks er stort.. I MW2 afhænger det jo tit på perksne om man vinder eller taber..
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Indlægaf DKhANSI » 2. sep 2010 14:46

Det der omdiskuterede "Dyk" i Reveal traileren er blevet annonceret det er hvis man Sprinter og ligger sig ned. De er vist for at eliminere DropShot.Mærkeligt..

Glæder mig også meget til at rent faktisk sidde bag roret i en Chopper Gunner. Det var faktisk drømmen i MW2 men den brast som så meget andet..
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Indlægaf kolyzer » 2. sep 2010 14:52

det lyder bedre end jeg havde forventet, for MW2 var lidt en ballon der sprang for mit vedkommende.

Nu er spørgsmålet så, om jeg skal kaste ud i mit første FPS eventyr på boxen.
Billede
kolyzer
Niveau 3
 
Indlæg: 265


Indlægaf SealFox » 2. sep 2010 15:05

Skal helt sikkert havde black ops, Så videor af MOH og det ser godt nok dumt ud... der er intet Rekyl overhovede i det spil slet ikke på m4 og m16,

Eneste der er trist ved Black ops er at de har givet car15 commande 3fire burst, og det har den ikke i virkeligheden.
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Indlægaf Thomas071 » 2. sep 2010 16:00

Nogen der ved om split-screen online, vil være i singleplayer/spec ops eller multiplayer mod andre?
Thomas071
Niveau 0
 
Indlæg: 39


Re: Call of Duty: Black Ops - Den Officielle Tråd

Indlægaf IkkNico » 2. sep 2010 16:21

Major Oblivious skrev:Tror også at vi kommer til at bande over Black Ops, men hvis de er indstillet på at løse problemerne i stedet for IW som har ladet spillet forfalde, (nok fordi at de ledende kræfter bag firmaet valgte at sige op)

Det er jo stadig de samme ledende kræfter (hos activision) der sidder bagved, men du har da ret. Når man fra starten vælger at dedikere en taskforce til at forfølge MP problemer, i stedet for kun at tænke næste DLC, så giver det da grund til optimisme.

SealFox skrev:Skal helt sikkert havde black ops, Så videor af MOH og det ser godt nok dumt ud... der er intet Rekyl overhovede i det spil slet ikke på m4 og m16

Videoerne til MOH giver ganske rigtigt indtryk af, at der stadig er mange ting der skal fixes og tweakes. Men det har Dice så til gengæld også sagt at de vil, du kan evt. se læse lidt mere her: http://www.xboxlife.dk/forum/viewtopic. ... &start=105

Jeg hælder stadig mest til MOH, men BO har da bestemt vundet lidt tærren efter nattens udmeldinger vedr. MP. Et par demoer ville være superfedt.
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Indlægaf SvAmP » 2. sep 2010 16:22

skal også have det på et tidspunkt når man køre kold i halo reach !
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Indlægaf Noga » 2. sep 2010 16:29

Er er nogen informationer omkring Beta? Kommer der en?
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron