Xboxlife forum

Halo Reach - 60 fps?

Snak om first-person-shooter spil.

Halo Reach - 60 fps?

Indlægaf Massn » 30. aug 2010 22:27

Så folks! - Nu skal jeg have svar :D.

Kører Halo Reach på 60 fps eller 30 fps? Alle lader til at sige noget forskelligt. Ud fra de trailere jeg har set, ligner det mest 60 fps. Men hvad siger i?
Massn
Niveau 0
 
Indlæg: 8


Indlægaf Divi » 30. aug 2010 23:02

Halo kører 30, COD kører 60.
Divi
Niveau 7
 
Indlæg: 2188


Indlægaf I Jub Jub I » 31. aug 2010 10:09

Who the hell cares?

Halo Reach bliver det bedste spil nogensinde. Fuck camper spillet COD! Halo it's all about skillz!
I Jub Jub I
Niveau 6
 
Indlæg: 1312


Indlægaf mr Oliver DK » 31. aug 2010 10:10

+1 til I Jub Jub I
mr Oliver DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1953


Re: Halo Reach - 60 fps?

Indlægaf enfen » 31. aug 2010 17:46

Massn skrev:Kører Halo Reach på 60 fps eller 30 fps? Alle lader til at sige noget forskelligt. Ud fra de trailere jeg har set, ligner det mest 60 fps. Men hvad siger i?

Alle tidligere Halo spil har kørt med 30 fps, så Reach ender med det samme. Mener også at betaen kørte 30 fps.

Som sidebemærkning spiller jeg da meget hellere COD:MW2 end Halo, men sådan er vi så forskellige. Og nej, det er ikke alle, der camper.
enfen
Niveau 7
 
Indlæg: 2154


Indlægaf I Jub Jub I » 31. aug 2010 18:13

Nej men der er nok der gør det. COD er fortid, de har ingen nye ideér det er det samme pis hver gang, nye våben that's it.

og nårh ja, en racer bil LOL!
I Jub Jub I
Niveau 6
 
Indlæg: 1312


Indlægaf Danny Beyer » 31. aug 2010 18:15

I Jub Jub I skrev:Nej men der er nok der gør det. COD er fortid, de har ingen nye ideér det er det samme pis hver gang, nye våben that's it.

og nårh ja, en racer bil LOL!


Nu du selv er inde på det, kan du så ikke lige ridse de nye ideer i Halo spillene op? Og husk, våben gælder ikke.
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


Indlægaf enfen » 31. aug 2010 18:38

I Jub Jub I skrev:Nej men der er nok der gør det. COD er fortid, de har ingen nye ideér det er det samme pis hver gang, nye våben that's it.

Jamen, så vil jeg da gerne have, at du nævner det nye revolutionerende i Halo:Reach i forhold til tidligere udgaver. Udover nye spilmodes, så er der ikke sket meget. Det er stort set samme våben, samme player models etc. Jovist, Forge er kommet i Halo 3, men det er jo egentligt bare en map editor, og det er der ikke noget revolutionerende i.

COD formåede da med MW at komme med noget af det mest nyskabende i længere tid i FPS genren - nemlig XP systemet. Samtidigt kom det geniale påfund med Killstreak rewards. Sidstnævnte er så i MW2 blevet revideret igen.
enfen
Niveau 7
 
Indlæg: 2154


Indlægaf killerashraf » 31. aug 2010 19:49

cod når ikke halo til knæene
de 2 spil kan ikke sammelignes
halo, får cod til ikke at ligne et spil
cod skaberne stjæler slik fra små børn
killerashraf
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Indlægaf Nasty Beaver » 31. aug 2010 19:56

killerashraf skrev:cod når ikke halo til knæene
de 2 spil kan ikke sammelignes

I lol'd.
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf DKhANSI » 31. aug 2010 20:21

I Jub Jub I skrev:Nej men der er nok der gør det. COD er fortid, de har ingen nye ideér det er det samme pis hver gang, nye våben that's it.

og nårh ja, en racer bil LOL!

Nå ja hold da op du kan sprinte i Reach det har man slet ikke kunne siden Cod 4.. Elsker Halo men elsker også Cod så ma forsvare begge 2. De har begge deres ups and downs. Men hvis Cod var fortid hvordan kan det så være at MW2 har været det mest spillede spil siden November 09??
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Indlægaf SealFox » 31. aug 2010 20:27

Fanboy Krig!! Kan i ikke bare enes?'

Nogle kan lide Halo nogle kan lide COD,

Og det med idea i det forskellige spil,
Det er altsammen taget et eller andet sted,
Så der er faktisk ikke nytænkning i nogle spil,
MEN respektere dog folks meninger istedet for at købe fuck dit og fuck dat, for det er sku for barnligt.
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Indlægaf I Jub Jub I » 31. aug 2010 20:43

enfen skrev:
I Jub Jub I skrev:Nej men der er nok der gør det. COD er fortid, de har ingen nye ideér det er det samme pis hver gang, nye våben that's it.

Jamen, så vil jeg da gerne have, at du nævner det nye revolutionerende i Halo:Reach i forhold til tidligere udgaver. Udover nye spilmodes, så er der ikke sket meget. Det er stort set samme våben, samme player models etc. Jovist, Forge er kommet i Halo 3, men det er jo egentligt bare en map editor, og det er der ikke noget revolutionerende i.

COD formåede da med MW at komme med noget af det mest nyskabende i længere tid i FPS genren - nemlig XP systemet. Samtidigt kom det geniale påfund med Killstreak rewards. Sidstnævnte er så i MW2 blevet revideret igen.



Okay lad mig komme med en smule nye ting man har set i Halo Reach.

Firefight customization, Campaign customization, Theater 2.0(Black OpS har taget theater fra H3) over 300 objecter i forge world! Største MAP i nyere FPS! Nye køretøjer våben customizable spartans, Co-op campaign over live, vildt mange nye modes, som spillerne også selv kan finde på /ZoMBIE, RACE, King of the warthog(falcon, etc) Armor abilities, jetpack, armor lock etc. :twisted:

nejnejenje, Halo har jo ingenting i forhold til hvad COD black ops har at tilbyde............ :lol:


Og seriøst det nye revolutionerende XP system... Seriøst? c'mon-.-

COD er et spil for campere.
I Jub Jub I
Niveau 6
 
Indlæg: 1312


Indlægaf DKhANSI » 31. aug 2010 21:16

I Jub Jub I skrev:
enfen skrev:
I Jub Jub I skrev:Nej men der er nok der gør det. COD er fortid, de har ingen nye ideér det er det samme pis hver gang, nye våben that's it.

Jamen, så vil jeg da gerne have, at du nævner det nye revolutionerende i Halo:Reach i forhold til tidligere udgaver. Udover nye spilmodes, så er der ikke sket meget. Det er stort set samme våben, samme player models etc. Jovist, Forge er kommet i Halo 3, men det er jo egentligt bare en map editor, og det er der ikke noget revolutionerende i.

COD formåede da med MW at komme med noget af det mest nyskabende i længere tid i FPS genren - nemlig XP systemet. Samtidigt kom det geniale påfund med Killstreak rewards. Sidstnævnte er så i MW2 blevet revideret igen.



Okay lad mig komme med en smule nye ting man har set i Halo Reach.

Firefight customization, Campaign customization, Theater 2.0(Black OpS har taget theater fra H3) over 300 objecter i forge world! Største MAP i nyere FPS! Nye køretøjer våben customizable spartans, Co-op campaign over live, vildt mange nye modes, som spillerne også selv kan finde på /ZoMBIE, RACE, King of the warthog(falcon, etc) Armor abilities, jetpack, armor lock etc. :twisted:

nejnejenje, Halo har jo ingenting i forhold til hvad COD black ops har at tilbyde............ :lol:


Og seriøst det nye revolutionerende XP system... Seriøst? c'mon-.-

COD er et spil for campere.

Jeg respektere fuldt ud din mening. Men at sige Cod er ONLY campers . Så tager du fejl Der er masser af Camping i Halo.. Skal ikke forsvare campere på nogen måde, Men de er der sgu stort set i alle spil lige meget hvad man gør. Plus vi ved endnu ikke hvad Black Ops kommer til at byde på.. (Indtil imorgen så). Men hvis det bare er fordi du stinker til Cod.. Eller du bare er 13-14 med en masse raseri;;
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Indlægaf DKhANSI » 31. aug 2010 21:16

I Jub Jub I skrev:
enfen skrev:
I Jub Jub I skrev:Nej men der er nok der gør det. COD er fortid, de har ingen nye ideér det er det samme pis hver gang, nye våben that's it.

Jamen, så vil jeg da gerne have, at du nævner det nye revolutionerende i Halo:Reach i forhold til tidligere udgaver. Udover nye spilmodes, så er der ikke sket meget. Det er stort set samme våben, samme player models etc. Jovist, Forge er kommet i Halo 3, men det er jo egentligt bare en map editor, og det er der ikke noget revolutionerende i.

COD formåede da med MW at komme med noget af det mest nyskabende i længere tid i FPS genren - nemlig XP systemet. Samtidigt kom det geniale påfund med Killstreak rewards. Sidstnævnte er så i MW2 blevet revideret igen.



Okay lad mig komme med en smule nye ting man har set i Halo Reach.

Firefight customization, Campaign customization, Theater 2.0(Black OpS har taget theater fra H3) over 300 objecter i forge world! Største MAP i nyere FPS! Nye køretøjer våben customizable spartans, Co-op campaign over live, vildt mange nye modes, som spillerne også selv kan finde på /ZoMBIE, RACE, King of the warthog(falcon, etc) Armor abilities, jetpack, armor lock etc. :twisted:

nejnejenje, Halo har jo ingenting i forhold til hvad COD black ops har at tilbyde............ :lol:


Og seriøst det nye revolutionerende XP system... Seriøst? c'mon-.-

COD er et spil for campere.

Jeg respektere fuldt ud din mening. Men at sige Cod er ONLY campers . Så tager du fejl Der er masser af Camping i Halo.. Skal ikke forsvare campere på nogen måde, Men de er der sgu stort set i alle spil lige meget hvad man gør. Plus vi ved endnu ikke hvad Black Ops kommer til at byde på.. (Indtil imorgen så). Men hvis det bare er fordi du stinker til Cod.. Eller du bare er 13-14 med en masse raseri;;
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Næste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster

cron