Xboxlife forum

Halo Reach - 60 fps?

Snak om first-person-shooter spil.

Indlægaf Competa » 31. aug 2010 21:45

You gotta be kiding me, right? :roll:
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Indlægaf I Jub Jub I » 1. sep 2010 01:54

Jeg er dobbelt danmarks mester i COD. Så nej er skam ikke dårlig til det.

Og man kan self ikke stille COD og Halo mod hinanden, det forstår jeg godt. Men Halo er et meget bredere spil end COD det er jo en fact? Så kom ikke og sig "Der er jo intet nyt i Halo" Når COD har lavet det samme år efter år, og de har intet community de tænker kun på at sælge deres brand. Bungie lytter i det mindste til sine fans, lader dem komme med ideér og hvis det er en fed idé, så bliver det en game mode ONLINE for alle. Det kan du ikke i nogen andre FPS på konsollerne. Her er GrifBall et godt eksempel. Og med alle de nye ting til rådighed OMG! :o
I Jub Jub I
Niveau 6
 
Indlæg: 1312


Indlægaf ReVaN » 1. sep 2010 05:13

I Jub Jub I skrev:Jeg er dobbelt danmarks mester i COD
Kun fordi Razmuz DK og jeg stoppede lidt med at spille efter CoD2 hvor vi var de bedste :D


Syntes Halo paa Xbox Live er en del bredere i omfang end Call of Duty. Med Forge, Match Replays, og i det hele taget den fanservice de tager sig af hos Bungie, er der bare mange flere muligheder.

Syntes dog bestemt at CoD er fedt!
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf SteffaRRRn » 1. sep 2010 07:17

Shootere på konsolerne er overrated. Sjove, men overrated.
SteffaRRRn
Niveau 6
 
Indlæg: 1576

Brugeravatar

Indlægaf styrvolt » 1. sep 2010 09:39

Ville gerne spille Halo Reach - hvis det så ud som, og havde samme "gritty" følelse som nogle af de trailers der er sendt ud. Desværre føles spillet for mig som et bunny-jumping tegneserieunivers. Men min datter elsker det 8)
Billede
styrvolt
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Indlægaf I Jub Jub I » 1. sep 2010 11:39

ReVaN skrev:
I Jub Jub I skrev:Jeg er dobbelt danmarks mester i COD
Kun fordi Razmuz DK og jeg stoppede lidt med at spille efter CoD2 hvor vi var de bedste :D


Hahha det må vi lade komme an på en duel. Jeg var jo ubesejret mester. ! hhaha

DREAMTEAM

http://www.xboxlife.dk/dreamteam
I Jub Jub I
Niveau 6
 
Indlæg: 1312


Indlægaf Massn » 1. sep 2010 11:52

styrvolt skrev:Ville gerne spille Halo Reach - hvis det så ud som, og havde samme "gritty" følelse som nogle af de trailers der er sendt ud. Desværre føles spillet for mig som et bunny-jumping tegneserieunivers. Men min datter elsker det 8)


Er mere eller mindre enig. Håber virkelig ikke Reach kommer til at skuffe. For mit vedkommende, ændrede COD 4 alt hvad man kunne forvente af en konsol-shooter.

Jeg får hovedpine hver gang jeg sætter Halo 3 på igen.
Massn
Niveau 0
 
Indlæg: 8


Indlægaf tobias1690 » 1. sep 2010 13:05

Massn skrev:
styrvolt skrev:Ville gerne spille Halo Reach - hvis det så ud som, og havde samme "gritty" følelse som nogle af de trailers der er sendt ud. Desværre føles spillet for mig som et bunny-jumping tegneserieunivers. Men min datter elsker det 8)


Er mere eller mindre enig. Håber virkelig ikke Reach kommer til at skuffe. For mit vedkommende, ændrede COD 4 alt hvad man kunne forvente af en konsol-shooter.

Jeg får hovedpine hver gang jeg sætter Halo 3 på igen.


WHai?
tobias1690
Niveau 4
 
Indlæg: 377


Indlægaf DKhANSI » 1. sep 2010 13:08

I Jub Jub I skrev:Jeg er dobbelt danmarks mester i COD. Så nej er skam ikke dårlig til det.

Og man kan self ikke stille COD og Halo mod hinanden, det forstår jeg godt. Men Halo er et meget bredere spil end COD det er jo en fact? Så kom ikke og sig "Der er jo intet nyt i Halo" Når COD har lavet det samme år efter år, og de har intet community de tænker kun på at sælge deres brand. Bungie lytter i det mindste til sine fans, lader dem komme med ideér og hvis det er en fed idé, så bliver det en game mode ONLINE for alle. Det kan du ikke i nogen andre FPS på konsollerne. Her er GrifBall et godt eksempel. Og med alle de nye ting til rådighed OMG! :o
Halo har også bare lavet det samme år efter år.. Det eneste nye var Forge
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Indlægaf killerashraf » 1. sep 2010 13:12

COD er campers og random skud med rpg

Halo er et rigtig spil.

stor forskel
killerashraf
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Indlægaf DKhANSI » 1. sep 2010 13:44

killerashraf skrev:COD er campers og random skud med rpg

Halo er et rigtig spil.

stor forskel
Hvad skal der så til for at være et rigtig spil udover spillet hedder Halo.. Prøver ikke at forsvare campere folk der løber med Commando Oma Etc. Men hvis du tænker over det hvis der er en RPG per bane og der er 12 spillere. Hvordan kan alle så være fuldstændig tåbelige
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Indlægaf Divi » 1. sep 2010 14:17

I Jub Jub I skrev:Jeg er dobbelt danmarks mester i COD. Så nej er skam ikke dårlig til det.
Og man kan self ikke stille COD og Halo mod hinanden, det forstår jeg godt. Men Halo er et meget bredere spil end COD det er jo en fact? Så kom ikke og sig "Der er jo intet nyt i Halo" Når COD har lavet det samme år efter år, og de har intet community de tænker kun på at sælge deres brand. Bungie lytter i det mindste til sine fans, lader dem komme med ideér og hvis det er en fed idé, så bliver det en game mode ONLINE for alle. Det kan du ikke i nogen andre FPS på konsollerne. Her er GrifBall et godt eksempel. Og med alle de nye ting til rådighed OMG! :o


Har du et bevis/link ?
Divi
Niveau 7
 
Indlæg: 2188


Indlægaf ReVaN » 1. sep 2010 16:15

I Jub Jub I skrev:
ReVaN skrev:
I Jub Jub I skrev:Jeg er dobbelt danmarks mester i COD
Kun fordi Razmuz DK og jeg stoppede lidt med at spille efter CoD2 hvor vi var de bedste :D


Hahha det må vi lade komme an på en duel. Jeg var jo ubesejret mester. ! hhaha

DREAMTEAM

http://www.xboxlife.dk/dreamteam

pshh :) Jeg husker det som om at jeg og Razmuz endte paa en delt foerste plads i turneringen hahah
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf I Jub Jub I » 1. sep 2010 17:44

Det var da mig der tog til Sverige 2 gange nordisk mesterskab! Mig og SID DK prøvede COD 3? Kan du ikk huske ?

^^

Hvad skal jeg bevise Divi?
I Jub Jub I
Niveau 6
 
Indlæg: 1312


Indlægaf carlmlr » 1. sep 2010 18:07

Det er da vildt at et spørgsmål om, hvorvidt Halo: Reach er 30 eller 60 FPS, udvikler sig til Halo vs. CoD...

Jeg spiller selv CoD da Halo aldrig rigtig har fanget mig.
Men det er jo bare spil, kan det ikke være lige meget hvad man bruger sin tid på?
Billede
carlmlr
Niveau 5
 
Indlæg: 1277


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster