Xboxlife forum

Battlefield 3 info

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Del Pede » 27. okt 2011 18:36

Mogwai skrev:Anyway, det er lidt trist at se at DICE stadig ikke har fikset analog stick bug'et hvor man bliver ved med at gå til den ene side...


Det har jeg også lagt mærke til, men har hængt meget til, at give mine FPS freeks skylden for det. Men der kan godt være noget om det
Billede
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf JohnH » 27. okt 2011 18:50

butra skrev:Hvordan aktiverer man den der HD download den spørger om man vil hente i starten? Har hentet den, men den kan da umuligt ha aktiveret den for spillet ligner bestemt ikke det jeg havde forventet. Er det dog tilfældet at HD grafikken er aktiveret, så er jeg da dybt skuffet.


Det vil aldrig komme til at ligne grafikken som på en highend pc, men hvis du går tæt på ting, vil du kunne se forskel på med og uden hd pakken.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf JohnH » 27. okt 2011 18:52

Åhhrr hvad sker der lige for serverne nu? Jeg vil spille BF3 online NU! :---)

Edit: nåh hvis man joiner serverne manuelt virker det...
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf NimaAKaJoJo » 27. okt 2011 18:55

Blade Dk skrev:
NimaAKaJoJo skrev:
malle5 dk skrev:Fuck fly-missionen er vildt fed!! 8)


Jeg er også lige blevet færdig med den!! Kæft en fed følelse!!

Btw, jeg er selv fra Iran. Så det er sgu meget morsomt, at kunne genkende stederne og idd forstå hvad nogle af tosserne siger :p


Er igang med den er du da sindsyg mine hår på armene rejste sig samt en klump i halsen, har aldrig haft sådan en følelse før , nøj hvor er det dog gennemført


Den optakt der er til det hele, man går med sin hjelm osv. Rigtig Top Gun agtigt! Ser sig selv tage den på..... Kæft jeg får lyst til at spille den misson igen!!
Er kommet til tank missonen part 2, hvor man er i Tehran. :-) (Der bor mine familie faktisk :)
- Nu vil jeg lige game lidt multiplayer, nogen der er friske? :)
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Mogwai » 27. okt 2011 19:12

Del Pede skrev:
Mogwai skrev:Anyway, det er lidt trist at se at DICE stadig ikke har fikset analog stick bug'et hvor man bliver ved med at gå til den ene side...


Det har jeg også lagt mærke til, men har hængt meget til, at give mine FPS freeks skylden for det. Men der kan godt være noget om det

Det er ret underligt, for den gør det kun når jeg går til venstre. I de andre retninger er der ikke noget. Har dog prøvet med en anden controller, og den gør det også.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Them » 27. okt 2011 19:29

Pis's kan slet ikke logge på noget som helst øv øv øv
Them
Niveau 4
 
Indlæg: 736


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Macheta » 27. okt 2011 19:36

Mit game har crashed 3-gange nu, i campaign, hvor jeg efterfølgende måtte restarte fordi det var frysent. Dette til trods for, at jeg har installeret det på maskinen.

Andre der er rendt i samme problemer?
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf STAGNUM84 » 27. okt 2011 19:38

Er der forskel på om man køber limited edition eller om man forudbestiller? Får man ekstra med ved forudbestilling?
STAGNUM84
Niveau 2
 
Indlæg: 118


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Them » 27. okt 2011 19:43

Mon ikke det bliver bedre i morgen
Them
Niveau 4
 
Indlæg: 736


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Blade Dk » 27. okt 2011 19:49

Jeg kan godt joine servere , andre end mig der sys det er en smule fesent at køretøjer i generelt først skal disables, og derefter går der noget tid inden de springer i luften, i den tidsperiode er folk jo nået At stikke af. Der er da ikke noget bedre end at springe en i luften i en tank eller i helikopter
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Jetsonboy » 27. okt 2011 20:15

Det var da nedern man ikke kan joine et game!:(
Billede
___________________
Stay low, Go fast, Shoot first, Die last,
One shot, One kill, Not luck, All skill.
Jetsonboy
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf WollaMan » 27. okt 2011 21:14

Jeg har nu prøvet spillet og må da sige at indtil videre er jeg ikke blevet helt vildt begejstret, dog synes jeg spillet er fedt. Jeg skal også skynde mig at sige at jeg kun har prøvet campaign. Der er tit lag selvom det er inst. og alt det der. Men klart jeg skal lidt videre, og regner da med at det bliver endnu bedre, men jeg synes nu jeg blevet mere WOW over COD BO - og mon jeg bliver det samme med MW3?
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Jetsonboy » 27. okt 2011 21:16

Glæder mig mere til Modern Warfare 3 nu :)


_________________________________________________
Billede
Billede
___________________
Stay low, Go fast, Shoot first, Die last,
One shot, One kill, Not luck, All skill.
Jetsonboy
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf andeo1707 » 27. okt 2011 21:22

Hvor er det langt ude at man ikke kan joine en skid... Har prøvet direkte på serverlisten, quick match, quick match hvor jeg vælger game og alt... uden held...

noget andet.

Jeg er helt ny til Xbox og Multiplayer. Er der ingen der bruger deres headset i online spil her eller hvad? Jeg har ikke hørt en eneste sige noget i hverken GoW3 eller det her... Jeg kan godt lide at snakke når jeg spiller, specielt fordi det kan hjælpe i taktiske situationer og i andre situationer er det bare mere hyggeligt ...
Billede
andeo1707
Niveau 3
 
Indlæg: 295


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf WollaMan » 27. okt 2011 21:23

Min erfaring er at folk snakker, og de snakker rigtig meget i fps :D

Er du sikker på du ikke har skruet ned for lyden eller lign.?
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster

cron